Chapter 16

3 0 0
                                    

POHLED NELLY FRENCIS SCAMANDROVÉ

Od mojí hádky s Phebe uběhlo už hezkých pár týdnů. Malfoy se chová každým dnem jinak a hlavně se vyhýbá jakýmkoliv hádkám. Pořád někam mizí. Harry je pořád přesvědčen, že se stal smrtijedem a doslova je posedlý jeho sledováním. Kamkoliv Harry jde má u sebe Pobertův plánek. Snažíme se mu vymluvit jeho sice pravdivé tvrzení, o kterém vím jenom já a Phebe, ale snažíme se dělat, že to není pravda. Harry je zatím naštěstí jediný co si to myslí. Ostatní jsou na té straně, že to Harry zkrátka jenom přehání.

,, Katie Bellovou jasně ovládal Malfoy. To vám nepřijde divné, že v ten samý moment, co sedíme u tří koštat, tam je i on a hned na to je Katie pod kletbou imperius?" snažil se nám Harry vysvětit, že má pravdu on.

,, Harry, jasně že tam ta možnost je, ale taky to nemusí být pravda. To, že je jeho otec smrtijed neznamená, že on musí taky" ozvala se Hermiona a knížku, kterou zrovna četla odložila na stůl. Knížka měla červený obal se zlatou vazbou.

,, A taky teta s matkou a půlkou jeho rodiny" dodal Ron sedící vedle Hermiony.

,, Bezva postřeh Ronalde." zamračila jsem se na něho.
,, Nezapomínejte, že Phebe je s ním taky do rodiny a smrtijed není" dodala jsem. Bylo po vyučování a my seděli ve společenské místnosti. Bylo tam prázdno, takže jsme v klidu mohli poslouchat rozčíleného Harryho a jeho teorie. Už se choval jako pubertální holka, když se jí někdo hrozně moc líbí.

,, Pravda, takže nemůžeme vyloučit, že ona taky není smrtijed" zamyslel se Harry a já myslela, že ho už něčím vezmu po hlavě. Zvedla jsem se, vzala knížku co Hermiona položila na stůl a praštila ho.

,, To snad nemyslíš vážně. Znáš jí skoro celý život" vytkla jsem mu a znovu si sedla na zem ke krbu.

,, Máš pravdu, to jsem už přehnal. A tohle bolelo" zasmál se a pořád se držel za hlavu. Přidala jsem se k němu a vzápětí i Ron s Hermionou. Do místnosti přišla Levandule Brownová a sedla si do křesla na druhé straně místnosti. Pokukovala po Ronovi a rozhodně si nenechala záležet na tom, aby to vypadalo nenápadně.

,, Myslím, že máš obdivovatelku Rone" řekla bez jakékoli emoce Hermiona a vzala si zase knížku. Ron se podíval na Levanduli a usmál se na ní. Hermiona zakroutila očima a my s Harrym si vyměnili pohled.

,,Brumbál se mnou chce mít nějaký soukromý hodiny" oznámil po chvilce ticha Harry

,, Myslíš, že tě bude učit něco co by mohlo pomoct zabít Voldemorta?" zeptala jsem se ho a po vyslovení jeho jména Levandule naskočila a s vyděšeným výrazem odešla z místnosti pryč. Pozorovali jsme jí se zmateným výrazem a čekali až se za ní dveře zavřou.

,, Asi ano. Říkal mi to, když jsme byli za Křiklanem, ještě před začátkem školního roku" odpověděl a teď ho knížkou praštila Hermiona.

,, Au! To bylo za co" podíval se na ní zmateně Harry.

,, To si nám to nemohl říct dřív?!" pohlédla na něho Hermiona a založila si ruce na hrudi. Měla pravdu.

,, Nevěděl jsem jak to podat" vysoukal ze sebe Harry a já se nad tím musela pousmát. Do místnosti přišel Tom. Nový prefekt Nebelvírské koleje. Celkem mě to překvapilo. Nechodil sem moc často, většinou byl s Alice různě na hradě. Všechny pohledy spadli na prefekta uprostřed společenky.

,, Máme se dostavit do Velké síně. Šestý a pátý ročník" oznámil nám a směřoval nahoru do schodů. Zmateně jsme se na sebe podívali.

,, Co by nám chtěli v 5hodin odpoledne?" zmateně jsem se podívala na moje kamarády a pak na hodiny. Jo je 5.

I Solemnly Swear That I Am Up To No GoodKde žijí příběhy. Začni objevovat