פרק 40

22.8K 846 95
                                    

נקודת מבט ירדן

קמתי בסביבות אחת עשרה בבוקר, עייפה מהיום המושלם שהיה לי אתמול. לא יכולתי להוריד את החיוך מהפנים שלי כל הלילה, ולא יכולתי להפסיק להגיד לתום עד כמה מושלם היה לי ושאני כל-כך שמחה ואוהבת אותו.

״בוקר טוב״ אמרתי, מופתעת לראות את אימא במטבח.

״בוקר טוב ירדני, תוציאי לי חלב רגע.״ היא אמרה כשהיא עסוקה בלרדד בצק.

״על הבוקר את אופה?״ שאלתי משפשפת את עיני ומגישה לה את קרטון החלב.

״נגמרו לי העוגיות בקליניקה, את יודעת שאני שונאת שהלקוחות שלי יוצאים בלי משהו מתוק בפה.״ היא אמרה בחיוך קטן. לפעמים אימא שלי כל-כך חייבת שלמות שהיא מזכירה לי את הנשים מהפרברים שבתוכניות של חו׳ל. היא דייקנית לגמרי, תמיד חייבת שהיה מסודר ואין מצב שיהיה חסר לה או למישהו מהסובבים אותה משהו.

״הייתי רוצה להיות מטופלת שלך רק בשביל העוגיות.״ אמרתי נוגסת בעוגיה שהייתה על התבנית, מוכנה כבר עם עוד כמה.

״אם כבר מדברים, מה איתך ועם תום?״ היא שאלה, מסתובבת אליי.

״מושלם״ אמרתי כשחיוך גדול נפרס על פניי.

״אני רוצה לשמוע פרטים!״ היא אמרה בהתלהבות. לפעמים היא מזכירה לי נערה בת 16. אימא שלי יודעת בערך הכל עליי. בגלל שרוב הזמן היינו אני והיא בבית (חוץ מהפעמים שאיתמר היה חוזר בשבתות), יצא לנו להתחבר יותר מכל אימא ובת רגילה. היא גם פסיכולוגית, ככה שטוב לי לדבר ולשתף אותה, כי העצות שלה מעולות לגמרי.

״בקיצור, היה פשוט מושלם!״ אמרתי בחיול גדול, לוגמת מכוס הנס-קפה שלי בחיוך גדול ומאושר.

״אני מקנאה בך״ אימא אמרה בטון חולמני. ״הייתי רוצה חבר כמו תום. שמתי לה שהוא הסתפר בצורה חדשה, הוא כל כך חתיך ככה״ היא אמרה באותו טון חולמני.

״איכס אימא!״ אמרתי מביטה בה בגיחוך, ״להזכירך הוא גם החבר הכי טוב של הבן שלך״

״זה לא מנע ממך להתנשק איתו בכל הזדמנות, נכון?״ היא שאלה בחיוך וקרצה לי.

אימא!״ הגבתי בחזרה בהפתעה, לפעמים אני מרגישה שאני אימא שלה מרוב שהיא ילדותית.

״אני צוחקת!״ היא אמרה בצחוק מתגלגל. ״אני פשוט שמחה שאתם ביחד, עזבי את זה שתום הורס לגמרי, רואים שהוא אוהב אותך.״ היא אמרה ברצינות לאחר שנרגעה.

״וזה הדדי לגמרי.״ הוספתי בחיוך קטן, לוקחת את הכוסות שלנו ומניחה אותם בכיור.

״תגידי דנצ׳וק, מה עם נועם?״ אימא שלי שאלה מסתובבת על הכיסא ומביטה בי.

״בסדר, אנחנו לא מדברים אם לשם את חותרת.״ אמרתי פותחת את המים ומתחילה לשטוף אותן.

״למה?״

כמו אחות קטנהWhere stories live. Discover now