נקודת מבט תום
בשישי בערב, יום אחרי הפרידה שלי מירדן - כצפוי - איתמר התייצב בגן השעשועים שבו ישבנו כרגיל. בחיים לא ראיתי אותו כועס כמו שהוא כעס. לא התנגדתי כשהוא הביא לי מכות ושבר לי צלע וגם לא התלוננתי שבזבזתי את כל שישי בלילה בבית החולים עם הריח המסריח שיש שם. אפילו לא נחתי בבית וכבר ביום ראשון חזרתי ללימודים, מריץ את השיחה עם איתמר בראשי;
--
הוא הגיע בעצבים ונעמד מולי, מבקש ממני לבוא דקה לצד. ידעתי שהוא כועס על מה שקרה עם ירדן אבל לא ידעתי מה היא סיפרה לו.
״מה יבן זונה? שכחת שהיא אחותי הקטנה?״ הוא שאל ודחף אותי אחורה. בכל צעד ותנועה שלי איתה זכרתי שהיא אחותו הקטנה.
״במקום להתנהג כמו החבר הכי טוב שלי ככה נפרדת ממנה? בשביל זונה מזדמנת שתיפרד ממנה אחרי שתזיין אותה כמו תמיד? היא בת 16 והיא בוכה כמו בת 50 שאיבדה הכל בחיים, והכל בגללך״ הוא אמר מביט בי במבט מאוכזב.
אני גם מאוכזב מעצמי. לא הייתי צריך להיפרד ממנה אחרי שעשינו סקס ובכלל לא היינו צריכים להגיע לשלב הזה מלכתחילה.
״היא לא חשבה שאני אהיה בבית וכשראיתי אותה, היית צריך להרגיש את הלב שלי. היא בכתה ללא הפסקה, פחדתי שקרה לה משהו. ניסיתי לנחם אותה ולומר לה שתנסה לשכוח ממך. אתה יודע מה היא ענתה?״ הוא שאל וגיחך גיחוך נטול הומור.
״׳איך אני יכולה לשכוח מישהו שנתן לי כל-כך הרבה לזכור?׳ אתה, חתיכת בן זונה, נתת לה הרבה לזכור. בשביל מה היית צריך להיות חבר שלה מההתחלה?! ואני כמו זין, נתתי לזה לקרות. כי היא באמת הייתה שמחה איתך, ואחרי כל מה שעבר עלייה שמחתי שיש מישהו שמצליח להוציא ממנה כל-כך הרבה שמחה.״ הוא הביט בי בכעס, שאגרופיו קמוצים ומהודקים לצידיי גופו השרירי.
״מההתחלה ידעתי שזה מה שיקרה, שתפגע בה אבל בחיים לא דמיינתי שככה.״
״מה רצית אז שאני אעשה? אמשיך להיות איתה כשאני לא מרגיש אלייה כלום?״ שאלתי והוא הידק את אגרופיו בחוזקה.
״אתה חתיכת בן זונה תום, ויודע מה? אני מת שזה יקרה לך שוב.״ הוא הביט בי במבט מלא שנאה והזכיר בדיוק כמו אחותו, את המקרה עם ליאן. למה תמיד מזכירים את זה? ״ולמה דווקא נועה?״
״נהיינו ידידים טובים מאז שהיא עזרה עם העניין עם ניצן וזהו, קרה מה שקרה. מה הבעיה איתה? היא כוסית, היא יפה והיא חמודה. אני לא צריך יותר מזה.״ אני משחק את עצמי תמים וזה מעצבן גם אותי.
״אני מת לזיין לך את הפרצוף מכות״ הוא אמר והתקרב אליי במהירות, ״אני יכול להישבע שאם היה לי פה אולר היית מתאשפז עכשיו בטיפול נמרץ, חתיכת ילד מניאק״
YOU ARE READING
כמו אחות קטנה
أدب المراهقينתום אף פעם לא חשב שהוא יתאהב באחותו של איתמר, החבר הכי טוב שלו. הוא נשבע לאיתמר שבזמן שהוא לומד בפנימייה והוא רחוק מהבית- הוא ישמור על ירדן, כאילו היא אחותו הקטנה באמת. הוא דאג לשמור ממנה מרחק ולהסתכל עלייה מרחוק. הוא לא חשב שהוא אי-פעם יסתכל עלייה...