B.H.-14

1.8K 34 2
                                    

En sevdiğiniz karakter kim?

☯☯☯☯☯☯☯☯☯☯

Sabah Barışın öksürme sesiyle gözlerimi açtım,gece de ara ara öksürmüştü ama ateşi çıkmamıştı.Yattığım yerde dirseklerimin üzerine kalktım.Barış su içiyordu. Benim uyandığımı görüp "Uyu sen daha erken ben giderim"dedi kafamı hayır anlamında sallayıp "Olur mu öyle şey"dedim ve ayağa kalkıp banyoya girdim.

Banyoda yüzümü yıkayıp saçlarımı toparladım ve çıktım.Eslem uyuyordu Barış da giyinmeye giderken ben de kahvaltı hazırlamak için odadan çıktım.Yumurtayı kaynatmak için yumurta tenceresine iki yumurta attım.

Kendime sütle yulaf lapası yapmaya başladım.Kendime hazırladıktan sonra domates ve salatalık kestim.Barış mutfağa girdi "Kahve mi çay mı"diye sorunca "Tabiki de kahve "dedim gülümseyip filtre kahve makinasına kahve koydu.

"Bugün daha iyisin sanki"dedim her baktığımda huzur bulduğum yüzüne bakarken."Evet sadece öksürüğüm var"dedi."Bitki çayı iç mutlaka"dedim kafasını sallayıp "Müge sağolsun 'Barış Bey içmezseniz Sena Hanımı ararım'diyince mecbur içiyorum"dedi kızı taklit ederek küçük bir kahkaha atıp "Tuttum ben o kızı"dedim şaşırarak "Hayreeet"dedi sırıtıp açtığı kollarının arasına girdim.

İri kollarıyla sıkı sıkı beni sararken ben de kafamı göğsüne yaslayıp kalbini dinlemeye başladım.Her zaman kalbinin atışı beni rahatlatırdı.Bir keresinde dişim çok ağrıyordu ve diş ağrısının nasıl bir illet olduğunu bilirsiniz.Ağrıdan uyuyamıyordum Barışın kalp atışlarını dinlerken uyuyakalmıştım.

Huzurlu geçen birkaç dakika sonrasında ayrılıp "Kahvaltı edelim sen de ilacını iç"dedim kafasını sallayıp kupalara kahve doldurmaya başladı ben de pişen yumurtaların kabuklarını soyup tabaklara koydum.

Kahvaltımızı yaptıktan sonra Barış ilacını alırken Eslemin sesini duymamla adımlarımı yatak odasına hızlı bir şekilde yönlendirdim.Ağlayan kızıma emziğini verip kucağıma aldım ve odadan çıktım.

Uykudan uyandığı için biraz huysuz olan kızımı sakinleşene kadar göğsümde gezdirdim.Babasını görünce kafasını hafifçe kaldırıp bakmaya başladı.Babası elindeki oyuncağı gülerek kızının eline verdi.Eslem oyuncağını alıp sallamaya başladı sesi hoşuna gidiyordu.

Çıngırağıyla oynarken kızımı ana kucağına yatırdım.Barış hazırlanmış şekilde kapının önünde durdu."Ben çıkıyorum,birşey lazım olursa ararsın"dedi kafamla onaylayıp "Tamam ararım,akşama görüşürüz"deyip öpücük attım o da el sallayıp evden çıktı.

Mutfağı topladıktan sonra kızımı ana kucağıyla birlikte salona götürdüm.Kucağına bir iki tane daha oyuncak koydum.Hazır duruyorken evi süpürsem iyi olurdu.Süpürgeyi sarjından alıp mutfaktan süpürmeye başladım.

Evi süpürdükten sonra kendime bir bardak çilekli süt koyup salona geçtim.Saat 12 olmuştu Eslemi kucağıma alıp emzirmeye başladım biraz uyuması gerekiyordu.Uyandığında da giyinip Seda teyzesine giderdik.

Eslemi uyuttuktan sonra koltuğa yatırdım ve üstünü örttüm. Yatak odasına gidip ılık bir duş almak için üstümdekileri çıkardım. Çok sevdiğim okyanus esintili duş jelimin kokusuyla birlikte duştan çıktım ve odaya geçtim.

Aynanın karşısına geçip kendimi incelemeye başladım. Göbeğim gitmişti artık sadece birazcık alt karın kalmıştı o da zaten diyete girdiğim için giderdi. Sonra saçlarıma baktım, saçlarımı seviyordum. Uzun ve kahverengiydi yazları aralarını papatya suyuyla açardım bazen.

Sonra bacaklarıma baktım normale göre biraz kalınlardı. Yaptığım spordan dolayı kas olmuştu ama pek önemli değildi benim için.

Kendimi daha fazla incelemeyi bırakıp temiz pijamalarımı giydim. Saçlarımı havluyla tekrar sarıp banyoya geri döndüm. Çekmeceden bir tane burun bandı aldım. Aramızda kalsın bimden alıyorum,çok güzel valla memnunum.

BEBEKLİ HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin