B.H.-35 FİNAL ÖNCESİ

1.4K 29 2
                                    

Günaydınnn hatta baya günaydın çünkü saat şuan 7 ... Çünküüümm tabiki salak değilim öyle demeyin ayıp.  Tamam peki küstüm.

Şaka şaka burdayım. İyice kafayı yedim bu aralar çünkü şu son iki haftadır Seda'yı öldürmediğim için gururluyum. Beni deli etti. Hiçbir şeyi beğenmiyor bir ara evlenmek istemiyor bu yüzden sorun çıkartıyor diye bile düşündüm ama salak heyecandan ne yaptığını bilmiyormuş meğer.

Her şey hazır olduktan sonra 'Aaa ne kadar güzel oldu' dedi canımızın çıktığını görmedi herhalde neyse. Bugün kına yapacağız yarın da düğün. Elbisemi aldım hem kınada hem de düğünde ne giyeceğim hazırdı. Yasmin de yaptığımız hatayı yapmayıp bu sefer çok önceden herkesin elbisesi hazırdı.

Onlar da iki gün önce gelmişti ve bir otelde kalıyorlardı ama tahmin ederseniz ki sadece yatmak için oraya gidiyorlardı onun dışında hep birlikteydik. Gülsu'nun çok tatlış bir karnı çıkmıştı. Onun ve eşinin mutluluğunu size anlatamam.

Benim kızıma gelirsek babasının boynunda uyuyordu. Erken kalkınca fırsat bilip duşa girmeye karar verdim. İki saattir onları izlediğim yerimden kalkıp banyoya girdim ve üstümdekileri çıkardım. Serin suyun altında saçlarımı ıslattıktan sonra elime şampuanımdan döktüm ve saçlarımı köpüklemeye başladım. 

Saçımı duruladıktan sonra saç kremimden aldım ve saçlarıma sürdüm onu beklerken keseme duş jelinden döküp vücudumu yıkamaya başladım. Durulandıktan sonra banyodan çıktım ve havluma sarıldım. Bornozları yıkadığım için havluya kalmıştım. 

Saçıma da havlu sarıp aynanın önüne geçtim. Burun bantlarından bir tane alıp burnumu sıcak suyla ıslattım ve burnuma bantı yapıştırdım. Yüzümün kalan kısımlarına maske sürüp giyinme odasına geçtim. 

Çok zorlanmadan iç çamaşırı ve gri şortumu giydim üstüme de elime geçen bir tişörtü giydim. Saçımı tekrardan havluya daha sıkı sarıp mutfağa geçtim. Onlar hala uyuyordu ben de kahvaltı hazırlamaya başladım. Krep yapabilirdim Eslem de çok seviyordu.  Yüzümdeki maske kuruyana kadar biraz internette gezip takip ettiğim birkaç dergiye baktım. Yüzüm kuruduktan sonra maskeyi soyup çöpe attım. 

Burun bandının bir ucunu tutup çektiğimde çıkmaya başladığında bütün bandı söktüm ve çıkanlara baktım. Ne kadar siyah noktam varsa hepsini çekip almıştı aynaya yaklaşıp burnuma baktığımda bembeyaz ve pürüzsüz gördüm. Bantı da çöpe atıp mutfağa kahvaltı hazırlamaya geçtim.

Malzemeleri çıkarıp bir kasede çırpmaya başladım. En son un da ekleyip istediğim kıvamı yakaladığımda tavaya biraz yağ döküp ısıttım ve bir kepçe döktüm tavanın her tarafına getirip pişmesini beklemeye başladım. 

Ayak sesleri duyduğumda kafamı kapıya çevirdim. "Annii" diye kızım beni ararken gülümseyip "Burdayım kızım" dedim. Hemen sesimi  duyup mutfağa girdi. "Dünadın" dediğinde gülüp "Günaydın "dedim. "Krep yer misin?" deyip pişen bir taneyi gösterdim. Kafasını salladığında saçlarını toplayıp mama sandalyesine oturttum. 

Son krepi de tavaya dökerken Barış içeri girdi. "Günaydınn" dediğimde "Günaydın" dedi esnerken Eslem babasına gülerken Barış "Seni gidi oyunbozan neden beni yalnız bıraktın odada?" deyip saçlarını karıştırdı.

Eslem elindeki çatalı masaya vururken işine gelmeyeni takmayıp oyununa geri döndü. Onlara gülerken hazır olan krepleri masaya koydum. Çayları döküp sofraya oturduk. Eslem'in tabağına krepi parçalara bölüp üstlerine bal gezdirdim.

Ben her ne kadar sevmesem de çok faydalıydı. Artık çok emmediği için besinlerini iyi alması gerekiyordu çünkü sadece akşamları yatmadan önce emiyordu o da çok az. Artık emmeyi bıraktık diyebilirim. 

BEBEKLİ HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin