B.H.-2

5.3K 117 3
                                    

1 AY SONRA..

Bir pazar sabahından herkese günaydınlar efendim. Bugün güzelce kahvaltı ettikten sonra giyinmek üzere giysi odasına girdim. Havalar iyice soğudu. O yüzden bol siyah İspanyol paça eşofman altını giydim üstüne de uzun kollu beyaz bol tişört giydim.

Ayakkabı dolabından sporlarımı giyip sırt çantamı taktım. Barış ta ceketlerimizi getirince giyip evden çıktık. Asansörle aşağıya inip arabaya bindik.

Bugün eğlenceli birgün olacak çünkü bebek eşyaları almaya gidiyoruz. Kıyafetler tamam odası da hazır ama biberondur emziktir falan falan bir sürü şey alınacak.

Alışveriş merkezine gelince yavaşça arabadan indim ve esen rüzgara karşı uçuşan saçlarımı tutmaya çalışarak içeri girdik. Bebek ürünleri satan mağazaya girdik ve barış bir araba aldı. Reyonların arasında gezerken biberonların olduğu reyonda durduk. Avent markalı farklı boylarda 3 tane biberon ve biberon temizleyici alıp arabaya koydum. Emziklerden de yine avent markalı iki emzik aldım.

Bebek bezlerinden şu kampanyalı kutulardan aldık ıslak mendil de kutu olarak alıp arabaya koyduk. Barış birden durunca ben de durdum. Elindeki cihazla ilgileniyordu.
"Buharlı strelizasyon cihazıymış biberon,emzik, tabakları için falan. İyi heralde alalım mı?"
" Reklamını görmüştüm kullananlar memnun alalım olur"kafasını sallayıp arabaya koydu.

Ağız mendilleri,birkaç çıngırak, göğüs pedi,ana kucağı ve son olarak bebek arabası aldıktan sonra ücreti ödeyip poşetlerle ve büyük kutularla mağazadan çıktık. Arabaya poşetleri yerleştirip eve gitmek için yola koyulduk.

Bir fırının önünden geçerken birden canım tatlı çekti Barışa dönüp "pasta alsak ya akşam yeriz"
"Olur akşam Onur gelicekti "
"Aa Seda da gelicekti hediyeler almış bebeğe"
"Gelsin işte ne güzel beraber otururuz."deyip arabadan indi benim inmeme gerek yok meyveli alırdı nasıl olsa.

Pastayla birlikte arabaya binip arka koltuğa koydu. Eve gelince bana hiçbir şey taşıtmadığı için iki posta aşağıya inip çıkmıştı Allah'tan asansör var apartmanda.

Eve girip ev kıyafetlerimi giydim. Kapı çalınca kapıyı açtım Seda içeri bir sürü poşetle içeriye daldı kan ter içinde.
"Lan ben sizin bu komşuyu döverim"
Gülerek"neden hangi komşuyu?"
"Bu karşıdakini deli midir nedir tutturdu dış kapının önünde aç poşetlere bakıcam diye sapık ya onun yüzünden bu poşetlerle merdivenden çıktım"
Barış arkadan"deli o kadın bulaşma ona "dedi ben ayıplarcasına bakış attım bana ne dedim ben şimdi diye kaslarını kaldırıp ellerini salladı.

Seda cırtlak sesiyle "alın şu posetleri ay yani al enişte sen elleme "dedi bana Barış ondan poşetleri alıp bebeğin odasına koydu. Beraber yemek yedikten sonra Seda bana elletmeyip bulaşıkları halletti.

Tam kahve yaparken onu durdurdum.
"Birazdan Onur gelicek beraber içeriz"
"Şu ortak olan Onur mu"
"Aynen şu senin stalkladığın Onur canım"
"He gelsin gelsin ne güzel"dedi pis pis sırıtarak o sırada kapı çaldı Barış salondan çıkıp kapıyı açtı içeri Onur girdi. Barışla tokalaştıktan sonra benimle de selamlaştı Sedayla tanıştıktan sonra içeri geçtik.

"Ee nasılsın Onur?"
"İyiyim işlerle uğraşıyoruz sen nasılsın bebek nasıl?"
"İyiyiz biz de artık son zamanlar işte"
Onur Sedaya dönüp"Senanın arkadaşısın sanırım"
"Evet liseden beri kardeş olduk artık"
"Ne güzel bu kadar uzun süre dost kalabilmek"dedi Onur imrenircesine .

Biraz daha sohbet ettikten sonra Seda ya bırakmadan mutfağa girdim kahve makinesine 4 fincan şu koyduktan sonra kahveyi ekledim hepimizin sade içmesi benim için kolaylıktı.

BEBEKLİ HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin