Chapter 79

8 0 0
                                    

POHLED NELLY FRENCIS SCAMANDROVÉ'

Zajímavý se dozvědět od někoho, že jsem měla být mrtvá aniž bych o tom věděla. Pobaveně jsem sledovala jak se ti tři dohadují a snaží se mi to vysvětlit. Popravdě jsem je ani nevnímala a ani mě to nějak extrémně moc nezajímalo. Zrovna teď bych opravdu byla radši mrtvá. Svoje rodiče miluju nade všechno na světě a nevadí mi s nima trávit čas, protože co si budem, moji rodiče jsou boží, ale pokud přijedou do mojí školy, ještě s dalším rodiným setkáním tak to mě prosím Brumbále spas. Nebo mě zamkni někam hodně hluboko pod hrad. Je zajimavý pozorovat Malfoye jinak než jenom s jeho nechutně naštvaným a tak strašně otravným výrazem. Když se háda s Phebe je to sranda a hlavně vypadá i jako normální kouzelník co se na svět nekouká přes prsty vy-víte-koho.

Na druhou stranu, jasně že chápu proč dojela moje rodina sem. Ještě chybí naše bábi a můžeme uspořádat soud s tím jak bude mluvit před všema o tom, jak hrozně neslušné a neomluvitelné je vzít do školy pro mladé kouzelníky a čarodějky mudlu, mého strejdu pochopitelně.

Obloha se začínala pomalu zbarvovat do červeno oranžové a my se procházíme po chodbách hradu. Jdu mezi taťkou a strejdou a já s taťkou se snažíme strejdovi nějak blíže přiblížit co je a jak funguje famfrpál. Už jsme asi po sedmé zabočili do leva. Mamka a teta se o něčem hlasitě dohadují. Nebo spíše mamka, teta jenom s úsměvem přikyvuje. Bez Sofi je to zvláštní. Pro ostatní je to asi normální, když kolem nich není holka, kterou mají zafixovanou jako tichou, milou, hezkou holku a sestřenice od Scamandrový, ale já jí prostě znám v tom pravým světle. Hah a to nikdo jiný. Opravdu někdy, ale jenom někdy lituji Deana, že pokud se někdy vezmou, nebo vůbec konečně přestanou hrát divadýlko podobný asi tomu jako Hermiona a Ron, ale to jsem už vzdala. Hermiona je na tolik paličatá, že mu to ne a ne říct a Ron...je zkrátka Ron, který to podle mě věděl až po tom co jsme to věděli my a teď radši nechává Hermionu se trápit. Ztracený případ. Dřive nebo později to Dean zjistí, jaká je ta hodná a křehká dívenka zač a udělá mu ze života, život žijící ve stejným domě jako s dvojníkem Snapea. Nebo zas tak hrozný to není, ale hodně se to k tomu přibližuje.

,,a kde je vlastně Harry a Ron s Hermionou?" zeptala se mě mamka. Nebudu se ptát, kdy se naučila jména mých kamarádů.

,,Jo to kdybych věděla, tak bych měla víc než polovinu svých problémů vyřešeno mami" zasmála jsem se a podrbala se na hlavě. Můžu si vsadit tři galony, že Hermiona je v knihovně, Harry sedí u plánku nebo je někde potají s Ginny a Ron je s Harrym nebo spí a nebo jí. Vlastně on nic jiného nedělá. Kde jsem nechala vůbec hůlku?

,,Nelly!!" někdo za námi zakřičel moje jméno a všichni jsme se jako na povel otočili. Z chodby se k nám řítil Seamus a Ron. Ha tak už vím kde je alespoň jeden z mých kamarádů. A on běží. On běží. Ron běží. Aniž bych si to uvědomila jsem se nepatrně a překvapeně zamračila.

,,Co se děje, snad nikde nehoří" zasmála jsem se a pořád se na ně nepatrně mračila. Jacob byl myšlenkami jinde a ochmatávat kamenou zeď vedle sebe. Ještě chvilku a olízne ji. Taťka se na ně koukal tím pohledem, že ho zajímá co se děje. Mamka měla svůj typicky zamračný výraz a teta jenom koukala. Ale teď vážně, kde mám hůlku..

,,Právě že jo" zakuckal se Ron a mně zmizel z tváře úsměv. Seamus se držel za kolena a snažil se rozdýchat jejich atletický výkon.

,,Počkat, jako vážně? To bylo jenom obrazně řečeno" zmateně jsem se zasmála.

,,To je příšerné, nestalo se nic nikomu" zakryla si pusu teta a já se na ní podívala. Dobře..

,,Zatraceně, ženská. Vy mě doženete do hrobu" chytil se za srdce Ron a já teď pro změnu tlumila smích. ,,Seamus podpálil společenku" vyhrkl ze sebe Ron a já se zase přestala smát.

I Solemnly Swear That I Am Up To No GoodKde žijí příběhy. Začni objevovat