chapter 8

10 0 0
                                    

Pohled Phebe Falcon Blacková

Přijeli jsme na nádraží kde mě už čekala máma. Vyběhla jsem z vlaku a objala mamku. Byla jsem ráda že ji vidím.

,, Jdeme domů?" přikývla jsem a zanedlouho jsme byli doma.

Bylo to tu pořád stejné. Všude na zdech visely naše fotky. Sem tam tu byla nějaká kytka v květináči, která od mého odchodu do Bradavic vypadala lépe. Možná protože jsem ji už nezalévala já, ale mamka.
Všechno bylo stejné, až na.... skřítky. Měli na sobě oblečení a boty. Páni, co se to tady stalo.

,, Mami?" Nemůžu uvěřit svým očím. Jsem ráda že svobodni , ale co tak najednou?

,, Vím na co se chceš zeptat. Na naše domácí skřítky, že ano?" Přikývla jsem, ale stále nic nechápala.
,, Mluvila jsem se s tetou Narcisou. Povídali jsme si a ona mi vyprávěla co všechno se teď děje na Malfoy manoru. Nechtěla jsem být jako naši příbuzní,tak se snažím změnit těch pár věcí, v kterých jsme si podobní" mamka dokončila svůj dlouhý monolog. Sedli jsme si do obýváku.

,, Co se děje na manoru?" Musela jsem se zeptat. Hrozně mě to zajímá.

,, Přísaháš, že to nikomu neřekneš?" Mamka se na mě podívala s naprosto vážným pohledem.
Musí to být něco opravdu tajného, když se takhle tváří.

,, přísahám" oplácela jsem jí výraz na důkaz toho, že to myslím taky vážně.

,, No, ve zkratce. Lucius se přidal k Pánovi zla. To samé chce samozřejmě po Dracovi. Narcisa taky říkala, že se u nich často scházejí další smrtijedi. Ona ani Draco nemají na výběr." Vykulila jsem na ní oči při té představě jak to tam asi může vypadat. Nemůžu tomu uvěřit. Tohle bych nečekala.

,, Takže Draco je smrtijed?" Asi to stále nechápu, nebo to ani pochopit nechci.

,, Zatím ne, ale hádám že brzy asi ano" sice toho blonďatýho osla nemám ráda, ale teď mi ho bylo opravdu líto.

____________

Od prázdnin uběhly už dva týdny a nic moc zajímavého se nedělo.

,, Slečno Phebe přišel vám dopis" skříteka mi podala obálku. Byl ovázaný červenou stužkou. Takový dopis jsem nikdy nedostala.

,, Děkuji Marley" vzala jsem si od ní dopis a otevřela jsem ho.

Ahoj Phebe. Chtěl sem se jenom zeptat jak se máš. Co děláš a tak podobně. Už jsme se dlouho neviděli a chybíš mi. Rád bych tě co nejdřív viděl. Bohužel moji rodiče se moc bojí,ty víš koho, tak téměř nevycházíme z domu. Nemůžu se dočkat až se vrátíme do školy.

S pozdravem Blais.

Nečekala sem že mi Blais napíše. Byli jsme dobří kamarádi a když umřel Sirius, tak tu byl se mnou. Jak ví, kde bydlím? Možná mu to řekl Draco. Asi bych mu měla odepsat.

Ahoj Blaisi. Mám se dobře. Taky bych tě ráda viděla. Neboj, než se vzpamatuješ budeme zase zpátky ve škole. Společně s všemi milovanou Pansy. Doufám že to po mě přečteš. Jestli jo,tak jsi fakt dobrej.

S pozdravem Phebe.

Přes léto jsem trochu začala hrát famfrpál s místními dětmi. Podle mě mi to celkem šlo. Zkoušela jsem chytače, střelce, ale mě stejně nejvíc šel brankář.

,, Mami, jdu si zahrát famfrpál" vzala jsem si všechny věci a seběhla schody.

,, Buď opatrná" to by nebyla máma, aby mi pokaždé nepřipoměla abych byla opatrná. Ale popravdě, která máma tohle nedělá?

Vydala jsem se směrem k místnímu hřišti nebyl sice tam dobrý jako v Bradavicích ale taky to ušlo.

,, Phebe, tak přece jen si přišla" řekla jedna z hráček. Dneska jsem měli hrát velký turnaj holky proti klukům.

,, Přece nenechám tu bandu přegelovaných Kenů jen tak vyhrát" zasmála jsem se a začala si oblékat chrániče. Před náma se objevila banda kluků připraveni jít hrát.

,, Připraveni na prohru?" Zeptal se jeden z nich. Já ti ukážu, kdo s kým vytře podlahu.

,, Můžeme začít nebo si ještě chvíli budete zvedat svoje už tak dost vysoký ego?" Sarkastickým hlasem jsem se zeptala. Vylezli jsme na košťata a začali hrát. První bot získali bohužel oni. Tvářili se hrozně pyšně, jakoby snad už měli vyhraný celý zápas. Dalších deset bodů jsme získali my.
Za chvíli to bylo 50/85 pro nás. Nestihli jsme ani chytit Zlatonku, protože začalo pršet a my museli zápas ukončit.

,, Příště dáme odvetu" pronesl jeden z kluků a my se na ně vítězně usmívali. Myslela jsem si, že to vyhrajeme, místní kluci jsou jak porcelánový panenky.

,, Už jsi doma? Nejsi tu nějak brzy?" Mamka se na mě podívala a měla co dělat aby nevybouchla smíchy. Byla jsem mokrá od hlavy až k patě. Vypadala jsem jako zmoklá slepice.

,, Jdu se převléknout" odešla jsem do pokoje. Teda spíš odčvachtala,měla jsem ponožky mokřejší než ryba ve vodě.
Převlékla jsem se do suchého oblečení.
S

ešla jsem dolů, měla jsem hrozný hlad. Nechtěla jsem otravovat Marley, tak jsem si něco udělala sama. Moc toho neumím, takže jsem skončila u rohlíku se sýrem.


Někdo klepal na okno. Spíš tedy bouchal.

,, Kevine!" sova jedna bláznivá. Místo toho aby na okno klepala zobákem, bouchala do něho hlavou. Ta sova je prostě postrach. Dopis měla pevně uvázaný na nožičce. Takže ho po dlouhé době neměla šanci někde vytrousit.
Otevřela jsem okno a Kevin automaticky vletěl do mého pokoje. Já za ní vyběhla, aby tam náhodou neudělala nějaký nepořádek.

Otevřela jsem dopis. Byl od Nelly, psala v něm něco o tom, že prý nějakou její sestřenici vyhodily z Krásnohůlek a že bude nastupovat do Bradavic. Mezitím co jsem si četla dopis,Kevin se uvelebil na mojí posteli. Tak o téhle novince musím napsat Blaisovi. Vzala jsem pergamen, brko a ingoust a začala psát.

Ahoj Blaisi. Mám pro tebe velmi zajímavou informaci. Vzhledem k tomu že tě znám a vím jaká jsi drbna, věřím že tě to bude zajímat. Z ověřených zdrojů jsem se dozvěděla že k nám přistoupí nějaká nová holka. Je o rok mladší takže nastoupí do pátého ročníku. A pokud posíláš něco po mojí sově tak jí to nezapomeň pořádně uvázat.

F. F. B.

Asi za hodinu mi přišel né moc dlouhý a né moc obsáhlý dopis od Blaise.

Je hezká?

To bylo všechno. Nezlobila bych se kdyby aspoň ten dopis pořádně přivázal Kevinovi na nohu. Vždyť moc dobře věděl že ta sova je natolik inteligentní, že ty provázky rozváže a dopis někam spadne.

Drahý Blaisi. Já nevím jak ta holka vypadá. Neříkej, že ses nám do ní zamiloval? Příště přivaž Kevinovi ten dopis pořádně. Děkuji.
F. F. B.

S těmi slovy jsem uvázala sově na nohu dopis. Samozřejmě tak aby ho nemohla ztratit. Ještě večer mi další dopis od Blaise.

I kdyby to byla nějaká Francouzská modelka tak bych ji nechtěl. A navíc už se mi někdo líbí.

B. Z.

I Solemnly Swear That I Am Up To No GoodKde žijí příběhy. Začni objevovat