״הו, אני לא אפריע לכם״ הוא אמר מחייך אלייה. ״ביי ירדן,״ הוא אמר מסתכל עליי, מחכה שאגיד לו את שמי.
״תום״ אמרתי. אולי הוא לא כזה נורא.
״ביי, תום״ הוא אמר מחייך, מהדק את רצועת התיק שלו ומתקדם לעבר הכיתות.
״אוקי..״ ירדן אמרה מסתובבת אליי.
״מה?״ שאלתי מסתכל עלייה לא מבין
״אני באמת לא ידעתי שהוא עומד ללמוד פה״ היא אמרה לי במהירות.
״זה בסדר. מה שהיה בינכם נגמר כבר.״ אני באמת מקווה.
״ניפגש בהפסקה?״ היא שאלה מחייכת אליי אחרי שנשמע הצלצול.
״אני אבוא אלייך״ אמרתי מחייך אלייה. השפתיים שלי נגעו בשפתיים הרכות והמלאות שלה. לא משנה כמה פעמים אני אנשק אותה, כל פעם מחדש אני ארגיש את אותה הרגשה שאני עוצם את עיניי. הריח של הבושם שלה אפף אותי, ואני יכול להישבע שזה הריח הכי טוב שהרחתי.
״הגיע הזמן להתנתק קצת.״ שמעתי את הקול של נויה מאחורינו.
״אין לך את עידן או משהו?״ שאלתי מגחך מחבק את ירדן מאחורה, בזמן שהלכנו לכיוון הכיתה שלהן.
״הוא הלך לשיעור״ היא אמרה מגלגלת עיניי.
״הגיע הזמן שגם אתן תלכו״ אמרתי עומד בכניסה לכיתה שלהן, שבערך כ25 תלמידים מילאו אותה, בקבוצות-קבוצות, שאין מורה בכיתה.
״וגם אתה. זה שנה אחרונה שלך, אל תשכח.״ ירדן אמרה מסתכלת עליי באהדה.
״טוב ילחוצה״ אמרתי דוחף אותה דחיפה קלה.
״אני נשבעת שאני אתן לך מכות״ היא אמרה משלבת ידיים, פותחת את עייניה עליי. ״אני מנצח אותך בכל מקרה.״ אמרתי מעצבן אותה בכוונה ומחייך לעצמי.
״אני חושבת שהשיעור שלך כבר התחיל.״ היא אמרה מחייכת חיוך קטן דוחפת אותי בחזרה. תפסתי את הידיים שלה וקירבתי אותה אליי.
״אני חושב שהוא יכול לחכות״ אמרתי מביא לה נשיקה קטנה,
״זה יחשב כחיסור לחברה שלך.״ נשמע קול נשי מאחורינו. ירדן חייכה אליי חיוך קטן וראיתי איך הלחיים שלה נצבעו בורוד מהמצב המביך הזה.
***
•••נקודת מבט ירדן (התגעגעתם?אני כן)•••
״בקיצור, אני מקווה שהשנה תעבור עלינו ביחד בצורה טובה, בלי הפרעות והסחות דעת מיותרות.״ היא אמרה מסתכלת עליי שחייכתי חצי חיוך בטוחה שהלחיים שלי בצבע עגבניה.
״לא תאמיני מי לומד פה.״ לחשתי לנויה בזמן שהעתקנו מהלוח את המערכת החדשה.
״מי?״ היא שאלה , לא מסירה את עינייה מהלוח
YOU ARE READING
כמו אחות קטנה
Teen Fictionתום אף פעם לא חשב שהוא יתאהב באחותו של איתמר, החבר הכי טוב שלו. הוא נשבע לאיתמר שבזמן שהוא לומד בפנימייה והוא רחוק מהבית- הוא ישמור על ירדן, כאילו היא אחותו הקטנה באמת. הוא דאג לשמור ממנה מרחק ולהסתכל עלייה מרחוק. הוא לא חשב שהוא אי-פעם יסתכל עלייה...