15 MAYIS GÜNÜ
Saçımın çekilmesiyle birlikte acıyla gözlerimi açtım.Eslem saçımı bırakıp kafasını yana eğdi ve bana doğru eğilip güldü.Artık 4 aylık olmuştu ve fazlasıyla şirin bir kızım vardı. Kızıma sarılıp başını öptüm.
"Günaydın meleğimm"dedim o da agulayarak kendi çapında günaydın dediğinde yan tarafa döndüm.Barış çoktan gitmişti.Onu yolladıktan sonra kızımı yatağa alıp beraber biraz daha uyumuştuk.Saat şuan 10du.
Yataktan kalkıp banyoya girdim ve yüzümü yıkayıp saçımı topladım.Kızım yatağın üstünde yüzüstü debeleniyordu. Ben onu sırtüstü yatırıp bırakmıştım ama kendisi artık dönüyordu.Bu yüzden koltukta falan yalnız bırakamıyordum.
Geçen bıraktığımda koltuktan düşmüştü ve başının üstü biraz kızarmıştı.O günden beri yalnız bırakmıyordum.Kızımı kucağıma alıp mutfağa geçtim.Eslemi ana kucağına yatırıp kendime kahvaltı hazırlamaya koyuldum.
Kendime ilk olarak pancake yaptım. Bir fincan çay koyup masaya da çikolata,reçel falan koydum.Bu sabah tatlı istiyordu canım. Nasıl olsa 58 kiloya düşmüştüm benim için bu yeterliydi. Kızımın emziğini birazcık reçele batırıp ona gösterdiğimde hemen heyecanlanıp çığlıklar atmaya başlamıştı.
Her sabah farklı tatlar veriyordum emziğiyle. Emziğini eline alıp hemen ağzına götürdü ve emmeye başladı.Büyümüştü artık benimle kendi dilinde sohbet edip oynuyordu.Beraber aktiviteler yapıyorduk.Ben egzersiz yaparken o da taklit etmeye çalışıp yuvarlanınca gülüyordu.
"Annecim bugün alışverişe gidelim mi?"dedim ağzıma çikolatalı pancake atarken "Auggh"diye ses çıkartıp salyalarını akıtmıştı.Bu aralar çok salya akıtıyordu ama doktorumuz diş olmadığını daha erken olduğunu söylemişti.Ağız mendilini alıp ağzını sildim.
Elindeki emziği bana bakıp yere attı ve gülmeye başladı."Aaa çok ayıp"dediğimde daha çok güldü.Bu bir daha reçel istediği anlamındaydı. Emziğini alıp yıkadım ve tekrardan reçele batırıp verdim."Bu son ama bak"dedim "Aaaa"diye ses çıkarınca gülmeye başladım.
Biraz laf dinlemez olabilirdi.Kahvaltımı ettikten sonra bulaşıkları halledip tezgahı cifle sildim.Kızımı oyun halısına yüzüstü yatırıp önüne oyuncaklarını koydum.Bütün oyuncaklarını aynı anda önüne koymuyordum. Bir kısmı salondaki oyun alanında bir kısmı da kendi odasında duruyordu.Genelde Fisher Price ın oyuncaklarını çok seviyordu ben de sadece o oyuncaklardan almaya çalışıyordum. Çok eğitici ve eğlenceli oyuncaklar gerçekten.
Kızım oyun oynarken ben de evi temizleyecektim. Toz bezini ve deterjanlı spreyi alıp ilk mutfağa gittim.Mutfak dolaplarının kapaklarını ve masayı güzelce sildim sonra salona geçtim rafların ve televizyon ünitesinin tozunu aldım son olarak masayı ve sehpaları silip salondan çıktım.Bütün odaların tozunu aldığımda toz bezini yıkayıp kuruması için banyoda bir köşeye astım.
Süpürgeyi alıp mutfağa gittiğimde Eslem acıktığı için ilk onu emzirmeye gittim.Kızımı kucağıma alıp koltuğa oturdum."Acıktın mı sen kızım"deyip emzirmeye başladım.Artık havalar sıcak olduğu için emzirirken terlediğim zamanlar oluyordu.Eslemi ince giydiriyordum kendimde tişörtlere çoktan geçiş yapmıştım.
Eslem üstteki eliyle saçlarımı çekmeye çalışırken alttaki eliyle de tişörtümü tutmuştu. Biraz daha fazla uyanık kalıyordu artık ve en güzeli geceleri çok az kalkıyordu.Bu sayede ben de daha dinç uyanıyordum.Karnı doyduktan sonra artık emmeyi bırakıp tamamen keyif yaptığını farkettiğimde "Annenin keyif yapıcak vakti yok kızım malesef"deyip yanağını öptüm ve oyun halısına bıraktım tekrardan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEBEKLİ HAYAT
Chick-Litİki yıl önce evlenen çiftin gelen bebekle birlikte değişen tatlı hayatı anlatılıyor. Olumsuzluğun az olduğu hatta çoğu kızın hayali olan bir hayat... Eğer bu iki çiftin hayatına katılmak isterseniz buyrun ilk bölümden başlayalım.