״אחי, התגעגעתי אלייך.״ איתמר אמר כשהוא פותח לי את דלת הכניסה לביתו ומביא לי תפיכה על הגב.
״כמה זמן לא ראיתי אותך, אה?״ שאלתי בחיוך רחב. התגעגעתי לחבר הכי טוב שלי והגיע הזמן שהוא חזר ונבלה קצת זמן רק שנינו כמו פעם.
״אני בעד שתבוא איתי גם לשם, אמרתי לך את זה כבר.״ הוא אמר מסדר את הבגדים שלו. בכל פעם שאיתמר חוזר הוא מציע לי את אותה ההצעה; שאצטרף לפנימייה צבאית המתקדמת שלו. הייתי מצטרף אם היה לי כוח, משמעת, רצון, שאיפות, יכולת או כל דבר אחר שצריך לפנימייה צבאית. בעיקר משמעת צריך שם וזה ברור כשמש שזה הדבר האחרון שיהיה לי אי פעם.
״עזוב שטויות, אני מעדיף להישאר פה. גם אין לכם בנות שם אז לא תודה גבר.״ התלוצצתי והוא הביט בע כשהוא מתיישב על כיסא המחשב שבחדרו. זרקתי לו את החולצה שהייתה מתחת לגבי והוא תפס אותה.
״זין אתה יודע כמה זמן חיפשתי את החולצה הזאת?״ הוא קרא בשמחה וזרק אותה אל תוך הארון הפתוח. אחד הדברים שמבדילים ביני לבין איתמר זה שהוא מבולגן יותר ממה שבן אדם יכול להיות מבולגן. אין אצלו את המילים 'סדר ואירגון' בלקסיקון.
״איתמר?״ נשמעה דפיקה עדינה בדלת, וראשה של ירדן הציץ בפתח כשהיא פתחה אותה באיטיות והססנות.
״קטנה!״ איתמר קרא בשמחה, נעמד ואוסף את ירדן שקפצה עליו לחיבוק ארוך וחזק. ״מישהי פה התגעגעה אל האח החתיך שלה אה?״ הוא שאל בחיוך שגדל עוד יותר כשהיא חיזקה את החיבוק בינהם. לפעמים יןצא לי להסתכל עליהם ולהתגעגע אל אחותי יותר מתמיד.
״מפגר מותר לי. התגעגעתי אלייך כל-כך.״ היא הלכה אחרונית, מתנתקת מהחיבוק וסורקת כל דבר שעלול להיות חדש אצל אחיה הגדול. ״מה נזכרת לחזור פתאום? הייתי בטוחה שאתה עוזב אותנו ועובר לגור שם לתמיד.״ היא קרצה לו בקול עדין, מביאה לו מכה חלושה בכתף.
״לדפוק שפה יש יום הולדת בעוד יומיים. ריחמתי עליו שהוא לא יבכה אז חזרתי לחמשוש.״ הוא סיפר בצחוק וזרק לעברי קריצה מתגרה, ורק עכשיו ירדן שמה לב שאני בחדר.
״הו. תום.״ היא פלטה קריאה מופתעת והביטה לכיווני. ״מה קורה?״ היא שאלה בחיוך קטן. לא דיברנו מאז המסיבה, שקרה כל הקטע עם אותו הנתנאל ואף אחד מאיתנו לא טרח לתקן את המצב. מבחינתי זה לא עד כדי-כך שינה לי אבל ירדן הייתה מובכת ברגעים אלו והיה קל להבחין בכך.
״אחלה.״ השבתי כשאני מתנהג כהרגלי ולא משדר משהו כמו העובדה שהתנשקנו לפני מספר ימים ארוכים.
״לא שמתי לב שאתה פה בכלל.״ היא גיחכה באי-נעימות.
״היית מרוכזת באח שלך הגדול שחזר אחרי שלושה שבועות, מן הסתם שלא תשימי על ההומו הזה.״ איתמר אמר, קוטע את השיחה שלנו וזורק אלייה שקית, ״תחשבי מהר!״ הוא אמר במהירת.
YOU ARE READING
כמו אחות קטנה
Teen Fictionתום אף פעם לא חשב שהוא יתאהב באחותו של איתמר, החבר הכי טוב שלו. הוא נשבע לאיתמר שבזמן שהוא לומד בפנימייה והוא רחוק מהבית- הוא ישמור על ירדן, כאילו היא אחותו הקטנה באמת. הוא דאג לשמור ממנה מרחק ולהסתכל עלייה מרחוק. הוא לא חשב שהוא אי-פעם יסתכל עלייה...