POHLED NELLYY FRENCIS SCAMANDROVÉ'
,,Tohle nedám" vydala ze sebe Phebe a s uslzenýma očima běžela ven. Rozešla jsem se k místu, kde si to seděl Zabini a ta jeho fuchtle, že jim povím něco velice milého. Kousek od nich seděl blonďák. Koukal se na mně a ukázal abych šla za ním. Nadechla jsem se a zamířila si to na jeho místo. Nechtěla jsem s ním mluvit. Jediné plus bylo, že se tam nenacházela Parkinsnová. Můžu hádat. Pro princeznu je moc namáhavé vstát v neděli na snídani, která je jenom tak mimochodem do desíti o víkendu.
,,No tak co si přejete velevážený pane Malfoy, že jste musel zvednout vaši ruku, aby jste si mně k sobě zavolal, místo toho, aby jste zvedl tu svou hezkou prdel a normálně za mnou došel" povytáhla jsem na něho obočí a klekla si na protější lavičku u stolu naproti jemu.
,,Hezkou?" ušklíbl se a podíval se na mě. Zavřela jsem oči a podívala se jinam.
,,Já to řekla zase, že jo?" to už je po druhé co jsem to řekla. Chci, aby jsi myslel, že se mi nelíbí, ale zatím mi to nevychází.
,,Zřejmě" ušklíbl se a podíval se někam za mě. ,,Proč jste nás odstěhovaly pryč z pokoje"
,,Neodstěhovaly, jenom si vaše věci udělaly od nás padla. Tobě to snad nějak vadí? Já myslela že by jsi to ocenil kvůli svému zdraví v novém vztahu" řekla jsem ledabylým tónem, ale po myšlence na to jak se spolu muckají se mi stáhl žaludek a bylo mi na nic. A blbě.To ještě přilepšila vzpomínka na to v Sovinci, já tomu prostě neuvěřím. Cokoliv tam zkoušeli nebo co, tak tomu nevěřím. Přece Pancy, ta úžasná, oblíbená asi očividně i hezká nebo co na ní vidí, tu chce každý přece.
,,Nechodím s ní" sykl na mě a zamračil se. Jeho chladný tón i oči se mi dostávaly pod kůži, až mi z toho naskočila husí kůže. Bylo až nepříjemné jakým tónem to oznámil.
,,Ah tak, to mě mrzí" řekla jsem falešným lítostivým hlasem a otočila se na odchod. Cítila jsem na sobě jeho pohled. Jak jako, že nejsou spolu? Možná to myslel vážně. Blbost. Zase si namlouvám spoustu keců a pak to bude jako před tím, když jsem si myslela, že by ke mně mohl cítit, alespoň něco a pak ho vidím na chodbě s ní. Musím ho dostat z hlavy. Kdyby nebyly ty blbý lektvary, tak bych si nikdy neuvědomila, že se mi líbí. A tak či tak, ty hezké chvilky jsou stejně už dávno pryč. Už je tu zpátky ten hrozný Malfoy, kterýmu záleží jenom na sobě. Sedla jsem si za ostatními. Úplně jsem zapomněla na Zabiniho a tu jeho holku.
,,Co po tobě chtěl?" zeptal se mě Ron hned jak jsem si sedla ke stolu na snídani.
,,Nic, jenom se ptal proč jsme je odstěhovaly z pokoje pryč" odpověděla jsem a podívala se ke vchodu, kde se pořád neukazovala Phebe. Mám jít z ní nebo ne? Dveřmi odešel Malfoy a po chvilce i ta holka co se tak moc bavila s Blaisem.
,,A proč vlastně?" podívala se na mě Ginny
,,No, jakoby vy jste to nikdy nezažili očividně, ale rozchod bolí" zasmála se Sofí.
,,A ty to víš snad? Kolik ti vlastně je, 8?" zasmál se Ron a my se přidali. To trefil. 1/0 pro Rona.
,,Ne, ale jak asi moc dobře nevíš, můžu hned všem teď říct jak se cítíš a dokonce i proč" mrkla na něho jedním okem a Ron se zarazil.
,,Nevím o čem to mluvíš. A nevydírej" zamračil se a podíval se na Harryho pohledem 'co jako dělá'. Harry se jenom potichu smál a já vedle něho taky.
,,Ne? Aha. Takže můžu všem tady říct, že-" začala Sofí škodolibě, ale Ron jí zděšeně přerušil.
,,Hej! Zatraceně, ta holka mě dovede do hrobu" vzdychl si a znovu se pustil do jídla.
,,Alespoň bude klid" dodal Harry a s tímhle přišla Phebe takže Ron nemohl nic říct. Kde byla.
---------------
,,No to si děláš prdel, u Merlina co se tu stalo" řekla jsem se smíchem a pak rozčílením když jsem si prohlídla všechno v pokoji. Na první pohled to vypadalo jako menší binec, ale pak.
,,Co se děje?" přišel za mnou Harry, hned po tom co vyšel s Phebe schody nahoru k našemu pokoji. Podívali se mi přes rameno a pak na mě.
,, Tady snad vybouchla atomovka" vešla do pokoje Phebe. Všude byli poházený věci a kufry byly vysypaný a ležely na zemi, postele byly rozházené a pergameny s učebnicemi, co měly být ve skříni napravo ode dveří, byly všude po zemi.
,,Kdo myslíte, že to udělal?" zeptal se Harry a sedl si na postel. Sedla jsem si na postel naproti a podívala se kolem sebe. Z tohohle úhlu to bylo ještě horší.
,, Není to jedno? Už tak je všechno zničený. A víte co? Ta holka se sním zná už od dětství, prej je jako její bratr. Mají k sobě hodně, ale pokrevní nejsou. Čím jsem si to vysloužila." sedla si na zem Phebe a začala se zahrabávat pod oblečení co bylo na zemi rozházené. Harry se na mě zmateně podíval.
,,Zabini se dneska na snídani smál s nějakou holkou. " mávla jsem k němu rukou. ,,Kde jsi jí vlastně potkala, že to víš?" podívala jsem se na zem na hromadu oblečení co se zrovna nepatrně pohlo do strany.
,,V koupelně. Říkala, že ho rozesmívali, ale jak mám tomu věřit" zahuhlala a s Harrym jsme se nad tím zasmáli. Bylo to vtipné, na naši obranu.
,,Jo holka, to ti neporadím" pokrčila jsem rameny. Vlastně, tak nevěřím tomu co říkal Malfoy Pancy, takže já nemám co říkat.
,,Měli bychom začít uklízet. Až to zjistí Snape, dá nám školní trest, na to si vsadím. A co až zjistí, že jsme tu dohromady" usmál se Harry a svalil se do postele.
,,To by mě zajímalo" zasmála jsem se. ,,Hned se vrátím" zvedla jsem se z postele a šla ke dveřím. Mám více než pocit, že za tohle může Malfoy a teď si to ode mě odskáče. Rozrazila jsem dveře k němu do pokoje a byla připravená na všechno co tam uvidím. Pro moje překvapení seděl na posteli a četl si. Zajímavý, ten Malfoy, co se neučí a vůbec na studium kašle s čte.
,,Co chceš Scamandrová" ušklíbl se na mě. ,,Je slušnost klepat, pokud to nevíš"
,,To je mi teď jedno. Proč si to udělal?!" začala jsem
,,Proč jste nás odstěhovali" pousmál se, ale moc pozornosti mi nevěnoval.
,,Aha, a jsme doma" zasmála jsem se a opřela se o rám dveří. ,,Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá" dodala jsem. Věděla jsem, že to nebude znát a pár vteřin, kdy budu vyhrávat potřebuji.
,,Jaký les?" zmateně se na mě podíval.
,,Ale nic" ušklíbla jsem se. ,,Začal si válku Malfoy. Ta jenom tak neskončí" nahodila jsem vážný výraz, i když v jeho přítomnosti to bylo sakra těžký. Řekla jsem si, že se přes to přenesu, tak to musím zvládnout.
,,Zapomněla si dodat jednu drobnost" ufrknul a podíval se za celou tu dobu na mě. Uhla jsem pohledem a periferně jsem viděla jak se zamaračil.
,,Jakou, pouč mě" zvedla jsem obočí. Zvedl se a došel až ke mně. Bože, proč to dělá, co si myslí. Podívala jsem se za něho, byl ode mě možná takových 20 cm. Aahh umři Malfoy, umři už.
,,Že to budu já, co jí vyhraju. " zašeptal a pak se na mě divně zamračil. Koukal se na mě, ale já se pořád koukala na lampu, která blikala a ozařovala celý pokoj. ,,A samozřejmě Blaise se mnou" dodal a znovu se odebral na svou postel.
,,Tím bych si nebyla tak jistá" ušklíbla jsem se a odešla z pokoje ven. Vyšla jsem schody k nám do pokoje a zavřela jsem dveře o které jsem se pak opřela. Harry byl zabalený v posteli v povlečení a Phebe pořád byla opklopená oblečením. Oba si sedli a tak ze sebe shodili tu tunu věcí a podívali se na mě.
,,Tohle je válka" oznámila jsem jim vážným hlasem. Harry se na mě škodolibě usmál, jelikož mu to asi došlo a Phebe celá rozcuchaná seděla v hroudě oblečení a podle mě, mě ani nevnímala.