קמתי זרוק בחדר שלי עם כאב ראש מטורף. המגרעה היחידה באלכוהול מבחינתי, זה ההאנגאובר שבא ביום למחרת. שפשפתי את העיניים בעייפות מוכרת ועברתי לשבת על המיטה במקום לשכב עלייה, מה שגרם לראש שלי עוד יותר להלום בחוזקה כי עשיתי את זה די במהירות. רק כאשר הראייה שלי הפסיקה להיות מטושטשת מהשינה, ראיתי את דמותה המוכרת של ליאל שוכבת לצידי, שגופה מכוסה רק בשמיכה שלי.
״בוקר טוב, תומי.״ היא קראה בנינוחות, מתיישבת גם היא ומביאה לי נשיקה על השפתיים. אני מניח שהיא לא התעוררה עכשיו.
״בו...בוקר.״ אמרתי בקושי, מסתכל עלייה באי-הבנה. מה לעזאזל קרה אתמול?
״אתמול עזבת אותי בשביל לדבר עם האחות הקטנה של איתמר, אבל לא הופתעתי שחזרת.״ היא אמרה בחיוך פלרטטני, שמה לי יד על הגב. התעלמתי מהביטחון המופגן שלה, כשידוע שזה אחד מהדברים שאני הכי שונא והתעניינתי רק בדבר אחד; דיברתי עם ירדן אתמול?
״מה... מה בדיוק עשינו אתמול?״ שאלתי באי הבנה מוחלטת. זין, אני שונא שאני לא זוכר מה עשיתי כשאני שיכור.
״במטבח...״ היא אמרה מחייכת, על מה היא מדברת? ״שהתנשקנו ואז היא באה והפריעה,״ היא אמרה בקול מעט מעוצבן כשראתה שלא הבנתי- מגלגלת עיניים בגלל ה׳הפרעה׳ של ירדן.
״ירדן ראתה אותנו מתנשקים?״ שאלתי במהירות, מקווה שהיא לא.
״כן, היא רצתה לדבר איתך אבל התעלמת ממנה, ואז היא הלכה ורדפת אחרייה. אחר כך חזרת שיכור ממש תום, שעידן פחד כבר שיצטרכו לאשפז אותך בגלל הרעלת אלכוהול.״ היא גיחכה והלוואי וזה היה מצחיק גם אותי. זה לא היה אמור לקרות. ירדן לא הייתה אמורה לראות את זה או לקבל חרא של יחס ממני. לעזאזל, לא עברו חמש שעות מאז שנפרדתי ממנה וכבר התנשקתי עם מישהי אחרת מול העיניים שלה, והתעלמתי לגמרי ממה שהיה לה להגיד לי. כשפלאשבקים מתרוצצים במוח שלי מאתמול, התחלתי להבין עד כמה אידיוט הייתי.
-
׳אתה רוצה לדעת מה מצחיק? מצחיק, שנפרדנו היום בצהריים, ואתה כבר מתנשק עם מישהי אחרת, אבל כשאני בסך הכל הלכתי עם ילד אחד, אתה ישר התערבת ואיימת עליו שיתרחק ממני ושאני החברה שלך״ היא אמרה מסתכלת לי בעיניים כשכעס נשמע בבירור בקולה. ״מה היה הקטע הזה, תום?״
ירדן שאלה וכל מה שיכולתי לחשוב עליו זה על כמה טוב היא נראית בגופייה הזו וכמה שאני רוצה לנשק אותה. שוב ושוב ושוב. יצאתי כזה מפגר שהחלטתי לסיים את זה ביננו.
YOU ARE READING
כמו אחות קטנה
Teen Fictionתום אף פעם לא חשב שהוא יתאהב באחותו של איתמר, החבר הכי טוב שלו. הוא נשבע לאיתמר שבזמן שהוא לומד בפנימייה והוא רחוק מהבית- הוא ישמור על ירדן, כאילו היא אחותו הקטנה באמת. הוא דאג לשמור ממנה מרחק ולהסתכל עלייה מרחוק. הוא לא חשב שהוא אי-פעם יסתכל עלייה...