Otelden çıkışları yapmıştım annemlerle vedalaşmış ve yola çıkalı neredeyse 4 saat olmuştu bile. Saat şuan 3tü.
Akşam düğünü yapmış Yasmini ve Hakanı balayına yollamıştık. Merak etmeyin görümcesi onlarla gitmedi.
Eslem arkada uyuyordu camdan güneş vurduğu için müslim bezini cama sıkıştırıp hanımefendiye gölge yapmıştık. Sedalar önümüzdeydiler.
Akşamdan çekildiğimiz fotoğraflara bakarken Barış ve Eslemle boydan çekildiğimiz fotoğrafı sonra kızlarla çekildiğimiz fotoğrafı seçip instagrama attım. Altına mor ve kırmızı renklerinde iki tane kalp koymuştum.
Yarın beni güzel bir temizlik bekliyor. Evi baştan aşağı temizleyeceğim baya detaya inicez. İhıhıı yarın çok işimiz vaarr
Gelip yardım etmek isteyen??????
Gitmeden önce halıları yıkamaya vermiştim ve yola çıkmadan bir gün önce gelmişlerdi. Temizlik yapacağımı için sermemiştim.
"Onur benzinliğe sinyal verdi. Kahve ister misin?" diye sorduğunda sırıtarak döndüm. Sırıtışıma bakıp "Anlaşıldı" dedi uzaktan öpücük atarken tek kaşını kaldırıp bana baktı ve birden dudaklarını öpüp geri çekildi.
"Öyle uzaktan olmaz güzellik" deyip arabadan indi. Ben şoku atlatamamışken gelen çişimi unutmuştum. Eslem uyuyordu. Hızlıca gidip gelirdim. Arabadan indiğimde Onuru benzin alırken gördüm.
"Onur ben iki dakikaya gelirim Eslem uyuyor" dediğimde "Tamam tamam ben de" dedi. Benzinliğe girip Sedanın arkasından ben de tuvalete girdim. Salak aynadan poz verip story çekiyordu.
Tam çekerken arkadan ayağımı uzattığımda tekme atıyor gibi çıkmıştım. "Yaaa " deyip güldü. "Sana ceza bunu da paylaşıcam" dediğinde "Paylaaş çokta tın" deyip tuvalete girdim.
İsim bittiğinde çıkıp ellerimi yıkadım. Peçete alıp kuruladım ve çöpe attım. Seda çıkmıştı. Barışın yanına gittiğimde Sedayla ikisi kahve alıyordu.
Seda "Hayır Sena Latte sever" dediğimde Barış havaya bakıp sabır diledi. "Benim KARIM Cappucino ister" dediğinde Seda ona bilmişçe baktı. Aralarına girip "Kavga etmeyin ikisini de istemiyorum." deyip Espresso ya bastım.
Kahvem makineden bardağa akarken çikolata reyonuna girip Eti Karam kare çikolatadan iki paket aldım. Barış kahveleri alırken Seda da şu şişelerini almıştı.
"Sena bu iki şişe sizin" deyip iki tane cam şişeyi bana uzattı. "Sağol kanka" deyip aldım. Barış Onur'a onların kahvelerini uzatırken çikolata paketlerinden birini "Seda yakala" deyip attım.
Çikolatayı kapıp "Seviyorum kız seni" deyip öpücük attı. Gülerek kalp yaptım ve arabaya bindim. Yine önde onlar arkada biz yola tekrardan çıktık.
Barışa bakıp gülerek "Hayır yani her şeyde kavga edebilirsiniz. Sizde o potansiyel var" deyip kahvemden bir yudum aldım. Barış "Uğraşılmaz onunla" dediğinde kahkaha attım.
Barış kahvesinden bir yudum alıp yüzünü buruşturdu. "Noldu?" dediğimde "Çok acı bu" dedi. Elinden bardağı alıp bir yudum aldım. "Yoo gayet güzel al sen benimkini iç" deyip uzattım. Uzattığım kahveyi alıp içti ve sırıttı.
"Ne sırıtıyon be?" diye sordum anlamayarak "Ben dedim Cappucino sever diye" dediğinde yaptığı oyuna düştüğümü anladım. "Çocuk gibisiniz" deyip güldüm. Barış kısılan gözleriyle gülerken kırmızı ışıkta durdu.
"Sonuç olarak benim dediğimde oldu" dediğinde güldüm. Eslemin sesini duyunca arkaya döndüm uyanmış camdan sarkan müslim bezinin ucunu tutmuş çekiştirip birşeyler anlatıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEBEKLİ HAYAT
ChickLitİki yıl önce evlenen çiftin gelen bebekle birlikte değişen tatlı hayatı anlatılıyor. Olumsuzluğun az olduğu hatta çoğu kızın hayali olan bir hayat... Eğer bu iki çiftin hayatına katılmak isterseniz buyrun ilk bölümden başlayalım.