עדיין נקודת מבט ירדן
״זה היה מאוד נחמד מצידך להעיר אותי ירדן, תודה.״ תום אמר בציניות, נכנס לסלון ומשפשף את עיניו. הלכנו לישון בסביבות רבע לשלוש, והתעוררתי בשמונה, הוא היה כל-כך עייף לעומתי, שלא הצלחתי לחזור לישון אפילו אז לא רציתי להעיר אותו.
״ישנת טוב ולא רציתי להפריע לך.״ אמרתי בפשטות, מושכת בכתפיי. הוא עמד למולי עם מכנס טרנינג נופל, שהתחיל בדיוק מקו המותניים שלו, והיה ללא חולצה- חושף לפניי את חזהו השרירי וקו ה-וי המושלם שלו.
״לא הבנתי לאן נעלמת לי.״ הוא אמר מתיישב על ידי, ולוקח את הקערה שמילאתי בקרונפלקס שוקולד האהוב עליי מידיי.
״לאן כבר יש לי ללכת?״ שאלתי אותו בגיחוך. ״לא יודע״ הוא ענה לי בפה מלא, כשהוא לועס את הקורנפלקס שלי.
״כן תומי, אתה יכול מהקורנפלקס שלי. אני אהיה הבוגרת ביננו ואקום לקחת לי אחד חדש.״ אמרתי בציניות, שאני מצחקקת ונעמדת מולו.
״אני אוהב את זה שאת בוגרת.״ הוא אמר, מניח את הקערה על השולחן ותופס ביריכיי. הוא השיב אותי עליו, כשידיי על החזה שלו, שתי רגליי מצידי גופו וידיו מלטפות את יריכיי בעדינות. ״את בסדר?״ הוא שאל מביט בי,
״כן,״ אמרתי מחייכת חיוך צדדי קטן. ״תודה שנשארת לישון פה, אם לא היית אני בטוחה שעד עכשיו הייתי נשארת ערה רק בשביל לחשוב.״ אמרתי נאנחת, שמה את ראשי על החזה שלו.
״את תהיי בסדר.״ הוא אמר נושק לראשי, מן מנהג קטן שהוא אימץ לעצמו הרבה בזמן האחרון.
״תום?״ שאלתי בקול שקט, חושבת על הבחור שעליו אני נשענת, שפגע בי כל-כך הרבה, אך באף אחת מהפעמים לא הפסקתי לשנייה לאהוב אותו.
״מה, קטנה?״ הוא שאל ברכות, שהוא עבר ללטף את גבי.
״אני אוהבת אותך.״ אמרתי, מרגישה איך תנועת ידיו נעצרת. הוא הרים את ראשי לעברו, וסידרתי את תנוחתי עליו. הוא הביט בי בכל-כך הרבה אהבה ותשוקה.
״אני אוהב אותך גם יפה שלי, את אפילו לא יכולה לדמיין.״ הוא אמר, תופס את מותניי ומקרב אותי אליו, שהמצח שלי נוגע בשלו. הרגשתי את איברו הנוקשה מתחתיי, וזה היה כל-כך מביך. ״זה גם מראה עד כמה אני אוהב אותך.״ הוא אמר והבנתי כנראה עד כמה אני מסמיקה. ״את חמודה שאת מובכת.״ הוא אמר שבתוך שנייה הוא ריסק את שפתיו על שלי. פתחתי את פי בשמחה, נותנת ללשונו לטייל לי בפה בהנאה.
אני לא יכולה להסביר מה הוא גורם לי. הבטן שלי עושה בנג׳י בכל פעם שהוא נוגע בי, והלב שלי דופק במהירות של צבי שרודף אחריו אריה. אני בטוחה שאיתמר לא מרוצה מהמצב הזה למרות הכל, אבל אני בכל זאת שמחה שהוא מראה כלפי חוץ לפחות שאין לו בעיה עם המערכת יחסים של אחותו הקטנה והחבר הכי טוב שלו. הנשיקה הגיעה כבר לכך שאני ותום שוכבים על הספה כשהוא עליי וידיו מחזיקות את שלי מעל ראשי. הוא מנשק אותי בתאווה ואהבה, ובדיוק כשהוא ירד לעבר הצוואר שלי, להמשיך במלאכתו הוא לפתע הפסיק.
YOU ARE READING
כמו אחות קטנה
Подростковая литератураתום אף פעם לא חשב שהוא יתאהב באחותו של איתמר, החבר הכי טוב שלו. הוא נשבע לאיתמר שבזמן שהוא לומד בפנימייה והוא רחוק מהבית- הוא ישמור על ירדן, כאילו היא אחותו הקטנה באמת. הוא דאג לשמור ממנה מרחק ולהסתכל עלייה מרחוק. הוא לא חשב שהוא אי-פעם יסתכל עלייה...