Keyifli okumalar 🌸Dün akşam Emir'in yanına gitmeden önce Ela ile görüşüp bugün kahvaltı yapmak için sözleşmiştik. Fakat sabah Emir'in kollarında uyanınca...bilirsiniz, kahvaltıdan çok daha cazip şeyler vardı.
Sonuç olarak epey geç kalmıştık.
Pazar günü geç saatlerde iyi bir kahvaltı yapmak isteyen her İstanbullu gibi, bizde yoğun araba trafiğindeydik. Radyoda çalan sevimsiz yaz şarkılarını değiştirmeyi kendime görev edinmenin dışında, Emir'in alaycı söylemleriyle baş etmeye çalışıyordum.
'Bana hiç bahsetmemiştin.' Emir bir eliyle
direksiyonu tutarken bir eliyle de yanağımdan bir makas aldı.'İzin vermedin?' yanağımdaki elini hafifçe sıktım.
Omuzlarını sıkı sıkı saran spor gömleğinin içinde harika görünüyordu. Aramızdaki yaş farkının ibareleri kaybolup gitmişti. Artık neden o takım elbiseleri giyinmek zorunda olduğunu, öyle hissettiğini anlıyordum.
Dün geceki elbisem uygun olmadığı için bugün mecbur benim evime de uğramıştık. Kısa kot bir etek ve krem rengi gömleğimle... şu an fiziksel olarakta birbirimizi tamamlıyor gibiydik.
Elimi kendisine doğru çekip bir öpücük kondurduktan sonra yavaşça çıplak dizime dokundu.
'Şikayetçi olduğum şey planından bahsetmemen değil, iptal etmemiş olman.'
Bakışlarını yoldan ayırmadan parmaklarını diz kapağımın üstünde dolaştırmaya başladığında 'Hey!' Dedim elini durdurmaya çalışarak.
Eteği üzerimde ilk gördüğünde bunu sık sık yapacağını söylemişti oysa.
'Böyle güneşli bir günü evde geçirmemizi beklemiyordun herhalde?'
Elini bacağımdan çekerken hafifçe gülümsedi. 'Benim güneşim yanımda, mekan fark eder mi?'
Gülümseyip yanağını okşadım, o da benim günümü aydınlatıyordu.
Bir süre sessiz kalıp ikimiz de trafiğin açılmasını bekledik fakat dakikalar birbirini kovalarken bir milim bile ilerleyememiştik.
Emir bir eliyle direksiyonda ritim tutarken bende onu izledim. Daha önce spor yaptığını hiç görmemiştim ve...benim makarnalarıma sulanmaktan da hiç çekinmiyordu.
'Daha önce abinin dövüş sanatları ile uğraştığını söylemiştin, seninde bir ilgin var mı?'
Bu vücudun sırrı ne?
Böyle bir soruyu beklemediği belliydi, kaşları düşünceli bir biçimde çatılırken bakışlarını bir süre karşısında tuttu.
'Annemle babam boşandıktan sonra, mahkeme kararı ile her cumartesi abim ve ben babamla vakit geçiriyorduk. Babam bizi her zaman kickbox müsabakalarına götürürdü, zamanla bizde eğitim almaya başlamıştık.'
Hikayenin pekte iç açıcı olmadığını anlamıştım, konuşmadan devam etmesini bekledim.
'Abimde bende çok iyiydik, o zamanlar bir profesyonel olup müsabakalara katılmak en büyük hayalimdi. Fakat...abim dersleri yüzünden haftasonları bize katılacak vakti bulamadığında, babam beni de götürmeyi bıraktı.'
Emir başını bana doğru çevirip hafifçe gülümsemeye çalıştı.
'Benim zaten ne boks nede boksör olmakla ilgilenmediğimi düşünüyordu ve bende...ilgilendiğimi, bunun benim hayalim olduğunu söylemektense, onun düşündüğü gibi zaten sevmiyormuş gibi davranmayı tercih ettim.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bence Biz
ChickLitYazar, bilindik kurguları kendi bakış açısıyla tekrardan şekillendirmeyi seviyor. Bu yüzden bu hikaye alışık olduğunuz pek çok klişeyi -düşündüğünüzden daha fazlasını!- barındırıyor! Fakat endişelenmeyin, burda esas amaç...her zaman bir başka seçen...