״תום, אם אתה לא קם עכשיו אני נשבע לך שאני-״ אבא התחיל לומר בפעם השמינית הבוקר שהוא מנסה להעיר אותי.
״-אני ער!״ אמרתי צועק, קם לכיוון המקלחת.
״מה אתה רוצה בסנדוויץ׳?״ הוא שאל לאחר שסיימתי לשטוף פנים ולצחצח שיניים ונכנסתי למטבח.
״סנדוויץ׳?״ שאלתי מגכח.
״כן, תתפלא תום, אני אכין לך סנדוויץ׳״ הוא אמר מחייך אליי.
״אבא אני אסתפק גם בלקנות סנדוויץ׳ בקיוסק״ אמרתי, מוציא סוכר מהארון ומכין לעצמי קפה.
״אני משתדל להיות אבא נורמלי תום, אל תעשה את זה יותר מסובך״ הוא אמר באנחה.
״אוקיי״ אמרתי בחיוך קטן, ״תכין מה שבא לך.״
שמתי חולצת וי בצבע שחור, ומכנס ג׳ינס כהה מושפשף. ריססתי על עצמי בושם והסתכלתי במראה. הרמתי את השיער שלי לאחור לבלורית יפה שהאמת הסתדרה לי לא רע. האמת שאני אוהב את מה שאני רואה. בעצם, תמיד אהבתי. אני גבוה, הגוף שלי די שרירי בגלל שהייתי במשך שלוש וחצי שנים באיגרוף תאילנדי (סוג של אומנות לחימה), והעיניים שלי בצבע חום-ירוק. את הרוב קיבלתי מאימא שלי, מה שלצערי הופך את מה שאני אוהב למשהו שאני די רוצה לשנוא.
״בוקר טוב, מוטי״ שמעתי את עידן נכנס לבית , מברך את אבא שלי.
״בוקר טוב, שנה אחרונה שלך, מתרגש?״ אבא התחיל לשאול אותו שאלות, וזה היה הסימן שלי לצאת. ״יאללה אחי״ אמרתי שם את התיק על הגב שלי,
״יאללה.״ הוא אמר מחייך לאבא שלי, ״ביי מוטי.״ הוא אמר שנייה לפני שיצאנו.
״ביי אבא״
״ביי, תזהרו לעשות שטויות על היום הראשון ללימודים!״ חייכנו אחד לשני ויצאנו מהבית.
***
״אחי!! שנה אחרונה שלנו בבית ספר הזה״ עידן אמר בהתלהבות כשהגענו לפתח בית ספר.
״כן, סוף סוף״ אמרתי מסתכל על הכניסה לבית ספר איפה שכל התלמידים נכנסו.
״אתה כזה מאוהב״ הוא אמר בטון מגעל.
״מה?״ אמרתי מביט בו במהירות, מסיט את מבטי מהכניסה.
״אל תגיד לי שאתה לא מחפש את ירדן״
״אני לא מחפש. מצאתי אותה״ אמרתי מחייך, קורץ לו והולך לעברה.
״היי ירדן״ נועם חתך אותי והגיע אלייה לפניי.
״היי״ היא אמרה מחייכת אליו חיוך קטן, קולטת אותי בעינייה.
״את רוצה להיכנס?״ הוא שאל מסתכל על הדלת של הכניסה בחיוך שרק הרתיח אותי.
״האמת שאני מחכה לחבר שלי״ היא אמרה מחייכת אליי, גורמת לי לחייל אוטומטית.
YOU ARE READING
כמו אחות קטנה
Teen Fictionתום אף פעם לא חשב שהוא יתאהב באחותו של איתמר, החבר הכי טוב שלו. הוא נשבע לאיתמר שבזמן שהוא לומד בפנימייה והוא רחוק מהבית- הוא ישמור על ירדן, כאילו היא אחותו הקטנה באמת. הוא דאג לשמור ממנה מרחק ולהסתכל עלייה מרחוק. הוא לא חשב שהוא אי-פעם יסתכל עלייה...