פרק 59

27.5K 1K 316
                                    

קודם כל- חובה לקרוא את הסיפור של המושלמת הזאת- leia725 אני קוראת אותו ומחכה כבר לפרק הבא שיעלה (אחמ׳ אחמ׳), מבטיחה שתהנו ממנו, כי הסיפור באמת מושלם והרעיון אדיר(:

פרק אחרון, תהנו.❤️

••••

נקודת מבט תום

עברו שלושה חודשים מאז הפרידה הסופית לגמרי שלי ושל ירדן. מנועה נפרדתי יומיים למחרת. הסברתי לה שאני עדיין מרגיש משהו לירדן ושאני לא רוצה להשלות אותה. היא התעצבנה עליי והלכה ממני כועסת. לפי מה שהבנתי מנויה, שיצא לי לשאול אותה פעם אחת, לפניי שבועיים בערך, ירדן המשיכה הלאה. יש ילד אחד שרוצה אותה והיא חושבת שגם היא אותו אבל הם עדיין לא ביחד.

צבט לי הלב מהידיעה שהיא חושבת שגם היא רוצה אותו, אבל התנחמתי בזה שהיא עדיין לא סגורה על עצמה.

יש היום יום הולדת לעידן וירדן הולכת להיות שם. אני מתרגש כמו ילד קטן, כי לא הפסקתי לחשוב עלייה מאז אותו הלילה וגם לא יצא לנו להיפגש. אני לא יודע אם בכוונה מהצד שלה, אבל אני יודע שלמרות זאת הרגשות שלי אלייה חזקים כמו צמיג של טרקטור.

יצאתי מהמקלחת ונעמדתי אל מול הארון. זה שקר אחד גדול שלבנים קל לבחור מה ללבוש, כי אני שובר את הראש שלי כל לילה על מה ללבוש עם מה.

הוצאתי מכנס ברמודה (3/4) לבן וחולצה שחורה וי. שמתי על עצמי את שרשרת הזהב שקיבלתי לבר מצווה, ואת שעון הזהב שקניתי לפני חודש. ריססתי על עצמי מבושם הדיזל שירדן קנתה לי, וסידרתי את השיער במשך כמה שניות. נעלתי נעליים ונעמדתי מול המראה שבחדרי. התלבטתי אם להחליף את המכנס למכנס ארוך אבל בסוף החלטתי להישאר ככה, כי אני בכל מקרה מאחר לעידן שביקש שאגיע לפני הזמן שקבענו. לקחתי שקית צ׳יפס מהארון במטבח, נעלתי את הבית והתהלכתי לכיוון ביתו של עידן.

מאז הפרידה שלי ושל ירדן שמתי יותר לב לקשר שלי עם אבא שלי והוא סיפר לי על כך שהוא מתכנן להציע לליאה ביום הולדתה נישואים- שזה היום. אימא שלי הפסיקה להטריד אותי ומשום מה אני מעט מתגעגע אלייה. הקשר שלי ושל ניצן השתפר והופתעתי לגלות שיש לה אפילו חבר שאחרי מעקב ואיומים מהצד שלי של עידן וליאור- אישרנו לה אותו.

פתחתי את הדלת בלי לדפוק וראיתי כבר את ליאור ומאור מארגנים כבר כמעט הכל.

״שלום לגברת.״ ליאור אמר שקלט שנכנסתי.

״למה גברת? לקח לי בדיוק שלוש דקות לבחור בגדים ולארגן את עצמי.״ עניתי לו וחיבקתי אותו ואת מאור. ״איפה ילד היום הולדת שלנו?״

כמו אחות קטנהWhere stories live. Discover now