72

1.7K 130 14
                                    

Herkese merhaba!

Epey uzun, yani baya uzun bir bölüm geldi.
Sonradan bazı kısımlarını düzenlemek isteyebileceğim bir bölüm, fikirlerinizi bana iletirseniz çok sevinirim. ☺️

Gelecek bölümle ilgili siz sormadan söyleyim, yetiştirebilirsem önümüzdeki hafta içi bir gün yayınlamaya çalışacağım.

Beklemede kalın ve....geri bildirimleriniz benim için epey teşvik edici oluyor 🙈

Keyifli okumalar 🌸

Hayatımın bu noktasına nasıl geldiğimi bilmiyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Hayatımın bu noktasına nasıl geldiğimi bilmiyordum.

Sevgilim, onun arkadaşları ve benimkiler...spontane gelişse bile, birlikte tatil yapıyorduk!

Hemde tekne kiralayıp!

Kerem, Burak'la birlik olup Gizem'e sürpriz yapmak için yanımıza gelmişti. Duru, ikisini ayırmak için elinden geldiğince çirkinleştikten sonra, dört erkeği birden yüzmeleri için kovaladı.

Böylelikle hem onları izleyebilecek, hem de dedikodu yapabilecektik.

Emir dalgınca yüzüme baktı. Birlikte takılmak zorunda olduğu adamlar kendi arkadaşları değilmiş gibi davranıyordu. Gülümsemeye çalışarak koluna dokundum, saçlarımı öpüp başını salladıktan sonra gönülsüzce yanımdan ayrıldı.

Ben Emir'in arkasından bakıp gidişini izlerken Duru, Meltem'i dürttü. 'Sabah tıpkı Emir'in kıçı gibi diyecektim!' Gözlerimi devirip Duru'ya baktım, Meltem sinir bozucu bir tip çıkmamıştı ama yine de...Emir'e karşı hisleri olduğunu biliyordum, hissediyordum.

Bunu Duru'da görüyordu ama, onun yanında uslanmaz bir şekilde Emir'den bahsetmeye devam ediyordu.

Emir'den ve bizim ilişkimizden.

'Eminim Meltem, onu aydınlattığın için minnettardır.' Gizem, bakışlarını alt katta soyunmaya başlayan Kerem'e dikerek konuşmuştu. Dördümüz güvertedeki puflara oturup onları dikizlemeye başladık, Kerem hepsinden hevesli bir biçimde soyunup kremlenmeden denize atladı.

Duru dilini şaklatıp gülümsedi. 'O salağa aşık oldun, değil mi?'

'Kerem ne ara salak oldu?' Diye araya girdim.

'Gizem'le takılmaya başladığından beri.'

Gizem sonunda inkar etmeyi bırakmış gibi yüzümüze baktı. 'Bu o kadar kötü bir şey mi?'

Bence BizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin