chapter 73

6 0 0
                                    

POHLED NELLY FRENCIS SCAMANDROVÉ'

Celá rozčílená jsem vyběhla z toho podivně uklizeného kumbálku a sedla si na lavičku na chodbě. To se mi snad jenom zdá. Mě tam umírá sestřenice a on si zas myslí jenom na sebe.

,,Scamandrová?" objevil se vedle mě Malfoy.

,,No?" podívala jsem se na něho otráveně.

,,Vím jak se cítíš" sedl si vedle mě a já na něho povytáhla obočí.

,,Prosím?! Nerada se ptám, ale leží ti zrovna v bezvědomí někdo na ošetřovně?" skoro jsem na něho křikla. Malinko se ode mě odsunul. Díky bohu.

,,Věřím že to nikomu neřekneš a pokud ano, přísahám že tě zabiju. Pokud teda dřív nezabije on mě" skoro až zašeptal a já se na něho otočila. ,,ty říkáš, že nevím jaký to je, ale ty nemáš tušení jak hrozně se bojím každou minutu svého života, když vím že je moje matka ve stejném domě jako ty-víš-kdo. Každou minutu se bojím, že ji zabije nebo že já to nestihnu udělat včas a pak on zabije mě" vyzpovídal se mi a já ne něho podívala. Fajn to jsem malinko podělala.

,,Promiň to jsem nevěděla. A ptát se asi radši nebudu, pak bych toho zřejmě litovala" odpověděla jsem mu.

,,Jasně že jsi to nevěděla" ušklíbl se a já se zamračila.

,,Hej! Ale taky by ses mohl alespoň snažit se někdy chovat mile" zamračila jsem se.

,,Fajn!" odsekl.

,,Jak že se jmenovali ty děcka?" zeptala jsem se ho.

--------

,,Hej ty!" zakřičela jsem na nějakého kluka co právě šel chodbou do mrzimorské koleje

,,Já?" ukázal na sebe.

,,Ne ten za tebou" ušklíbl se Malfoy. Ten kluk se ohlédl a já se musela pousmát.

,,Jasně že ty, jeho si nevšímej" skrčila jsem se k němu. Mohlo mu být na nejvýš dvanáct. ,,jak se jmenuješ?" usmála jsem se na něho.

,, Elliot" odpověděl mi mile

,,Já jsem Nelly. Udělal by jsi pro nás menší laskavost Elliote?" podívala jsem se na něho. Elliot přikývnul. ,,Fajn. Mohl by jsi prosím zavolat partičku která má členy Alois Nebel, Dot Odin, Bree Skamová a Hejli Zapová, prosím? Řekni že je shání profesorka Prýtová" poprosila jsem ho a on se na mě usmál a odběhl pryč. ,,Hodný kluk" otočila jsem se na Draca, který se bůh ví čemu smál. ,,Co je?" zvedla jsem obočí.

,,Na to že mu je tak dvanáct, je skoro stejně vysokej jak ty" ušklíbl se a já ho kopla do holeně.

,,Vyrovnaní" zasmála jsem se a já začala sahat po hůlce. ,,U Merlina" naštvaně jsem si dupla.

,,Co je?" zamračil se na mě.

,,někde jsem nechala hůlku" povzdychla jsem si.

,,Myslíš tuhle?" vytáhl mi ze zadní kapsy mojí hůlku a já ho kopla po druhé. ,,Au to bylo zas za co šmejdko!"

,,Až se příště rozhodneš na mě zase sahat, tak budeš vědět" zamračila jsem se a chodbou se k nám přiřítil Elliot i s partičkou.

,,Kde je Elliote?" řekla unaveně jedna z holek a Elliot se na nás podíval.

,,My vás k ní už dovedem. Byl to její příkaz" usmála jsem se na ně a celá partička na to skočila a šla za námi.

,,Tak co se zase děje?" zasmál se jeden z kluků a já je všechny dovedla do dívčí umývárny v druhém patře.

,,Sedněte si" přikázala jsem jim.

,,Proč jako?" zasmála se jedna z holek a já se na ní usmála.

,,Chceš vědět proč?" došla jsem k ní. ,,Protože jsem to řekla" řekla jsem ji těsně u obličeje .Všichni si sedli. ,,Určitě všichni víte co se stalo Sofí"

,,Ona si to zasloužila" zasmál se jeden z kluků a já se na něho podívala.

,,Co si to řekl?! Jak si to mohla zasloužit?!" pořád jsem s ním udržovala oční kontakt.

,,Je namyšlená a manipulativní jako její sestra" ušklíbl se.

,,Sestra?" zeptal se zmateně Malfoy a já nevypadala o moc jinak.

,, Jo Scamandrová" odpověděl a já se zasmála.

,, To není její sestra ale sestřenice" opravila jsem ho. ,,Počkej ty nevíš jak vypadá? A to jsem si myslela že tady se zná každý s každým" zasmála jsem se.

,,Jistě že to ví-"zarazil se a Malfoy za mnou se zasmál. ,,A sakra"

,,A sakra" zopakovala jsem po něm. ,,Takže" klekla jsem si k nim na zem. ,,Co jste jí udělali" podívala jsem se mu do očí.

,,My jsme za to nemohli" ozvala se jedna z těch dvou holek. Zmateně jsem se na ní podívala.

,,Za co?" zeptal se Malfoy.

,,Drž jazyk za zuby Bree" okřikl ji jeden z kluků. S Malfoyem jsme je zmateně pozorovali.

,,Ne Dote, už mě to nebaví" protestovala. ,,Jednou večer se nám povedlo, přes poštu propašovat do hradu chechtavou vodku. No a ti dva nás načapali a do teď nás vydírají, že to řeknou pokud neuděláme to co chtějí oni" zodpověděla mi na otázku Bree.

,,Jací dva?" zeptala jsem se. Post Sherlocka Holmese jsem od Harryho převzala já.

,,Grab a Goyl" odpověděla podle všeho Hejli. Malfoy kopl do zdi a něco si pro sebe zahuhlal.

,, Takže vás donutili to udělat?" zeptala jsem se.

,, Ano, ale nemělo to dopadnout nějak špatně" odpověděl Alois, jak hádám.

,, Fajn, děkuju že jste mi to řekli. Hned se vrátím" zvedla jsem se a šla ke dveřím.

,, Můžeme už jít?" zeptala se Bree a já na ní ukázala.

,,Rozhodně ne. Malfoy pohlídej je, hned se vrátím" usmála jsem se.

,,Scamandrová, počk-" snažil se protestovat, ale to už jsem běžela pryč z umývárky. Zamířila jsem do toho kumbáku s nadějí že je tam najdu. Nebyli tam. Rozeběhla jsem se do svojí koleje.

,,Ohnivé pero" zadala jsem heslo a Buclatá dáma jenom otevřela jedno oko.

,, Ještě chvilku " zahuhlala a já si popošla.

,, Prosím, musím dovnitř" řekla jsem zoufale.

,,fajn fajn" otráveně mi otevřela a já vběhla do společenky kde pro moje štěstí byli všichni.

,,Nelly!" podívala se na mě Hermiona.

,,Zatraceně, kde si byla?!" zeptal se Ron a já zvedla udýchaně prst a opřela se o zeď

,,Počkej chvilku" nadechla jsem se a podívala se na ně. ,,Víme kdo to udělal. S Malfoyemm jsme to asi vyřešili"

,,Cože? Jak, kdo to udělal" zahrnovala mě otázky Ginny.

,,Běžte za Uršulou do umývárky, je tam Malfoy, já jdu ještě pro Phebe" udělila jsem jim rozkaz a všichni se vydali ven s koleje.

,,Počkej jdu s tebou" řekl Harry a oba jsme se vydali ke zmiozelu. Heslo jsme naštěstí nepotřebovali, protože jsme tam zastihli jednoho kluka co šel dovnitř. Zaklepala jsem na pokoj kde by měla mít Phebe pokoj.

,,Ano?" otevřela dveře Astorie.

,,Je tady Phebe?" zeptal se Harry.

,,Potter a Scamandrová, to je to ale překvapení" usmála se ,,Ne není Pancy ji vyhnala zkuste to u Blaise" oba jsme s Harrym zamířili k němu do pokoje s nadějí že tam budou oba.

I Solemnly Swear That I Am Up To No GoodKde žijí příběhy. Začni objevovat