Günaydınnn...
Uyanan Eslemi babasının yanına bırakıp uyku modundan çıkmak için banyoya girdim. Kısa ve ferahlatacı bir duşun ardından kısa siyah şortumu üstüne de lila renginde bol tişörtümü giydim. Saçlarımı havluyla biraz kuruladıktan sonra arkaya atıp kendi haline bıraktım.
Banyodan çıkıp yatağın üstüne oturdum ve telefonu elime aldım. Barış ise işe gitmek için giyinmeye gitmişti. Sedayı arayıp hoparlöre verdim. Telefon çaldı... çaldı... ve çaldı.
Hala uyuyorlardı. Kapatıp bu sefer Gülsuyu aradım o da biraz uzun bir çalıştan sonra açtı. "Efendim Sena?" dedi uykudan uyanmış haliyle "Günaydın... Hadi hazırlanın açlıktan ölücem" dedim. "Tamam kanka ben diğerlerini uyandırayım" deyip telefonu kapattı.
İnşallah telefonu kapatıp geri yatmaz. Gerçi Gülsunun uykusu hafiftir ayılmıştır bile şimdi o.
Barış giyinme odasından çıkıp ıslık çala çala banyoya girdi ve kapıyı kapatmadan saçlarını şekillendirmeye başladı. Gözlerimi dikip onu izlediğimi farkettiğimde o farketmeden gözlerimi ayırıp kızıma çevirdim.
Eslem yatakta dönüp duruyordu. "Annesinin kuzusuuu" deyip burnuna bir öpücük kondurdum. "Sana kahvaltıda meyve püresi hazırlıyım mı? He hadi gel beraber hazırlayalım" deyip kızımı kucağıma aldım ve mutfağa girdim. Eslemi sandalyesine oturtup buzdolabından muzu, çileği ve şeftaliyi çıkardım.
İlk muzu ezip kapaklı cam bir kavanozun içine koydum. Sonra şeftaliyi ve çileği ezdim. Ezdiğim meyveleri kavanoza koyup içine bebe bisküvisi kırıp biraz da keçiboynuzu özü koyup karıştırdım. Plastik kaba da mama kaşığını koyup çantanın içine dökülmeyecek şekilde yerleştirdim.
Barış mutfağa girip Eslemin yanağından öptü. "Baba işe gidiyor kızım" deyip bir de başından öptü sonra bana dönüp "Ben çıkıyorum" dedi. "Tamam "deyip sarıldım o da başımdan öptü. "Siz napıcaksınız bugün?" dedi. "İlk kahvaltı edicez sonra da elbise bakıcaz" dedim.
"Bana da gömlek bakar mısın?" dediğinde "Olur bakalım" dedim. Ayakkabılarını giyip evden çıktığında kızımı alıp odasına gittim. Giysi dolabının kapağını açıp kıyafetlerine baktım. Hava gayet sıcaktı o yüzden şortlu bir takımını aldım ve giydirdim.
Yatak odasına gidip kızımı oyuncaklarıyla birlikte yatağa bırakıp giyinme odasına girdim ve bakınmaya başladım. Biraz süslenebilirdim bugün sonuçta kız kıza geçireceğimiz bir gün ve eminim ki bol bol eğlecektik.
Biraz bakındıktan sonra desenli uzun kloş eteğe üstüne beyaz askılı bluza karar verip hemencecik giyindim.
Saçlarımın üstten birazını alıp dağınık bir topuz yaptım. Biraz makyaj yaptıktan sonra cüzdanımı ve diğer eşyalarımı çantaya koydum. Telefonumun çalmasıyla aramayı cevapladım.
Seda "Sena 5 dakika sonra in aşağıya, geliyoruz" dediğinde "Tamam" deyip telefonu kapattım. Eslemin başına bir tane bandana takıp kucağıma aldım.
Açık olan bebek arabasının içine kızımı oturttum. "Gezmeye gidiyoruuuzz" deyip durması için şebeklikler yapıyordum. Aşağıdan korna sesi gelince camdan baktığımda Sedalar olduğunu gördüm.
Kızımı ve çantayı alıp evden çıktım ve kapıyı kitleyip aşağıya inmeye başladım. Apartman kapısından çıkıp arabaya doğru yürümeye devam ettim.
Yasmin arabadan inip Eslemi kucağına aldı. "Teyzesinin sabah şekerii" deyip onlar arabaya binerken ben de bebek arabasını bagaja koyup arka koltuğa geçtim. "Günaydınn" dedim neşeli sesimle. Gülsu "Günaydın canım" dedi. Yasmin ise Eslemi sevmekle meşguldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEBEKLİ HAYAT
ChickLitİki yıl önce evlenen çiftin gelen bebekle birlikte değişen tatlı hayatı anlatılıyor. Olumsuzluğun az olduğu hatta çoğu kızın hayali olan bir hayat... Eğer bu iki çiftin hayatına katılmak isterseniz buyrun ilk bölümden başlayalım.