65

1.9K 180 22
                                    

Söz verdiğim gibi bölüm geldi 🥳

Uzun zamandır beklediğimiz olaylar sonunda  bir bir gerçekleşiyor :)

Ben yazarken çok keyif aldım, umarım sizde seversiniz.

Keyifli okumalar 🌸

Dün akşam Yalıkavak'daki marinadan aldığım, fırfırlı ve şeftali tonlarındaki mini elbisemi giyinmiştim.

Sıcak havaya rağmen dalgalı saçlarımı açık bırakıp yoğun bir göz makyajıyla geceye hazırlanmıştım.

Duru risk almayıp her zamanki stilinin bir parçası olan siyah straplez mini bir elbise giyinmişti.
Gizem'se ısrarlarımıza rağmen, ailesinden kimse etkinliğe katılmadığı için bizle gelmeyi reddetmişti. Kerem'de Gizem'le kalmaya karar verince iki kişi eksilmiştik.

Annem ince yapılı vücudunu saran midi boy krem rengi elbisesiyle göz kamaştırarak yanıma geldi. Her zaman bakımlı bir kadındı ve yaş alırkende güzelleşmeyi başarmıştı, yüz hatlarımın büyük bir kısmını ondan aldığım için anne kızdan ziyade, abla kardeş gibi görünüyorduk.

'Çok güzel görünüyorsun.' Derken makyajım bozulmasın diye saçlarıma bir öpücük kondurdu.

Annemle aramız...hiçbir zaman yeterince iyi olmamıştı, onun dikkatini çekmek için ne kadar çabaladığımı biliyordum fakat, artık büyümüştüm ve eskiyi düşünerek kendime de yaşadığımız bu ana da zarar vermeyecektim.

Hep birlikte büyük organizasyon veya partinin  gerçekleşeceği salona giderken yolda babam ve  Mert'de bize katıldı, Sude gelmekten vazgeçip abimi ekmişti.

Salona vardığımızda, bakır tonlarındaki dev avangard avizeler bizi karşıladı. Topuklu ayakkabılarımızın yerlerdeki bakır- rose karışımı parkelerde çıkardığı takırtılar eşliğinde içeri adımlarken aklıma gelen fikirle girişteki görevlilerin yanına uğradım.

Ellerindeki listeyi rica edip Emir'in gelip gelmediğini kontrol edecektim, eğer gelmişse buna hazırlıklı olarak içeri girmek istiyordum.

Fakat Emir henüz gelmemişti.

Gelmeyecek olmasından korkarak listeyi incelerken, gözüme takılan isimle daha da endişeli bir hal aldım.

Kamer hanım, her delikten çıkmasa şaşırırdım!

Dişlerimi sıkarak bizimkilerin olduğu yuvarlak krem rengi masaya doğru yürürken kendime sakin olmam gerektiğini hatırlattım, her şey planladığım gibi ilerliyordu.

Emir o kadınla görüşmüyordu, aslı olmayan dedikodulara bir son vermişti. O kadının hiçbir önemi yoktu.

Emir'in annesi için ideal olmasının da bir önemi yoktu çünkü Emir benimle birlikteydi!

Yani, bu akşamdan sonra benimle birlikte olmaya devam edecekti.

Edecekti, değil mi?

Benim için ayrılan yere oturacakken, birkaç masa ileride gördüğüm manzarayla yerimden sıçradım.

Herkes baktığım yöne doğru döndü, Mert ve Kamer hanıma. İkisi ayak üstü sohbet ederken Kamer hanım oldukça çekici gülümsemesiyle abime bakıyordu.

Bence BizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin