Chapter 49

9 0 0
                                    

POHLED NELLY FRENCIS SCAMANDROVÉ '

,,Ne to jim tam nemůžeš napsat" vytrhla mi brk z rukou Phebe.

,,A proč ne? Víš jak moc by je to zajímalo?" zasmála jsem se a vzala si od ní brk zpět.

,,No právě pro to. Nepotřebuju od nich dostat milióny sov na téma 'zbijem ho' nebo naopak 'ani se mu nedivíme'" povzdechla se a sedla si na zem ke stěně.

,,Ale byla by to sranda.. aspoň pro mě" zasmála jsem se a dopsala poslední slova v dopise. ,,Hotovo, mám to odeslat?" přeložila jsem pergamen a podívala se na Phebe sedící na zemi.

,,Přečti mi to" podívala se na mě a já si povzdechla.

,,Fajn, ale nechápu proč si to nemůžeš přečíst sama. Nejsem tvůj skřítek" naklonila jsem si hlavu a stoupla si od stolu kde jsem seděla.

,,Jsem po rozchodu, koukej ani postavit se nemůžu." zaskuhrala a zvedla ruce nahoru na náznak 'ruce zvednu, ale línou prdel ne'.

,,Rozchod není nemoc" zvedla jsem k ní obočí.

,,Nevíš jaký to je. Co když je na mně něco špatně a nebo.." odmlčela se a podívala se někam za mně. Zmateně jsem se na ní koukala a pak se otočila, abych se podívala na co tak kouká.

,,Nebo?" nahodila jsem, aby mluvila dál. Nevím jaký to je, ale před pár hodinami jsem odmítla kluka, který je dokonalý. Ježiš dost, pak si musím udělat pro a proti. A nebo jenom proti.

,,Co když mě podváděl?" podívala se na mně uslzenýma očima a já si k ní klekla.

,,Je to možný, ale..." nedořekla jsem to, protože mě přerušila.

,,Ty jsi ten nejhorší utěšitel na celým světě. Nemusíš být pořád upřímná." prokroutila očima.

,,Lepší jak ty, ale nech mě to doříct. Zabini není parchant, musel k tomu mít důvod. Asi dost mizerný, ale pořád by to byl důvod." odpověděla jsem jí.

,,Ale jakej. Prostě jsem hnusná a on si to už uvědomil a nebo -" přerušila jsem jí tím že jsem jí jednoduše dala facku. ,,Co děláš!" chytla se za tvář.

,,Utěšuju." zasmála jsem se ,,Ne fakt, jestli tohle ještě jednou řekneš, tak ti dám ještě větší" pohrozila jsem jí a vzala si ze země pergamen co jsem tam položila.

,,Nesnáším tě" zamračila se na mě.

,,Nápodobně" usmála jsme se na ní. ,,Takže čtu jo?" zakývla na souhlas ,,Fajn..

'Ahoj kluci,

tento dopis píšeme společně. O vánocích bychom měli podle Rona co nám říkal, jet na jeden den za vámi. Prej je to už domluvený. Vytopila (nelly) jsem koupelnu. Vy vážně chcete, aby mě vyloučili. Phebe zase měla týdenní trest, když Snapeovi vytrhla vlasy, to jste měli vidět. Harry a Ginny se k sobě pořád mají a tím vyhráváme sázku, kterou jsme ještě před začátkem roku stanovili, kdy ti dva přestanou po sobě koukat. Měly jsme pravdu, ještě pořád to pokračuje. S dalším dopisem čekáme na Bertíkovi fazolky, celý tři balení. A co vy? Ještě jste nezkrachovali? Chybíte nám!!!

Milujeme vás. A už u Merlinovi zadnice pošlete Ronaldovi ty žáby jak vám psal, pořád nás tím otravuje!

Frencis & Falcon.'

Dobrý mám nechat?" podívala jsem se na ní.

,,Jo asi jo. Ale víš co? Nic už nemá cenu.." lehla si na záda.

,, Ale no tak, přeháníš. On se vrátí dřív než e naděješ" zasmála jsem se.

,,Vážně? Jak ses cítila, když je viděl na té chodbě? Hmhh" podívala se na mě a pořád se válela na špinavé zemi.

I Solemnly Swear That I Am Up To No GoodKde žijí příběhy. Začni objevovat