Chapter 46

11 0 0
                                    

POHLED NELLY FRENCIS SCAMANDEROVE

Za chvíli tu budou Vánoce. Můj menčí incident o lektvarech, kdy jsem blonďákovi prakticky řekla, že se mi libí, až tak moc, že ho cítím. To je divné přirovnání, ale velice výstižné. Možná až moc. Pořád nevím jestli si to uvědomil, ale za ty týdny co uběhli, mám pocit, že se z toho už dostávám. Bavíme se zase jako před tím a škatulata hejbejte se pokračují dál a dál. Pancy je zase otravná jako dříve. Proč? Bouře znovu udeřila. Jak? No, nevím jak se to stalo, ale zase si myslí, že se líbí Malfoyovi a je to jako dřív. Ty jeho obličeje jsou taky někdy opravdu k popukání. Křikův klub se rozrostl o jednoho člena, a ten někdo je Cormac McLeggen. Nemám tušení jak se sem on dostal, ale budiš. Křiklan pořádá velký vánoční večírek, kde bude jeho klub, do kterého patřím i já, a jako vždy si budem muset dovést někoho s sebou. Do teď, jsem chodila na ty večírky s Ginny, jelikož ani jedna neměla koho pozvat, tak proč nejít spolu. Harry, to štístko, se z toho vždycky dokáže dostat, protože má hodiny s Brumbálem. Mimochodem úkol ještě nesplnil. Malfoy taky pořád mizí a mám pocit, že to bude do komnaty nejvyšší potřeby. Harry ho pořád podezřívá, ale už není posedlý jeho stalkováním, a dokonce už i plánek nechává schovaný v kufru a nebere ho všude s sebou na každý jeho krok. Učebnici prince má pořád. Té by se nezbavil ani kdyby šlo o naše životy.. nebo to doufám že ano, ale nikdy nevíš. Phebe je pořád s Blaisem a Ron se pořád snaží vyhýbat Levanduli. A to je taky dosti k popukání.

------

,,Měli bychom začít pořádně trénovat, pokud chceme vyhrát nad Havraspárem" řekl Ron s plnou pusou.

,, Nemyslím si, podle toho jak se na vás chodím koukat jste v celku dobrý." pokrčila jsem rameny a opřela si hlavu o dlaně. Ale my jsme lepší.

,,Jo taky si myslím, ale pořád ne lepší jak my a nebelvír" podotkla Phebe a všichni se pousmáli, kromě Rona teda. Jako by mi četla myšlenky. Byla sobota a my seděli ve Velké Síni na obědě.

,,ty taky musíš mít na všechno blbou narážku" zamračil se Ron na Phebe.

,,Asi tak jako ty" zasmála jsem se a Harry na úkaz, že mám pravdu zvedl vidličku směrem k Ronovi. Ten na nás přimhouřil oči. Ráda bych v některých chvilkách fakt chtěla vědět, co si ten kluk myslí.

,,Jo Hermiono, chtěl jsem se ze-" začal Harry, ale nedokončil to.

,,Podívejte. Malfoy a Pancy právě slavnostně přicházejí" přerušila ho Ginny a Harry si pro sebe zaklel. Mě to ale začalo zajímat, co asi tak k ní chce.

,,Au" ozvala se Sofí. Všichni jsme se na ní podívali se zmateným výrazem. ,,Pancy má celkem velkou náklonost k blonďákovi, ale on je jako kdyby ho právě opustila duše. Neopětovaná láska a k tomu jeho divné pocity. To bolí" chytila se za srdce Sofí, ale pak se usmála, když si k nám sedl Dean a Seamus. Musela jsem se otočit k jeho stolu. Pancy byla jako piavice a mně..mně to vadilo. Ale v pohodě, už jsem se z toho dostala, ať si mu klidně i ukousne hlavu. Podle toho jak se po něm plazí, je to více jak možné. Naše pohledy se na chvilku střetly a já přestala vnímat a asi i dýchat a oxid uhličitý se ve mně hromadil. Pohled byl více chladný jak normálně. Otočila jsem se zpátky ke stolu a všimla si jak na mě civí Sofí.

,,Ty máš co říkat" přimhouřila jsem na ní oči a ona to zopakovala.

,,A co?" zajímal se Dean.

,,No možná by jsi rád věděl, že-" začala jsem s mírným úšklebkem a Sofí mě propalovala pohledem. Všichni z naší party věděli, že ho má ráda. ,,-že ti mám pořád dát ten úkol" změnila jsem původní větu, jinak bych se nedožila rána.

I Solemnly Swear That I Am Up To No GoodKde žijí příběhy. Začni objevovat