Dev lambalarının aydınlattığı sokakta, bir ileri bir geri aylak aylak yürürken, suratımda olmaması gereken o gülümsemeyi bir türlü silemiyordum.Halbuki öfkeli olmam gerekirdi!
Alper'in yemeğin ortasında çıkagelmesi yetmezmiş gibi, birde bana bakarak gecikişini izah etmesiyle zaten olabilecekleri beklemeye koyulmuştum.
Çok değil, üç beş dakika sonra Sude lavaboya gitme bahanesiyle yanımızdan ayrılmış, sonra da olanlar olmuştu.
Geniş kalçalarımdan ötürü vücuduma tutunan kumaş pantolonum ve kalın montumun içerisinde, birkaç beden büyük olduğu için belimin hizasında düğümlediğim lila rengi gömlekle öyle komik görünüyordum ki, tekrar masaya dönmeyi gözüm yememişti.
Sude'in alay konusu olmam bir yana, bu kıyafetler içerisinde kendimi gayet iyi hissediyordum.
Benim için getirmişti, ıslandığımı görmüştü.
Tanrım!
Böyle basit bir hareket beni neden böylesine etkilemişti ki?
Belki de üzerindeki kottan?
Daha neler!
Tamam, görünüşündeki değişim beni epey etkilemişti ama...daha yakışıklı olduğu için değildi bu.
Olduğuna inandığım kişiye daha çok benzediği içindi.
Ah!
Ben kimdimde, öyle bir adamın olduğu kişi hakkında fikir yürütmeye çalışıyordum?
Öte yandan, onu sert bir dille reddetmeme rağmen ihtiyacım olduğunda geri gelmişti.
Herneyse, belkide sahibi olduğu mekanda bir sorun çıkmasın diye didinen bir işletmeciden fazlası değildi.
Sıkıntıyla oflayıp saçlarımı didikledim , Ömür eliyle beş işareti yapıp kapıda beklememi söylemişti, cüzdanım ve telefonumda masada kalmıştı.
'Gittiğini düşünmüştüm?'
Ah! Bu adamla hep kapı önlerinde mi karşılaşacaktık?
'Gitmiş olmam gerekirdi.'
Şüpheyle baktıktan sonra eliyle içeriyi işaret etti.
'Arkadaşını çağırttırabilirim?'
'Teşekkür ederim, buna gerek yok. Birazdan gelir.'
Ellerini pantolonunun ceplerine sokup yanıma doğru gelirken, bir yandan da eğlenerek beni inceliyordu.
Bende başımı eğip kendimi süzdükten sonra gülümsedim.
'Yardımcı olduğunuz için tekrardan teşekkür ederim.'
'İyi olacağını düşünmüştüm tabi ama...' Bakışlarını gözlerime dikti. 'Bu kıyafetler içerisinde bile böyle mükemmel görüneceğini tahmin etmemiştim.'
Beklentisizce, sokakta akıp giden arabalara çevirdi bakışlarını.
İltifat değilde, aklından geçirdiği birkaç düşünceydi sanki az önceki sözcükler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bence Biz
ChickLitYazar, bilindik kurguları kendi bakış açısıyla tekrardan şekillendirmeyi seviyor. Bu yüzden bu hikaye alışık olduğunuz pek çok klişeyi -düşündüğünüzden daha fazlasını!- barındırıyor! Fakat endişelenmeyin, burda esas amaç...her zaman bir başka seçen...