Valizlerimizi arabaya koyup yerlerimize oturduk ve yolculuğa başladık. Yolculuk Balıkesir'deki köye idi. Yıllık izine çıkınca hemen kıyafetleri eşyaları toplayıp ertesi günü yani bugün yola çıkmıştık. Annemler iki gün önce oraya gitmişlerdi.
Seda ile Onur'un düğünün üstünden 1 ay geçmişti. Bir de Yasminin baş dönmesi ve mide bulantısının sebebiii... Hamile olmasıydı. Kendisi 2 aylık hamile şuan. Hakan ilk başlarda ne kadar istememiş olsa da hamile olduğunu öğrenince hemen babalık duyguları kabarmıştı.
Yolculuğa çıkalı iki saat geçmişti bir benzinliğe girip birer kahve ve Esleme çikolatalı süt aldık. O arkada sütünü biz ise kahvelerimizi içe içe yolculuğa devam ettik.
Eve gelince arabayı bahçeye bırakıp aşağıya indik. "Sen Eslem'i al ben valizleri alırım" dediğinde Barış "Tamam canım" deyip uykudan yeni kalkan kızımı kucağıma alıp ön bahçeye geçtim.
Çardakta oturan annem ve teyzemlere "Biz geldiikk" diye seslendiğimde bize doğru döndüler. Annem ayağa kalkıp "Hoşgeldiniz kuzular" deyip bana sarıldı sonra da Eslemi kucağına aldı. Aynur teyzeme sarılıp babama ve enişteme de sarıldım. "Asuman teyzem yok mu?" diye sorunca "Yok onlar gelemedi" dediğinde şaşırmadığım için kafamı salladım.
Onlar Eslemi severken ben de Barışın getirdiği valizlere yardım edip bize ayırdıkları yukarıdaki odaya çıktım. "Canım böyle koy şimdilik sonra yerleştiririm" dedim. Barış belimden tutup beni kendine çektiğinde ellerimi göğsüne koydum
"Ne yapıyorsun çok ayıp biri gelir şimdi" dedim utanarak "Saçmalama Eslem ile oynuyorlar aşağıda" dediğinde sırıttım. Bir eli belimdeyken diğer elini saçlarıma götürdü. Salık saç tutamlarım ile oynarken "Bugün fazla bir güzel olmuşsun inat gibi baban aşağıda" dediğinde elimi sakallarına götürüp güldüm.
"Evlenmiş olabiliriz ama unutma babamın hala bir tüfeği var" dediğimde güldü. Tam dudaklarıma yönelmişti ki Eslemin aşağıdan "Annniiğ" diye seslenmesini duyunca ayrıldım.
Barış suratını sallarken "Kızım çağırıyor inmem lazım " deyip onun söylenmeleri eşliğinde aşağıya indim. Bahçeye çıkıp "Buradayım annecim" dedim. Eslem elindeki bir tane gülle yanıma gelip "Bah sana detidim" deyip gülü uzattığında gülümseyip "Çok teşekkür ederim meleğim" deyip gülü elinden aldım ve kızıma sarılıp öptüm.
"Yayım delmemiş" deyip üzgün bir ifadeye büründüğünde "Ama dayı arkadaşlarıyla kalıyormuş aşkım" dedim. Sınav temposuyla arkadaşları ile vakit geçirmeyince sınavdan sonra birbirlerin de kalıyorlarmış. Biz de Seda ile kalırdık o zaman ki eğlenceyi kaçırmaması en doğrusuydu.
Eslemin elinden tutup "Hadi gel dut toplayalım" deyip birlikte bahçenin merdivenlerinden inip dut ağacının yanına gittik. Kucağıma alıp "Bak bu beyaz olanları yiyebilirsin" deyip iki tane kopardım ve eline verdim.
Bir tanesini ağzına atıp çiğnedi. "Çot düzelmiş" deyip ikinciyi de ağzına attı. Bir avuç dut toplayıp tekrar yukarıya çıkıp diğerlerinin yanına çardağa oturdum. "Dede bah tut topladıt" deyip babama avcundaki dutları gösterdi. Babam gülerek "Oo afiyet olsun benim güzel kızım" dedi.
Birlikte sohbet ettikten sonra terasa sofrayı kurduk. Terastan bahçeye doğru bakıp "Hadi gelin sofra hazır" dedim aşağıdaki beylere. Onlar gelirken biz de sofraya oturduk. Eslem babasının elini bırakıp yanıma geldi. Onu da yanımdaki sandalyeye oturup gün batımı manzarası eşliğinde yemeğimizi yedik.
"Ellerinize sağlık çok güzel" dedi Barış yemeğini bitirip "Afiyet olsun "dedi annem. Eslem ise bir elindeki sarmadan ısırıp diğer elindeki salatalığı yerken "Ellere şağlık" dediğinde teyzem "Kız bak kıçına vura vura severim seni" dediğinde gülmeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEBEKLİ HAYAT
ChickLitİki yıl önce evlenen çiftin gelen bebekle birlikte değişen tatlı hayatı anlatılıyor. Olumsuzluğun az olduğu hatta çoğu kızın hayali olan bir hayat... Eğer bu iki çiftin hayatına katılmak isterseniz buyrun ilk bölümden başlayalım.