chapter 39

7 0 0
                                    

Pohled Phebe Falcon Blackové

,, Do toho Ginny!" Všichni jsme seděli na tribuně a fandili. Dneska je výběr do Nebelvírské famfrpálového týmu. Ginny hrála jako o život. Harry jako kapitán týmu rozhodne o tom kdo se k němu přidá. Dokonce tu byl i Blais a fandil jí, moc v lásce Weasliovi neměl ale ona mu až tak nevadila. Ona je úžasný střelec, i kdyby nebyla do týmu by se nejspíš dostala protože Harry by dal cokoliv za to aby s ní mohl být aspoň o minutu víc.
Hra zkončil a my jsme čekali na vyhlášení.

,, Takže do týmu se dostali..." Harry vyhlašoval spoustu pro mě neznámých jmen. Všichni jsme napjatě čekali až uslyšíme její jméno. ,, Ginny Weasleová" zakřičela jméno a my vyskočili na nohy a začali tleskat tak moc až nás boleli ruce.

,, Gratulujeme Ginny." Řekla Sofí za nás všechny. Postupně jsem ji všichni objali. Jsem za ní opravdu ráda. Nikdo na škole není lepší než ona.

,, Moc ti děkuju." Ginny padal Harrymu kolem krku. Sofí nám ani nemusela říkat jak se oba cítí. Kdyby to bylo možné už by nad nima létala zamilované srdíčka. Dlouho se objímali a na Harrym byl vidět jak moc je do ní zamilovaný. Je tak průhledný.

,, Nemáš mi za co děkovat. To ty si to odehrála. Si úžasná. Teda chtěl jsem já jen. Teda vlastně jsem chtěl říct že, že si hrála úžasně." Vykoktal ze sebe a opustil jejich rozkošné objetí. Ginny se na něj podívala stylem 'co to zase meleš?'. To Harryho vyhodilo z míry ještě víc. ,, Teda ne že by si nebyla úžasná, ty jsi. Takhle to vyznít nemělo..." Snažil se vylepšit situaci ale ještě víc se do tohoto zamotal.

,, Tak už radši pojďte nebo se z vás Sofí zblázní." Hermiona ukázala na blondýnku stojící vedle sebe. Křenila se od ucha k uchu. Vybrali jsme se do našeho zmiozelského pokoje. Zopakoli jsme naši tajnou akci. Je to jakoby jsem napomáhaly utéct vězňům z askabanu. Náš pokoj byl něco jako tajný úkryt a Snape byl něco jako miliarda mozkomorů dohromady. Bez problému jsme se dostali do pokoje.

,, Netušil jsem že Weasliovi jsou tak dobří ve sportu." Pronesl Blais sedící vedle mě. ,, Au" zaskuhral když jsem ho praštila nejbližší sešitem co jsem našla.

,, Hrozně vtipněj Zabini. Ale dost už o mě. Sofí má pro vás velkou novinku." Podívali jsme se na malou blondýnku. Ta se zakřenila a hodila vražedný pohled na Ginny.

,, Neřekla bych velké, ale jedna věc by tu byla." Netrpělivě jsme čekali co to bude za novinku.

,, Nechceš se vrátit do Krásnohůlek že ne?" Řekla Nelly tázacím tónem. To doufám že ne. Bez Sofí by nikdo z nás ani nevěděl jak se dneska cítí. Ginny by přišla o nejlepší kamarádku. A kdo by pak vyhazoval do vzduchu různé věci?

,, Ne, neboj. Myslím že po tom menším incidentu bych tam asi nebyla ráda viděna." Zasmál se. Chtěla jsem se jí zeptat co je to za velkou novinku ale Blais mě s otázkou předběhl. Bohužel ta jeho se moc tématu 'velká novina' netýkala.

,, Jak jedna malá holka dokázala vyhodit do povětří půl školy?" Tiše jsme se mu zasmáli. Trochu to zveličoval. Nevyhodila do vzduchu půl školy ale jenom koupelnu a dívčí ložnici.

,,No pravda je taková že mi v tom pomáhala Gabriella. To je mladší sestra Fler Delacour. Bylo zbytečné aby ze školy vyhodili obě tak jsem to vzala na sebe." Vysvětlila. Ta malá potvora mě nikdy nepřestane překvapovat.

,, Ty se znáš s Fler? Říkala o mě něco pamatovala si mě?" Ron začal vyzvídat. Už je to tu zase. On si nedá pokoj. Ani si neuvědomuje jak to Hermionu bolí.

,, Ne. Ale párkrát se zmínila o tvým bráchovi Billovi." Ronovi se na tváři objevil zvláštní úšklebek. Vypadal jako by snědl nějakou zkaženo zeleninu. To je blblost. On by se něčeho zdravého ani netkl.

,, Tak co je ta novinka?" Ozvala jsem se. Trochu jsme odběhli od tématu, tak jsem se k němu zase vrátila.

,, Nic zase tak zvláštního. Jenom mě vzali s mojí žábou Loti do zboru." Vykulili jsem na ni oči. Ona je samé tajemství. Nikdy toho moc nenamluvila spíž poslouchala co říkají ostatní. Až teď mi došlo jak moc málo o ní vím.

,, No jasně proč mě to hned nenapadlo." Nelly se plácla do čela. Celý pokoj se rozesmál. Praštila se celkem dost. Vůbec bych se nedivila kdyby se jí tam objevila boule.

,,Ani jsem nevěděl že umíš zpívat" podotkla jsem. Ona je jedno velké tajemství. Jaká je její oblíbená barva? Má kluka? Měla někdy kluka? Má radši mudlovské nebo kouzelnické jídlo?
,, Mám na tebe tolik otázek"

,, Jaké třeba?" Zasmál se a upravila si vlasy.

,, Jaké je tvé oblíbené jídlo?" Vytáhla jsem první otázku ze svého dlouhého seznamu.

,, Pizza" teď jí chápal jenom Harry a Hermiona s Nelly. Zmateně jsem se rozhlédla po pokoji. Většina obličejů vypadala jako ten můj. ,, Vy jste nikdy nejedli pizzu?" Teď zase nechápala ona. Zakroutila jsme hlavou a čekali na vysvětlování. ,, Musíte někdy navštívit mudlovský svět. My máme dům v mudlovské čtvrti. Taťka tam má svoji vlastní pekárnu. Musíte tam někdy přijet. Já a Harry z vás uděláme úplné znalce."

,, Takže to vypadá že Silvestra oslavíme u Kowalskilých." Nevrhla Nelly. Ten nápad se mi dost líbí. Sice je teprve říjen ale i tak. Ostatní taky nebyli proti.

Blížil se večer a to znamenalo jen jediné. Propašovat tyhle trestance zpátky na jejich pokoje. Zopakoli jsme akci. Nástěsti ani dneska nás Snape nechytil. Čekám až se to jedno pokazí a my schytáme pořádný trest.

,, Hele" ukázala jsem na Malfoye jdoucí od komnaty nejvyšší potřeby. Všimli jsme si ho jenom já a Nelly. Zrovna jseme doprovázeli holky do Nebelvírské ložnice. ,, Jestli se to dozví Harry.."

,, Tak Malfoy půjde rovnou do askabanu" Nelly za mě dokončila větu. Musíme něco vymyslet. A rychle aby si to Harry nevšiml. ,, Kdo bude u buclaté dámy poslední je přišli ležák" všichni jsme se rozběhli po schodech nahoru. Nikdo si ničeho nevšiml. Rozloučili jsme se s holkama a vrátili jsme se zpátky do Zmiozelu. Harry byl po celém dni vyčerpaný a tak si šel lehnout. Já s Nelly jsme zůstali ve společnce.

,, Co tam mohl dělat?" Zeptala jsem se a Nelly jen pokrčila rameny.

,, Myslíš že to má co dělat s jeho úkolem?" Odpověděla mi otázkou. Máme jich víc než odpovědí. ,, Myslíš že má na výběr?" Hrnula na mě otázku na kterou stejně sama odpověď zanala.

,, Ne. Za to všechno může Lucius. Nechápu jak o něm může pořád mluvit jako o svém otci. Vždyť on na něho používal kledbu crucio už od jeho sedmi let." Nelly se na mě zděšeně podívala. Nevím sice o všem co Malfoy starší za poslední dobu udělal ale hádám že to bylo něco horšího než mučení vlastního syna.

I Solemnly Swear That I Am Up To No GoodKde žijí příběhy. Začni objevovat