זה הולך להיות פרק קצר, אני גרועה בלכתוב סצנות מיניות אז תזרמו איתי פחות או יותר
-שניות ספורות לאחר מכן, הרגשתי את החזייה שלי נפתחת במהירות ומושלכת הצידה. לפתע הבנתי שאני מול תום, מחוסרת חלק עליון והבושה השתלטה עליי במהירות. הוא רגיל לבנות יפות עם גוף מושלם וביטחון עצמי בשמיים, בזמן שאצלי עדיין אפשר לראות את סימני המתיחה מהקיץ שעבר. הפעם אין לי את אימא שלי להרגיע אותי שאני מושלמת ושתעלה לי את הביטחון העצמי כמו בדרך כלל. פחדתי שתום יגעל ממראה גופי העירום ומכך שאין לי חזה מרשים, הרי להייות מידה A75 זה לא כזה מלהיב בגיל 16 ולא נראה לי חלום של כל גבר.
הרמתי את מבטי אל פניו באיטיות ובשנייה אותה בושה נעלמה. הוא הביט בי ביראת כבוד. ״אלוהית בדיוק כמו שדמיינתי.״ הוא מילמל, מלקק את שפתיו ומרגיע אותי. יכולתי להרגיש את זקפתו בחוזקה כשאצבעותיו עברו על פתחי. רציתי את זה, רציתי אותו כמו שלא רציתי משהו מעולם.
״זין... אסור לי לעשות את זה ירדן.״ הוא התרחק מעט והביט הצידה ולפני שיתחרט שוב, אחזתי בפניו והצמדתי את שפתינו בחוזקה. נאנקתי כשפתח את פיו ואיפשר לי את זה. לקחתי את זה בתור היענות חיובית. הלשונות שלנו התחכחו ושוב תחושה של גירוי הורגשה בגופי. הנשיקה הייתה בהתחלה אגרסיבית אבל במהירות הפכה ללוהטת ומלאת תשוקה, כזו שהעבירה בי זרמים חזקים בין רגליי.
הוא ניתק ממני והוריד באיטיות את תחתוניי, מביט בי לאישור פעולותיו. הוא העביר את ידיו על איבר מיני, באיטיות מייסרת, אך הוא נגע בי בכזו עדינות כאילו פחד שאני פורצלן שעלול להישבר. ובאותה עדינות, הגשתי את שתי אצבעותיו מחליקות לתוכי, נכנסות ויוצאות בקצב מתגבר. ״חיכיתי לרגע הזה, מהרגע הראשון שנישקתי אותך.״ הוא מילמל בגניחה שהרטיטה את גופי, ואז, לאחר מספר שניות שבו ידיו חקרו את איבר מיני, הוא נעבר מלנשק את צווארי, לנשיקות עדינות בכיוון החזה והבטן שלי. הוא לא פיספס שום פיסת עור בגופי עד שלשונות הגיעה גם היא לאיברי. מזל טוב, האורגזמה הראשונה שלי.
פתחתי את עייני והבטתי בו מוריד את בגדיו האחרונים וניסיתי להתעלם מהגודל שלו. הוא נישק את צווארי בניסיון להרגיע אותי כאשר ראה את מבטי המבוהל ולא יכולתי יותר לחכות. ״ירדן, אם את לא רוצה תעצרי אותי עכשיו. אני לא אצליח להשתלט עם עצמי מאוחר יותר.״ קולו היה צרוד וגופו נטף סקס אפיל. לא יכולתי לחשוב בצלילות כשהבן אדם שאני הכי אוהבת בעולם עומד מולי ככה. רציתי אותו עכשיו, ורציתי אותו כל-כך. המשיכה הזו שהרגשתי כשעייננו נפגשו הייתה מטורפת. שמחתי שהראשון שלי הוא תום ולא אחד אחר, ולא היה אכפת לי שקפצנו מהר מידי לשלב של הסקס. לא רציתי להכיר את גופו ושהוא יכיר את שלי לפני, לא הרגשתי מוכנה למגע מיני עד אותו הרגע. ובאותו הרגע ידעתי שאני לא אצליח לאהוב כמו שאני אוהבת אותו. דחפתי את יריכיי לעברו בהאצה.
״תום״ גנחתי את שמו בהתחננות, הוא הביט בעיניי ולפתע הרגשתי אותו פועם בכניסתי.
YOU ARE READING
כמו אחות קטנה
Teen Fictionתום אף פעם לא חשב שהוא יתאהב באחותו של איתמר, החבר הכי טוב שלו. הוא נשבע לאיתמר שבזמן שהוא לומד בפנימייה והוא רחוק מהבית- הוא ישמור על ירדן, כאילו היא אחותו הקטנה באמת. הוא דאג לשמור ממנה מרחק ולהסתכל עלייה מרחוק. הוא לא חשב שהוא אי-פעם יסתכל עלייה...