פרק 50

18.7K 817 154
                                    

יש לי בקשה לפני שאתן מתחילות לקרוא- יש שני קטעים שרשומים בכתב נטוי (שיחה בפלאפון של תום, ושיחה בהודעות) וזה לא מראה לי שזה יוצא ככה. אם זה מופיע לכן- תכתבו לי וגם אם זה לא מופיע תכתבו. אוהבת ותהנו מהפרק

•••••••••••••

במשך כל הארבע שעות הבאות הזמן כאילו וטס. הוא עבר במהירות ואני לא בטוח אם זה כי היה לי שיעור במשך שעתיים עם שירה וליאור שגרמו לו לעבור ככה בכיף. הבית ספר אמור להיגמר עוד שלושה חודשים ואני לא מאמין שאני אומר את זה, אבל הייתי ממשיך ללמוד עוד שנה, אבל רק עם החברים שלי.

״אני שונא לסיים בשתיים.״ עידן התחיל את השיחה הרגילה שלנו שתמיד באה אחרי בית-ספר ובה עידן רק מתלונן על משהו שהוא שונא או שקרה לו היום שעצבן אותו.

״זה שעה יבשה.״ אמרתי והסכמתי איתו. אני בעצמי שונא לגמור בשעות כאלו את בלימודים.

״מילה.״ הוא אמר והסכים איתי. (מי שלא מכירה את הסלנג הזה, אז כאילו שאומרים ׳מילה׳ אז זה כאילו שמסכימים לגבי משהו אז כאילו אומרים ׳מילה׳ הבנתן?...) ״אני מעדיף לסיים בשלוש מאשר בסביבות שתיים.״ הוא הוסיף

״תסחף עוד קצת.״ אמרתי בגיחוך. אני שונא עוד יותר לסיים בשלוש. זה ארוך מידי ואני מאבד את כל הריכוז שבכל מקרה חסר לי. זה מבזבז חצי יום, במיוחד שתמיד שאני מסיים בשלוש אני מגיע עייף ונרדם בשנייה שאני רק נכנס לחדר.

נכנסנו אל תוך הבית שהיה פתוח. מהמטבח היה רעש של שמן רותח והריח היה כל-כך טוב. כשנכנסים לבית יש את הסלון קודם כל, המטבח כשחצי קיר מפריד בינהם, ואחר-כך מסדרון שמוביל לחדרים ולמרפסת הגדולה שיש מאחורה. עברנו דרך המטבח והופתעתי לגלות אישה עומדת ומבשלת עם הגב אליי. כשנכנסתי רק,האמנתי שאבא שלי מכין איזה סעודת פיוס, כמו שנהג לעשות בעבר כשהיה עוזב אותי לכמה ימים בשביל "לנקות את בראש". עידן הביט בי במבט מבולבל. סימנתי לו בראשי שילך לחדר בנתיים וככה הוא עשה.

כיחכתי בגרוני, והמבט המופתע של אימי חייך אליי.

״תומי.״ היא אמרה בחיוך מאושר. ״התגעגעתי אלייך.״ היא הוסיפה וחיבקה אותי במהירות. הידיים שלי נשארו מוטלות לצידי גופי כשלא ידעתי איך להגיב.

״מה את עושה פה?״ שאלתי בשנייה שהיא שיחררה אותי מהחיבוק המוחץ שהיה לפני רגע.

״אבא שלך דיבר איתי.״ היא אמרה בהיסוס, מוציאה שניצל מהמחבת אל תוך צלחת השניצלים הגדולה שהונחה על-יד הגז.

״מה הוא אמר?״ הסקרנות בקולי בלטה ובצדק. אני דואג לו ורוצה שהוא יחזור ויהיה בבית למרות הכל.

״הכל בסדר איתו. הוא אמר שהוא היה צריך רק לנקות את הראש ושהכל תחת שליטה. הוא יחזור יותר מאוחר, אולי מחר לקראת הערב.״ היא אמרה, שמה חתיכת חזה עוף במחבת.

כמו אחות קטנהWhere stories live. Discover now