נקודת מבט ירדן
״כמה חיכיתי למסיבה הזאת!״ נויה קראה בהתלהבות כשהיא מתהלכת מצד לצד בחדרה כשהיא מנסה להיזכר מה רצתה לעשות לפני מספר שניות.
״לא רק את.״ הודתי בחיוך, כשאני ממשיכה להעביר את המחליק הרותח על הקצוות שלי שהסתלסלו מעט. השיער שלי תמיד חלק, חוץ מהימים שאני ישנה עם שיער פזור ורטוב ואז הוא מחליט להסתלסל מעט.
״מה לובשים?״ נויה שאלה פותחת את הארון שלה,
״אני לובשת שורט לבן וגופיית שיפון אדומה, זאת שקנינו בתל אביב, זוכרת? זה מספיק מושקע למסיבה הזו.״ משכתי בכתפיי, מעבירה את עיניי אל חברתי הטובה.
״לא צריך להשקיע, נכון? זה רק מסיבה בבית של קים. כולם כמעט יהיו שם, אבל לא צריך להשקיע.״ היא דיברה באי-החלטיות מצחיקה.
הוצאתי את הגופיית המדוברת ושורט לבן, שמתי טיפה אודם כדי להבליט את צבע השפתיים שלי שאף פעם לא היה בולט והחלטתי לוותר על המסקרה. ״מוכנה?״ שאלתי את נויה שבדיוק הכניסה את רגלייה אל תוך כפכפי הווינאס הלבנות שלה.
״מוכנה.״ היא אישרה, לוקחת מסטיק מהשידה שבחדר שלה ומגישה שלי. לאחר שריססנו בושם ודאורדורנט, עשינו סקירה אחרונה על הבגדים והשיער- יצאנו מהבית.
״נויה!״ קול צווחני הגיע מאחורינו, ״ירדני, היי!״ קים ניגשה אלינו, יפה כמו תמיד עם כוס שבטוח מכילה אלכוהול בתוכה. היא התנפלה עלינו בחיבוק ואני בטוחה שזו לא הכוס הראשונה שלה להערב.
״מזל טוב!״ קראתי, מחבקת אותה וכך גם נויה. דיברנו מעט על מאיפה השמלה שהיא קנתה, על זה שההורים שלה היו כאלה נחמדים בשביל לשכור קריוקי וברמנים ועל איזה קטע מצחיק שהבת של עוזרת הבית שלהן היא מארגנת מסיבות ושקים גילתה את זה בדיוק כשהייתה צריכה.
״קיצר, תתפרעו ותרגישו חופשי! האלכוהול גם חינם, אז אל תתביישו לקחת ולהשתחרר מעט.״ היא חייכה אלינו והלכה לצד האחר לחבק חבורה חדשה של ילדים שנכנסו דרך שער הכניסה.
״האלכוהול חינם.״ נויה הביטה בי בחיוך לא מאמין.
״טחונה.״ צחקתי ומשכתי את נויה ביחד איתי לחצר הבית. המשפחה של קים היא בין המשפחות העשירות ביותר בעיר. הבית שלה עצום, ונראה כמו האחוזה של משפחת קרדשיאן. יש בריכה ענקית באמצע החצר, מקומות ישיבה ואפילו בר מאולתר שנראה מצוין. הרחבה מלאה באורות צבעוניים והדיגיי מחלק סטיקלייטים בשפע.
״את יכולה להסביר לי מה הקטע שהבית שלה כזה ענק?״ שאלתי נעמדת על יד ה״בר״ שהיה שם, כשנויה מתיישבת על אחד הכיסאות.
״ככה זה שאבא שלך מנהל בנק.״ היא קרצה לי, מבקשת מהברמנית כוס אחת של קולה ועוד אחת של ספרייט. זה שהאלכוהול חינם לא מחייב שכולם הולכים לשתות.
YOU ARE READING
כמו אחות קטנה
Teen Fictionתום אף פעם לא חשב שהוא יתאהב באחותו של איתמר, החבר הכי טוב שלו. הוא נשבע לאיתמר שבזמן שהוא לומד בפנימייה והוא רחוק מהבית- הוא ישמור על ירדן, כאילו היא אחותו הקטנה באמת. הוא דאג לשמור ממנה מרחק ולהסתכל עלייה מרחוק. הוא לא חשב שהוא אי-פעם יסתכל עלייה...