פרק 33

19.7K 912 80
                                    

**הסבר למי שלא הבינה מה קרה בפרק הקודם: ירדן לא ידעה שניצן היא אחות של תום (היא ידעה שיש לו אחות, פשוט לא חשבה שזו ניצן ובכלל לא ידעה מה עם אחותו). כשתום נכנס למועדון ביחד עם ניצן, ירדן ישר חשבה שהוא בוגד בה כי הוא גם הסתכל ושאל עלייה בבית-ספר. מה שירדן לא ידעה זה שהם בכלל חזרו ביחד מהארוחה של אימא שלהם, ותום שאל ובהה בניצן, כי הוא ידע שהיא תבוא ללמוד אצלהם בבית-ספר, אבל לא ידע מתי ולא זכר איך היא נראית ממש.
ירדן כעסה וקנאה שהם נכנסו ביחד, ותום שם לב לזה והתעצבן שהיא לא סומכת עליו לכן, הוא שתה ואז שיחק את עצמו ממש שיכור, דיבר בהתלהבות על ניצן ואז אמר שהיא אחותו. ירדן בכתה ונפגעה, כי תום סוג של הראה לה שהחשדות שלה נכונות, ואז היא כעסה שהוא אמר שהיא אחותו והוא סתם גרם לה לבכות ולהיפגע.**

•••נקודת מבט תום•••

״עדיין לא הבנתי מה קרה״ עידן אמר שהוא מוזג לעצמו מים, כרבע שעה אחרי שחזרנו מהמסיבה.

״היא לא סומכת עליי״ אמרתי בפשטות

״אחי, בגדת בה לא מזמן. מה ציפית? שהיא ישר תסמוך עלייך?״ עידן אמר

״לא יודע״ אמרתי נאנח ״אם הייתי מספר לה מההתחלה שניצן אחותי בכלל- זה לא היה קורה.״ אמרתי בשקט

״תפסיק להאשים את עצמך, מחר הכל יהיה טוב בינכם״ הוא אמר, מניח את הכוס בכיור והולך לכיוון החדר

״אתה חושב שהיא תבוא לקרב?״ שאלתי בשקט. אני חייב אותה שם מחר.

״אני לא יודע, אני עייף. נחשוב על זה כבר מחר״ עידן אמר נשכב על המיטה ותוך שניות ספורות נרדם.

עצבן אותי בזה שהיא לא סומכת עליי ושהיא הייתה כל כך בטוחה שאני בוגד בה שוב. זה שהיא הייתה עם גיא, וזה שהיא שתתה אלכוהול. כל זה פשוט עצבן אותי.

יצאתי לעשן, והתקשרתי לירדן בלי לחשוב.

אחרי 4 צלצולים, החלטתי לא להתקשר וברגע שבאתי לנתק הקול העדין שלה נשמע מעבר לקו.

״הלו?״ הקול שלה נשמע ישנוני

״הערתי אותך?״ אמרתי מצטער לרגע, אבל לעומתה אני לא אצליח לישון אם העיניינים ביננו לא בסדר.

״ת..תום?״ היא שאלה בשקט, כנראה לא הסתכלה על הצג.

״כן,״ אמרתי מתלבט, איפה להתחיל? ״אל..אל תנתקי עכשיו בבקשה״ אמרתי מתחנן בלחש, כדי לא להעיר את אבא ועידן. הוצאתי סיגריה מהקופסא שהייתה לי בכיס, והתיישבתי במרפסת.

״מה אתה רוצה?״ היא שאלה בקול מעוצבן, עדיין כועסת עליי. רציתי לעמוד מולה- להסביר לה כמה אני אוהב אותה ומצטער שהייתי טיפש ועשיתי לה את התרגיל הזה.

כמו אחות קטנהWhere stories live. Discover now