'Abi iyi olduğuna emin misin?''Bora, soru sormayı yasaklıyorum sana. İyiyim dedim ya!'
Gereğinden fazla çıkan sesim aslında beni açık etse de bunu engellemeye gücüm yoktu.
Sürekli çaldığı için sesini kıstığım telefonum tekrardan titremeye başladı. Anlamıyordum, bu kız numaramı nerden bulmuştu?
Kerem beyin kızına, iş yaptığı adamın numarası verecek kadar amatör olmadığını umuyordum.
O çocuğun Beren'in burnundan, tam benim öpmek istediğim yerden öptüğünü görünce okula neden geldiğimi bile unutup gitmiştim, hava almaya ihtiyacım vardı.
Ona kendi çapımda espri bile yapmıştım ama gülmemişti bile.
Beni umursamamıştı.
Oysa Sude'yi onu görürüm umuduyla başıma bela etmiştim. Şimdiyse her şey çöptü.
Güzelim...
Güzelim demişti Beren'e. Beren'de hiç yadırgamamıştı.
Ayaküstü herkesle flört eden bir çocukla arasında nasıl bir ilişki olabilirdi ki Beren'in?
Belki de sadece yatıyorlardı, sevgili değillerdi. Artık böyle ilişkiler meşhurdu nede olsa.
O zaman belki benimlede takılırdı bir süre? Sadece sex?
Ama hayır.
Beren öyle biri değildi.
Öyle birisi gibi durmuyordu, çizgisini biliyordu. Bana bile yerimi belli ediyordu sık sık.
Hem benim istediğim de bu değildi zaten. Ondan tek istediğim bu değildi yani.
Ne istiyordum ki ben?
Arkadaş mı olmak?
Hem arkadaş hem sex?
Onun adı zaten sevgiliydi aptal!
Farklıydı, akıllıydı ve kendine has inanılmaz bir dünyası vardı. Mesela diğer kızlar gibi ilgi odağı olma derdi yoktu. Yada kendini farklı gösterme çabası. Birkaç seferde bile kendiyle nasıl dalga geçip eğlendiğini görmüştüm, kendi gerçeklerinden gocunmuyordu.
Ölünesi güzelliği de cabası.
Yine de daha çocuktu; okula gidiyor, ödevler yapıyor, not için hocaları ile pazarlık yapıyordu...
Hatta belli ki kankasıyla yatıyordu.
Onunla bir birliktelik hayal bile edilemezdi çünkü onun dünyasında bana, benimkinde de ona yer yoktu.
Peki o zaman ne diye aklımdan çıkaramıyordum o günışığı bakışlarını?
*
*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bence Biz
ChickLitYazar, bilindik kurguları kendi bakış açısıyla tekrardan şekillendirmeyi seviyor. Bu yüzden bu hikaye alışık olduğunuz pek çok klişeyi -düşündüğünüzden daha fazlasını!- barındırıyor! Fakat endişelenmeyin, burda esas amaç...her zaman bir başka seçen...