ÜÇ

2.2K 174 13
                                    

Islak bezle adamın buğday tenini kırmızının bütün tonlarından temizledikten sonra başına destek verip, bir Amoxicillin'i açtığım ağzının içine yerleştirerek yanımdaki şişeden biraz döküp ilacı yutturdum. Ardından koltuğun kolluğunun üzerine koymuş olduğum kutudan neredeyse bitmek üzere olan tentürdiyotu alıp pamuk yardımıyla kulak bitimindeki yaraya yedirdim. Şimdi işin zor kısmındaydı sıra. Yarayı dikmede.

Geçmişten kalma tecrübelerim sağ olsun bu tür işlere alışıktım. İğneyi yağ tabakasına geçirmemeye özen göstererek deriye batırıp diğer uçtan çıkardım. Bunun uyuyan yabancıyı uyandıracağını düşünmüştüm fakat adam hala derin uykudaydı. Zaten uyansa da ona acısının dinmesi için sunabileceğim en iyi şık alkoldü.

Beş defa dikiş atıp beşinci ipi de bağladıktan sonra yaranın üzerine faydasını çok gördüğüm yeşil renkli merhemden de sürüp aşağı taraflarına geçtim.

İkinci ilgilenmem gereken nokta sağ karın boşluğunun üzerindeki kesikti. Bu kesik daha derin olmasına rağmen onu ikinci plana atmıştım. Neden bilmem ama biraz gözümü korkutmuştu açıkçası. Ayrıca yüzündeki kesiğin görünen bir bölgede olduğu için estetik kaygılardan dolayı daha dikkat isteyen bir yer olduğunu düşünmüştüm. Benimki de laf ya şimdi. Sanki estetik cerrahıydım. Elimden geleni yapmıştım gerçi. Ama yine de adam erkenden bir doktora falan gözükmezse o yaranın yüzünde fena bir iz bırakacağı bir gerçekti!

Karnındaki ve üst bacağı dahil birkaç yerindeki kesiklerle de işim bittiğinde saat neredeyse 1.00 e gelmek üzereydi. Kapanmak için direten gözlerimi ovuşturup son iş olarak yanımdaki küçük sehpanın üzerine uzanıp aldığım bandajları sarmaya başladım.

.

Bandajları sarma işim bittiğinde yerimden kalkarak ağrıyan kaslarımı esnettim. Bu geceki planlarım arasında sızana kadar içip uyumak varken düştüğüm durum üzerine düşünüp kendi kendime sessizce gülmeye başladım. Belki de şu var olduğunu iddia ettikleri tanrı bana bir hediye falan vermeye karar vermişti kim bilir?

Dönüp adamın yakışıklı yüzüne bir göz attım. Uzaktan izlemek için uygundu... fakat hayır. Eğer tanrının beni ödüllendirmek gibi bir amacı vardıysa o zaman başka birisini göndermeliydi. Bu denli iri tipler hiçte benlik değillerdi.

INCOGNITO (BxB)  - Tamamlandı (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin