chapter 56

6 1 0
                                    

Pohled Phebe Falcon Blackové

,, Ajaj kraken přišel." Myslím že za tohle Nelly jednu vrazím.

,, Co se to tu ksakru děje?" Znovu jsem na ně zakřičela. Snažila jsem se tvářit hrozně vážně ale popravdě mi to moc nešlo. Vypadali jako malí mokrý kuřata.

,, Na to jsem se jich taky ptal" Ozval se rozesmátý blonďák který nebyl od sněhu. Zatím.

,, Chtěl mě unést!" Zakřičela Nelly a prstem ukázala na Blaise.

,, Útočila po mě!" Bránil se a na oplátku a taky ukázal na Nelly.

,, Co? Já? Ty taky" Nelly to tak být nenechala a prudce se na něj otočila. S Malfoyem jsme pobaveně sledovali tenhle souboj titánů.

,, Jo, ale ty si mi olízla ruku!" Tak jo tady už to asi stopneme.

,, Dost! Teď mi všichni vysvětlíte co se děje!" Zastavila jsem ty dva. Dala jsem si ruce v bok a nahodila vražedný výraz který mě naučila Ginny.

,, Páni. Víš že z tebe jde občas strach." Budu to brát jako pochvalu od tajného přítele.

,, Takže tady tvůj milovaný přítel Blaise mě... Upss to jsem asi neměla říkat." Ta holka neumí držet jazyk za zuby. Tak fajn teď už to ví i Malfoy.

,, Tak fajn to hodně věcí vysvětluje ale pořád né všechno." Ozval se blonďak obeznámen se situací.

,, Phebe než se na mě naštveš-" Podívala se na můj pohled který říkal jen jediné 'já už naštvaná jsem'. ,,-fajn tak než se naštveš víc. Všechno ti vysvětlím. Bylo mi jasný že už to Nelly dávno ví tak jsem jí vysvětlil že to nesmí nikomu říct."

,, Tím vysvětlením myslíš, a teď cituji 'jestli to někomu řekneš zabiju tě'?" Jaksi se v tom začínám ztrácet.

,, Nejlepší bude když to vezmeme pěkně od začátku. Jak to tak vidím tak to bude na dýl." Povzdechla jsem si a posadila se na zem do studeného sněhu. Nelly s Blaisem se taky posadili a utvořili jakýsi kruh. Teda spíš takový šošolek. Jenom velevážený Malfoy zůstal stát na místě.

,, Ale co pak? Bojíš se že by sis mohl smočit zadek?" podívala se na něho Nelly

,, Jo" odpověděl dost upřímně a pořád stál a nevypadalo to že se plánuje posadit. Seděla jsem kousek od něj tak jsem se rozhodla mu v tom trochu pomoct. Zatáhl jsem ho za nohu tak prudce že spadnul přímo na onen zmíněný zadek. Nic na to neříkal a zůstal sedět na místě.

,, takže ve zkratce s Phebe jsem se rozešel protože moje máma vyhrožovala že jí něco udělá. Dlouhá historka. No a z toho stejného důvodu nikdo nesmí vědět že jsem zase spolu. Přišlo mi že začínáš tušit víc než by si měla a tak jsem tě zatáhl za ten roh. Myslel jsem že by to takhle mohla být větší zábava. No pak si po mě začala útočit tak jsem se bránil. Pak to pokračovalo pořádnou koulovačkou, no a pak už to všichni známe." Tohle měl být zkrácený příběh? Nechtěla bych slyšet tu dlouhou verzi. ,, Ale ještě je tu prý někdo kdo by to čistě hypoteticky mohl vědět."

,, Ten někdo je Harry." Dovysvětlila Nelly. Pomalu tomu začínám rozumět.

,, S Harrym si nemusíme dělat starosti nic neví." Mohl by to vědět. Jenže to by nesměl být tak zaslepen Ginniinou přítomností.

,, Ale ano ví. A můžeš si za to čistě jen ty sama holčičko. Protože předstírání že se na plánek ptáš jen tak tě zábavy ti Harry nežere. A těch vašich odchodů z hodin. Jste fakt hrozně nenápadní." A sakra. No super teď to ví dvakrát víc lidí než původně mělo. Z plánu říct to jenom Nelly se nám začíná dělat pěkná skupinka.

,, Jak to že jsem si ničeho nevšiml?" Slovo si vzal zmatený Malfoy. Tak seš slepej, hluchej nebo prostě jenom natvrdlej? Vždyť Blais je tvůj jediný opravdový kamarád a ty si ani nevšimneš že pořád někam mizí? Tak to si zasloužíš vážně potlesk.

,, Možná proto že jsi tak zabraný sám do sebe." Nelly našla výbornou odpověď na jeho otázku. Za to jí ale přistála sněhová koule přímo v obličeji. Samozřejmě nebyla od nikoho jiného než od Malfoye.
Ukončili jsme tedy nás křížový výslech a pustili se rovnou do války. Byl to napínavý souboj holky proti klukům, který mohl skončit jedině pár omrzlinami na rukou, protože nikdo neměl rukavice.
Byla už opravdu tma a nám byla čím dál tím větší zima. Teď už nebyla mokrá jednom Nelly s Blaisem ale i já s Dracem.

,,Konec. Remíza" navrhl Zabini. Žádná remíza. Holky vyhráli a to jenom protože Malfoy neumí mířit.

,, Přiznáte porážku?" Nelly je začala provokovat. Oba dva jsou moc hrdí na to aby to řekli nahlas, takže jsem jejich mlčení považovala za souhlas.

Proklouzli jsme zpátky do hradu bez povšimnutí. Měli jsme štěstí Snape dnes nečíhal za rohem jako nějaký masový vrah. Dostali jsme se až k našim pokojům a tam se rozdělili. Sundali jsem si promočené oblečení a šli spát. Ještě že už za čtyři dny pojedeme domů. Nemůžu se dočkat až uvidím mamku. Ještě zbývá jí přesvědčit aby souhlasila s tím Silvestrem. Sofi říkala že její táta má doma svou vlastní malou pekárnu což znamená jediné. Spousty výtečného jídla. Navíc deset malých kouzelníků v mudlovské čtvrti. To bude ještě sranda.
Taky se blíží Křiklanův večírek na kterém nebudu. Na ty hodiny jsem se přihlásila jenom protože si profesor Křiklan myslel že budu tak šikovná jako ostatní Blackové. Chtěl si mě přidat do sbírky Blacků. Jenže asi tak po čtyřech hodinách to se mnou prostě vzdal. Hold jde každému něco jiného. Nelly umí ony lektvary a péče o kouzelné tvory, Sofi umí krásně zpívat. To sice není předmětem ale taky to počítám. No a mně ,přesto že mě to moc nebaví, jde kupodivu obrana proti černé magii.

Ležela jsem v posteli a nemohla oči zamhouřit. Harry už spal. Nevím jak se mu povedlo usnout přes to Nellyino chrápání.

,, Ne, tohle opravdu nejde." Zamumla jsem si pod vousy a odešla z pokoje. Chci se vyspat a jelikož Nelly chytila rýmu tak si musím najít jiné ubytování. Klíček od Filčova kumbálu jsem nechala v pokoji stejně jako svoji hůlku. Zaklepal jsem na Dracův a Blaisův pokoj.

,, Co tady u Merlina chceš Blacková? Je půl jedné ráno." Dveře mi otevřel rozespalý Malfoy. Skrze pootevřené dveře jsem viděla spícího Zabiniho. Byl docela roztomilý.

,, Jenom tady přespím." Oznámila jsem mu a proklouzla dovnitř. Malfoy zamnou zavřel dveře a posadil se na svou postel. Já si sedla ne jednu volnou. ,, Vzbudila jsem tě?"

,, Ne. Proč nespíš u sebe?" Celá unavená jsem si v hlavě musela poskládat co nejkratší odpověď na otázku kterou mi právě položil.

,, Nelly hrozně chrápe." Zapípala jsem potichu a on se nad tím jen zasmál. Jsem hrozně vyčerpaná a unavená takže stačilo abych si jenom lehla na postel a spala jsem jako miminko.

I Solemnly Swear That I Am Up To No GoodKde žijí příběhy. Začni objevovat