POHLED NELLY FRENCIS SCAMANDROVÉ
3 dny v Doupěti jsou za námi a do nástupu do školy zbývají už jenom 4. Dneska odpoledne jsme měli jít na Příčnou ulici navštívit Fredům a Georgeův krámek, popřípadně dokoupit to co nemáme. Paní Weasleyová trvala na tom, že se od ní a pana Weasleyho nikdo nevzdálí na 2metry. Spolu s námi měli jít i bistozoři, kvůli Harrymu. Když se Voldemort 'oficiálně' vrátil tak Harry má ochranu takovou, že kdyby jste se snažili k němu dostat nevyváznete z toho živý. Nebo alespon určitě bez jedné nohy nebo prstů na ruce.
,, Všichni přiraveni?" zeptal se nás pan Weasley a vytáhl z kapsy přenášedlo v podobě malé krabičky.
,, Je to jenom na dva pokusy. Tam a zpátky. Pořádně se přidržte, pro nikoho se nevracíme" vysvětlil a všichni udělali tak, jak řekl. Já byla na přenášení i přemistování zvyklá. Je to prostě stejný pocit jako, když se protahujete vážně malým brčkem nebo z vás chce vší silou někdo něco vymačkat. Ocitli jsme se před děravým kotlem. Bylo lepší se přemístit do mudlovské části Londýna než hned na Příčnou ulici.,, Vážně, přímo na očích všech" podotkla se smíchem Phebe a ostatní se přidali.
,, Bylo mi řečeno, že to bude do uličky za rohem" poškrabal se na zátylku pan Weasley. Pokrčil rameny a vešli jsme dovnitř. ,,Ahoj Tome" pozdravil zdvořile a poklepal na správné pořadí cihel vzadu u popelnic.
,, Tomu se říká nóbl vstup" podotkla Sofí.
,, Lepší než, aby se mudlové zatoulali na kouzelnickou část Londýna a dostali zástavu, když uvidí skřety nebo někoho jako- Hagride!" nedořekla jsem to a s Harrym, Phebe, Hermionou a Ronem jsme ho objali. (pokud jste nečetli knihu tak si nemyslete, že toto s Hagridem jsem si vymyslela. Je to z knížky. I kdyby je to FF)
,, Proč jsi tady?" poptal se ho s úsměvem Harry.
,, No chtěl jsem vás vidět. Brumbál mě sem sám poslal, abych vás vohlídal já a nemuseli jste mít za zatkem votravný bistrozory" vysvětlil nám Hagrid.
,, Co je to za velkého medvídka s deštníkem?" naklonila a zašeptala ke mně Sofí. Musela jsem se zasmál.
,,To je Hagrid, ten kterému můj tatka svěřil do péče Klofana" usmál jsem se na ní. ,, A pokud mu ještě jednou řekneš medvídek, tak z tebe toho medvídka udělá sám " dodala jsem.
,, Jo takhle, už se zase začínám dostávat do děje." zaujatě si ho prohlížela. Došli jsme doprostřed Příčné ulice. Většina krámků byla zavřená, nebo zničená. Nejvíce mě překvapil krámek ve kterém si nás našla naše hůlka.
,,Ale ne" zasténala Hermiona. ,, Tady jsme si všichni kupovali hůlku"
,, No jo, je to votřesné co všechno, no, vy-víte-kdo je schopen udělat." naklonil se k nám. ,, A kdo je vůbec tahle mladá čarodějka?"
,, Já jsem Sofia Kowalski" představila se. Hagrid na ní zmateně koukal.
,, Moje sestřenice" dodala jsem a Hagrid vypadal, už o trochu víc chápající. Nemůžu uvěřit tomu co všechno se změnilo. Příčná ulice byla tmavá a úplně bez života. Až na jeden krámek na rohu. Bože já ty kluky žeru. Obchod úplně vystihoval ty dva. Veselý, šílený a plných úžasných nápadů, který mi vracely moje vzpomínky na to, když nás kvůli jejich výrobků několikrát málem ze školy vyhodili.
,,Zatraceně to je úžasný" vydechl Ron.
,,To teda" přidal se Harry.
,, Budeme tu jenom tak stát, nebo jim jdeme všechno vykoupit?" koukla jsem na ně s úsměve.
,, Jdeme" pobídla je Phebe a šli jsme dovnitř. Ach bože, to je úžasný. Vevnitř to doslova vypadalo jako kdyby skřítek jel na houbičkách a opil se dýnovým džusem bez alkoholu.
,, Neodcházejte nikam jinak. Odejdem zároveň, ano?" pokynula nám paní Weasleyová.
,,Neboj mamko." ujistila jí Ginny a se Sofí zmizeli někam do hlouby krámku.
,, Ale koho pak to vidím" pousmál se Fred
,, Že by to byla Falcon a Frencis? Naše dvě oblíbené společnice, co tu utratí hodně galeonů?" dodal George.
,, Tak to určitě" řekly jsme s Phebe zároveň.
Pobíhali jsme po krámku ve velikosti Velké síně, ale s více patry a zkoušeli různé blbosti co tam měli.
,, Nelly! Tohle je ráj! Dívej co jsem objevila, ani nevím co to je, ale je to chlupaté" přiběhla za mnou rychle Sofí.
,, Super" zasmála jsem se a ona odběhla pryč. Za oknem jsem zahlédla známou tvář. Nevšimnul si mě. Srdce mi začalo tlouct. Položila jsem tu zajímavě měkkou věc co jsem držela, na poličku před sebou. ,,Harry!"
,, Ano" vykoukl za mnou
,, Není to Malfoy? Pokud ne, tak je to někdo hodně podobnej a to už tak je skoro konec světa." ukázala jsem za okno.
,, Máš pravdu co tu dělá?"položil mi otázku.
,, No víš, právě přiletěl na jednorožci a snaží se najít ztracený město Atlantida. Jasně, že nevím co tu dělá, když jsem ho tam teď zahlédla" usmála jsem se.
,, Koho šmírujete" ozvalo se za náma. Otočili jsme se za Phebe s Ronem a Hermionou opodál s hlavami skoro mezi námi narvaný.
,, Musíme ho sledovat, co by on dělal tady. A sám " položil otázku směrem ke mě. Záporně jsme zakroutila hlavou.
,, Harry!" okřikla ho Hermiona. ,, Co tak zbrkle, řekni co se děje" zasmála se
,, Harry se nám zamiloval do Malfoye" zasmála jsem se a odpověděla dřív jak on.
,, Já myslím, že Harry nebude jediný!" ozvalo se přes půl místnosti Sofíin hlas.
,, Běž si Sofi hrát" odpověděla jsem, než jsem si uvědomila, že ta zatracená holka je jenom o rok mladší. Upřímně jsem asi úplnej troll, když nevím co to zas mumlala z blbosti. Jak, že Harry není jedinej.
,, Je mi 15 vážená" zakřičela na mě Sofí. Zakroutila jsem očima.
,, Co s Malfoyem, zatraceně už to objasněte" netrpělivě se ozval Ron.
,, Stojí, nebo spíš stál před obchodem. Není divný, že Malfoy je v Příčné ulici?" přitakal Harry.
,, Asi ano" řekla tiše Phebe.
,, Nedělala bych z toho vědu" dodala nervozně. Ona něco ví, ale nechala jsem to být.,, Musíme ho sledovat. Jdeme" poručil Harry.
,, Harry není dobrý nápad, aby jsme šli všichni. My tu s Nelly zůstaneme a zabavíme dospělé " ozvala se Phebe. Zamračila jsem se. Ráda bych ho sledovala. Nikdo neví co mohl dělat, třeba objevil příchod do jiné dimenze, nebo vílu skřížejou se skřetem. Harry přikývl a vytáhl neviditelný plášt z kapsy. Spolu s Hermionou a Ronem pod ním zmizeli.
,, Máme průšvih" otočila se na mě moje dlouholetá spřízněná duše. Nechápavě jsem se na ní podívala. Zatáhla mě do rohu místnosti a řekla mi to co jí říkala mamka o Dracovi. Dost velká část mého názoru a něj se změnila. Zrovna teď bych ho nejradši obejmula a nepustila. Jaký to je asi pocit? Bože ne, určitě normální. Takže nepřemíšlej u Merlina nad blbostma.
,, Harry se to nesmí dozvědět" dodala Phebe k tomu. To jsem se na ní jenom pobaveně podívala. ,,Co je?"
,, Nic , jenom, že doslova si ho před chvilkou poslala, aby ho sledoval" pobaveně jsem se usmála.
,, To mi jaksi nedošlo" poškrábala se na krku. Musela jsem se zasmát.