Meleklerden çaldık! * *
'Bazı ihaleler için çok sık gidiyorum Ankara'ya, Türkiye sınırları içerisinde güzel bir şehir, İstanbul'la kıyaslanamaz tabi.'
'Peki, bir şansın olsaydı, bu karmaşadan uzaklaşmak istemez miydin?'
Suratında o rahat gülümsemesiyle gözlerimin içine baktı. Fazlasıyla sıkıcı bir muhabbetin ortasında değilmişiz gibi...
'Şu an hayır, hiç istemezdim.'
Yaptığı nükteyi görmemezlikten geldim. Terslemek kolaydı tabi, şimdi nasıl tepki verebilirdim ki!
'Uzun vadede?'
Cevabını geçiştirişime güldü.
'Bodrum'da bir yazlığımız var. Yazları annem oraya taşınır, bende sık sık giderim.'
Bodrumda bizim de bir yazlığımız vardı ama bunu ona söylemek istemedim.
'Bodrum'un neresinde?'
'Yalıkavak.'
Alayla gülümsedim.
'Yazın oranın İstanbul'dan bir farkı kalmıyor ki! O sayılmaz.'
'Sende gidiyorsun herhalde?'
'Bizimde Gümüşlükte bir evimiz var ama ben pek gitmem.'
'Yine de, bir gün karşılaşırız belki?'
'Belki.'
Kısa bir sessizlik oldu. Aslında tamamen susmak ve onun gözlerini bağlamak istiyordum bir süreliğine.
Böylece uzun uzun inceleyebilirdim onu!
Ah! Böyle bir vücudu olduğunu nasıl es geçmiştim ki!
Yeterince geçmemişsin ki, buradasın Berensu..'
Simge hep omuz takıntımın olduğuyla ilgili takılırdı bana. Geniş omuzlu erkekler beş adım öndeydi, ben ne yapabilirdim ki!
'Peki ya sen?'
Kaşları çatıldı.
'Ne olmuş bana?'
'Birazdan ilkokul karnemi görmek isteyeceksin diye korkmaya başladım, sıra sende. Sen anlat. Kendini?'
Espirime gülümsedi.
'Eminim her dönem taktir alan tiplerdensindir?'
Aslında, alakası yoktu ama, konunun tekrar bana dönmesini istemiyordum.
'Dinliyorum?'
Gergince gülümsedi, ne çok gülüyordu öyle!
Ah, kumrala çalan koyu renk saçlarının gözlerini ne kadar açığa çıkardığının farkında mıydı acaba?
Muhteşem yeşil gözlerini!
Ne diyordum ben öyle?
'Ne bilmek istersin?'
Her şeyini!
'Anlat işte; okul, ailen, nasıl bu noktaya geldin, neden geldin?'
Son soruma kaşları çatıldı, evet merak ediyorum dercesine baktım.
'Üniversiteden önce çok çalışkan bir tip sayılmazdım, Yeditepe'de işletme okudum.'
Bunlar internette de yazıyordu!
'Okulu bitirdiğim sıralarda babamı kaybettik.'
'Başın sağolsun.'
'Teşekkür ederim. Annemle yıllar önce ayrılmışlardı, tahmin edersin ki pek yakın değildik bu yüzden.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bence Biz
Genç Kız EdebiyatıYazar, bilindik kurguları kendi bakış açısıyla tekrardan şekillendirmeyi seviyor. Bu yüzden bu hikaye alışık olduğunuz pek çok klişeyi -düşündüğünüzden daha fazlasını!- barındırıyor! Fakat endişelenmeyin, burda esas amaç...her zaman bir başka seçen...