פרק 51

18.7K 760 204
                                    

היום בבית-ספר התחלתי לחשוב על השיחה עם אימא שלי ברצינות. היא עצבנה אותי, מאוד אפילו. במיוחד הקטע הזה שהיא הלכה ואמרה לאבא שלי שהוא לא יכל לגדל אותי. אני לא ידעתי את זה וכל מה שרציתי היה רק לדבר עם אבא שלי. בכללי, עכשיו רציתי שיחזור. הוא לא מתפקד כמו אבא הכי טוב בימים האחרונים מכיוון שהוא ככה נעלם אבל אני צריך אותו.

״תום,״ קולה של ירדן מאחוריי. ״היי״ היא אמרה בחיוך והתיישבה לידי על הדשא.

״היי״ עניתי והנחתי נשיקה על לחייה. ״אין לך שיעור?״ שאלתי מביט בה, שואף מהסיגריה.

״שעה חופשית. לך?״ היא שאלה, מסתובבת מעט עם רגלייה ומניחה את ראשה על יריכיי. הבטתי עלייה מלמעלה ונשפתי את העשן הצידה, לא רוצה שהריח ידבק עלייה.

״העיפו אותי. שעתיים אנגלית ואני בחוץ.״ עניתי נשען מעט אחורה על ידיי. המורה הזה ואני לא מסתדרים ואני מת לגמור את הבגרויות רק בשביל לא להיכנס לשיעורים שלו.

״שנה אחרונה שלך, תשקיע קצת.״ היא ענתה מכווצת את עינייה. השמש הייתה חזקה והיא הסתנוורה. העיניים שלה קיבלו גוון אפור ולא יכולתי לנתק את המבט שלי מהם. זה מטורף איך רק העיניים שלה גורמות לי להתאהב בה מחדש.

״זה לא שבצבא אני אצטרך להראות להם תעודה כדי להתקבל לקרבי או לא.״ עניתי, לוקח שאיפה אחרונה מהסיגריה וזורק אותה על הדשא הירוק.

ירדן גילגלה את עינייה בתגובה, ״אז, מתי אתה מסיים?״ היא שאלה מחליפה נושא באגביות.

״מוקדם. אני אראה אותך בים?״ שאלתי מזיז את השיער השחור שעף לה על הפנים בגלל הרוח

״ברור. אני מתה כבר להוריד את הג׳ינס הזה. כל-כך חם איתו.״היא הביטה בג׳ינס הבהיר שנצמד על רגלייה ורק הבליט את התחת שלה יותר. ״חשבת על איזה טוב זה היה אם היינו יכולים לבוא עם מכנסיים קצרים לבית-ספר?״ היא שאלה וכל מה שיכולתי לחשוב עליו זה על כמה רע זה יכול להיות.

״גם אם היה מותר, לא הייתי מרשה לך לבוא ככה לבית-ספר.״ עניתי כמובן מאליו. רק זה מה שחסר לי, בנים חרמנים שיסתכלו לחברה שלי על התחת בכל צעד שהיא עושה.

״לפעמים אני שוכחת שאתה בתפקיד האבא שלי.״ היא אמרה ונענעה בראשה בחיוך.

״מה איתו?״ שאלתי רואה איך החיוך יורד לה במהירות מהפנים. לא דיברנו עליו מאז הפעם האחרונה שראיתי גם את איתמר, שהם ישבו לאכול ביחד עם אימא שלהם ודיברו על זה. לא שאלתי את ירדן איך היה כי הייתי עסוק רק בניצן באותו הזמן.

״דני.״ קראתי אחרי כמה שניות של שקט מצידה.

״אני.. אני לא יודעת. שמעתי שהוא מתחתן.״ היא אמרה והופתעתי.

״מה זאת אומרת? איך שמעת?״ שאלתי בבילבול. אני יודע שהם לא בקשר אבל זה בהחלט מפתיע שאלכוהליסט משוגע כמוהו מצא אישה להתחתן איתה.

כמו אחות קטנהWhere stories live. Discover now