Herkese uykusuz geçen bir gecenin sabahından günaydınlarr...
Evet tüm gece Eslem sürekli mızırdanıp uyumadı ve tabiki uyutmadı. Bütün gece evi turladık resmen. Salonda uyumayı denedik, ana kucağında denedik hatta pikenin içine koyup salladık bile uyumadı sadece sabaha karşı 1 buçuk saat uyudu.
Fırsat bulup ben de uyudum ama sadece bir buçuk saat uyuyabilmiştim. Barış sabah halime acıyıp gidip kahvaltı için simit almıştı. Sofraya kahvaltılık birşeyler koyup bize sofra hazırlamıştı. Şuan kucağımda Eslemle kahvaltı ediyordum.
"Nasıl bir geceydi öyle ya ?"dedi Barış irkilerek yorgun gözlerimle ona bakıp "Bitmeyen bir geceydi resmen. "dedim Barış kıkırdayınca anlamazca ona baktım. "Şuna baksana gece bizi uyutmayan yaramaz hiçbir şey yapmamış gibi oynuyor." dedi gülerek başını öptüm kızımın.
"Yaramaz ya "deyip yemeğime döndüm. Kahvaltımı ettikten sonra ben kızımın altını değiştirirken Barış mutfağı toplamıştı. Salonda kızımı kucağıma yatırıp sırtını sıvazlarken Barışın sesini duydum. " Ben çıkıyorum canım" dedi kafamı arkaya doğru biraz çevirip "Tamam kolay gelsin" dedim öpücük attıktan sonra evden işe doğru çıktı.
Kızım göğsümde hala mırıldıyordu. "Kızım senin karnın mı ağrıyor ? Hı neden huysuzsun bugün?" deyip kızıma baktım. Bir eli göğsümde bir eli tişörtümün ucunu sıkıca tutuyordu. Kafasını kaldırıp bana uykusuzluktan kızaran gözleriyle baktı.
Eliyle göğsüme vurup" Ih ıh "dedi "Emmek mi istiyorsun? Gel bakalım" deyip kucağıma yatırdım ve göğsümü açıp emzirmeye başladım. Hafiften gözleri kayarken sırtını sıvazlamaya başladım. Arada yine mıkırdansa da memeyi de bırakmıyordu.
"Benim güzel kızımın ağrısı mı varmış. Heh kızım gaz sancımız mı var yoksa. Biraz spor yapalım mı gazımızı çıkarırız olur mu aşkım? "deyip bana bakan mavilere baktım gözlerini kapatıp açtı. Biraz emdikten sonra kaldırıp koltuğa yatırdım.
Karnını biraz ovalayıp bacaklarını karnına doğru hafifçe ittirdim. Birkaç kez yaptıktan sonra gaz çıkarmıştı. Gülüp "Aferin benim kızımaa" deyip kucağıma alıp tekrardan göğsüme yatırdım. Yine sırtını sıvazlarken uzun süre kıpırdamayınca yüzüne baktığımda uykuya daldığını gördüm.
Yavaşça yatak odasına gidip yatağa yatırdım ben de yanına uzanıp gözlerimi kapattım. Fırsat bulmuşken uyusam iyi olurdu. Uyanınca evi temizler sonra yemek yapardım.
Kızımla iyi gelen uykunun ardından gözlerimi açtım. Eslem uyanmış hatta yüzüstü dönmüş saçımla oynuyordu kızıma kocaman gülümseyip yanağına öpücük kondurdum. Kızım gülüp kafasını yatağa yatırdı. "Günaydın prensesimm. Yemek yapalım mı ? Ne yapsak acaba?"
Ne yemek yapacağımı düşünürken köfte patateste karar kıldım. Kızımı salondaki oyun halısına bırakırken kendim mutfağa geçtim. Dolaptan kıymayı çıkarıp erimesi için bir tabağa aldım. Patates çıkartıp ilk soydum sonra da elma dilimi şeklinde güzelce dilimledim.
Fırın tepsisine yağlı kağıt serip patatesleri tepsinin yarısına attım. Üstüne birkaç baharat atıp bıraktım. Eriyen kıymaya da gereken malzemeleri ekleyip yoğurdum yaptığım köfteleri de tepsiye dizip fırına attım.
Yanına da güzel bir pilav yapıp ocağın üstünde bıraktım. Yemek işi tamam olduğuna göre temizliğe geçebilirdim. İlk Eslemin altını değiştirmek için temiz bez ve ıslak mendilini aldım. Pişik kremini de banyodan alıp salona geçtim.
Koltuğa kızımı yatırıp tulumunun çıtçıtlarını açtım. Altını değiştirip kızımı tekrardan oyun halısına bıraktım. Banyoya gidip deterjanlı su yaptım. Toz bezini bu suyla ıslatıp mutfağın ve salonun güzelce tozunu aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEBEKLİ HAYAT
ChickLitİki yıl önce evlenen çiftin gelen bebekle birlikte değişen tatlı hayatı anlatılıyor. Olumsuzluğun az olduğu hatta çoğu kızın hayali olan bir hayat... Eğer bu iki çiftin hayatına katılmak isterseniz buyrun ilk bölümden başlayalım.