Pohled Phebe Falcon Blackové
Po cestě jsme nabrali Lenku a Blaise čímž nás už bylo dohromady asi deset. Je celkem zbytečné aby jsme šli do Mrzimorské koleje všichni tak jsem se rozdělili. Nelly, Blaise, Ron a Harry šli vyzvídat do Mrzimorské koleje. Hermiona, Lenka a Nevil se pokusí něco vymámit od profesora Kratiknota který vede zbor. A konečně já, Draco a Ginny máme zjistit jestli v tom nemá prsty Crab s Goylem.
,, Myslíš že by ti dva zabedněnci byli něčeho takového schopní?" Ginny se obrátila na Malfoye který si už asi po sto padesát zavazoval tkaničku.
,, Přísahám že jestli se budeme muset ještě jednou zastavovat protože pan veleváženéný Malfoy neumí udělá ani uzel přísahám že ti ty tkaničky ustřihnu!" Protočila jsem oči a povzdechla si.
,, S tímhle tempem se nikam nedostaneme." Zahuhlala Ginny, přistoupila k Dracovi a během pěti sekund mu tu blbost zavázala. ,, Není zač"
,, Už jste to slyšeli mladá Scamanderová leží úplně v bezvědomí." Řekla nějaká neznámá holka stojí opodál nějakému borci kterému mohlo být asi tak jako nám. Oba na sobě měli žlutou kravatu. Mladá Scamanderová? To jako vážně?
,, Dobře jí tak nic jinýho si ta mudlovská šmejdka nezaslouží." Odpověděl kluk. To už nemůžeme ignorovat.
,, Co si to řekl!?" Bránila jí Ginny a razila si to přímo k černovlasému klukovi.
,, Nic neobvyklého. Proč tě to zajímá?" Prskal na nás. Tohle už jsem zase nevydržela já.
,, Právě ses stal hlavním podezdřelím." Vytáhla jsem na něj hůlku. ,, Percifikus totalus!" Kluk najednou stál úplně nehybně. Dotáhli jsme ho až do našeho pokoje kde se začal znovu hýbat.
,, Máš tu nějaký provaz nebo kobercovku." Ušklíbl se Draco a já vytáhla roli izolepy. Malfoy ho přilepil k židli aby nám nemohl uniknout. ,, Takže buď to půjde po dobrém nebo hezky postaru."
Popravdě jsem očekávala že to... Nepamatuju si jeho jméno. To je jedno. Budeme mu říkat třeba René. .... že to René hnedka vysype jenže se mu asi líbilo hrát že vlastně Sofí vůbec nezná a tak podobně.
,, Vybral sis to sám chlapečku, my jsme ti to říkali." Vyhrožovala mu Ginny. 'René' se tomu zasmál což zrzku pobouřilo a vyrazila mu pěst přímo do oka. Jo, jasně že by teď zpíval jako ptáček ale já s Dracem jsme si to chtěli zkusit taky. Takže teď už nemá jenom monokl ale i pořádnou modřínu na břichu od Draca a zlomený nos ode mě.
,, Zbláznili jste se?" Ve dveřích se objevil zděšený Blaise s Nelly.
,, Měli jste promluvit s Crabem a Goylem né zmrzačit tohohle..tohohle kluka." Nelly ukázala na zakrváceného borca.
,, Kdyby jsme to neudělali nezjistili bychom že je tu parta dědek co mají na Sofí docela dost zasedalo " snažila jsem se je trochu uklidnit.
,, To víme taky i bez toho abychom si z pokoje udělali mučírnu." Blaise začal vyvádět.
,, No stalo se. Co s ním teď?" Pokročil rameny blonďak a všichni jsme se zamýšleně podívali na strachy počůraného 'Reného'.
,, Zbavíme se ho." Navrhla jsem. Ginny se tomu zasmála Nelly chvíli přemýšlela jestli to myslím vážně Malfoy souhlasil a Blaise....
,, Chceš ho zabít! Seš psychopat?" začal rozhazovat rukama kolem jak malá holka. Hysterka.
,, Uklidni se Zabini. Phebe chtěla říct že mu vymažeme paměť." Řekla s úsměvem Ginny. Nějak jsme přestali vnímat týpka připoutaného na židli.