60

2K 188 33
                                    

Selamlar 🥳

Evet arayı yine çok açtım 🤧

Mesaj atan ve yeni bölümün ne zaman geleceği ile ilgili sorular soram herkesten tüm samimiyetimle özür dilerim, gerçekten bölüm hazır değildi ve bende...bir süredir burada yeterince aktif bir kullanıcı değilim.

Bu yüzden tekrar tekrar özür dilerim, arayı çok açmak benim de hiç istediğim bir şey değil ama inanın bana, elimden geleni yapıyorum.

Sosyal ve akademik hayatım açısından büyük bir dönüm noktasındayım, o yüzden umarım en azından geri bildirimlerimin eksikliğini anlayışla karşılarsınız. 💜

Uzun süredir beklediğimiz bir bölümdü bu, yüzleşme 🙈

Keyifli okumalar 🌸

'Emir bey, bir beyfendi ve arkadaşı sizinle görüşmek için zorluk çıkarıyor.'

Yeni asistanım henüz acemi olduğu için böyle durumlarda hala panikleyebiliyordu.

Kafamı restoranın giriş kısmına çevirmemle gözlerimin kısılması bir oldu.

Başımla bir onay verip gelebileceklerini işaret ettim.
Asistanım memnuniyetle gülümsedi, bir krizi daha geçiştirebilmişti ne de olsa.

Yaşı fazla büyük değildi fakat yine de...böyle zamanlar dışında işinde iyi olduğunu düşünmeye başlamıştım.

Tecrübesi olmamasına rağmen onu işe almamsa epey dikkat çekmişti.

Çekerdi tabi.

İnsanlar, özellikle benim yönettiğim şirkette çalışanlar, hayatıma kimin girdiğini, son altı yedi ayımı nasıl geçirdiğimi bilmiyordu.

Beren'le ilk görüştüğümüz zamanlarda, bana tecrübeli eleman isteyen pislik yöneticilerden bahsetmişti.

Bu pislikler, hep en iyileri istiyordu fakat, birinin özgeçmişine rağmen iyi olup olmadığını ispatlamasına bile müsade etmiyorlardı.

O gün, artık o pisliklerden biri olmamaya karar vermiştim.

İsmi Gamze ya da Gaye'ydi, emin değildim ama şimdilik iyi gidiyordu.

Demek istediğim, sinir bozucu davranışlarımı iyi idare ediyordu.

Gamze -veya Gaye- görevlilerle konuşup iki kişinin yanıma gelmesine öncülük etti.

Sarı pislik ve arkadaşı.

İkiside görece çekingen hareketlerle karşıma oturdular. Bu masada en son Beren'le yemek yemiştim, her şeyin mükemmel olduğu zamanlarda...

Şimdi bu ikisiyle karşılaşmak, daha da kötüsü Beren'le konuşmazken onlarla karşılaşmak berbattı.

'Ayrıldığınız doğru mu?' Dedi kısa boylu kız hiç çekinmeden.

Hala vahşi, kaba ve düşüncesiz biriydi anlaşılan.

'Beş dakikanız var.' Dedim ona cevap vermek yerine.

Sahidende vaktim azdı, birazdan yeni aldığım ihale ile ilgili bir görüşmem vardı.

'Beren'i geri kazanmak istiyoruz ve...bunun için öncelikle seninle görüşürsek, bize yardımcı olabileceğini düşündük.'

Sarı pislik elinden geldiğince kibar olmaya çalışıyordu.

'Yanlış düşünmüşsünüz.' Dedim yüzlerine bile bakmadan.

Bence BizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin