BEŞ

2K 161 4
                                    

Tobias'ın bakış açısı:

"Bir şey daha var. Beni maskesiz gördüğüne göre kimliğim artık tehlikede." beni çevreleyen odaya kısa bir bakış atıp devam ettim. "Bu durumda sana aramıza katılmanı teklif etmekten başka bir çarem kalmıyor."

Bana yarı şüphe, yarı korku dolu gözlerle bakan çocuğa acımaktan kendimi alıkoyamamıştım. Görgüsüz veya minnetsizmiş gibi görünmek istemezdim ama gerçekler ortadaydı. Yaşadığı yer bir saat bile durulamayacak kadar kötüydü. Zayıf suratına ve çelimsiz vücuduna bakıldığında bile iyi beslenmediğini açıkça kendini belli ediyordu.

Şimdi dün gece beni evime alıp yaralarımı saran bu çocuğa benim de bir yardımımın dokunmasını istiyordum. Normalde gruba kalsa bir güzel dövüp, sonra boynuna bir bıçak dayayarak kimliğimle ilgili birisine tek bir şey dahi söylerse canını almakla tehdit etmemi önerirlerdi. Ama zaten dokunsan yıkılacak olan bu çocuğu nasıl tehdit edebilirdim ki? Merhamet ve minnettarlığım bir yana ona bakınca kendi çocukluğumu görüyordum bir kere. Durum böyleyken kalkıp onu nasıl dövebilirdim? Mesleğim gereği soğuk ve acımasız olmam gerekiyordu evet. Klasik bir suikastçının tekiydim. Ancak karşımdaki bu ufak şey her nasılsa iyi günüme denk gelmişti. Bu durumda geriye kalan tek çözüm onu da gruba dahil etmek oluyordu.

Charlize bunu öğrenince muhtemelen derimi yüzecekti. Fakat bu pek umurumda değildi. Bu ilk kavgamız olmayacaktı sonuçta.

Çocuğa bakıp bir şey söylemesi için bekledim. Elini muhtemelen kendini koruyacağına inandığı bir nesneyi sakladığı yatağının kenarına ikinci bir defa daha götürmesi gözümden kaçmamıştı. Ufacıktı. Orada sakladığı bir silah dahi olsa çocuk daha tetiği çekemeden üzerine atlayıp boynunu tıpkı bir başak sapı gibi kırabileceğimden bir haberdi.

"Aranıza katılmak mı?"

İnanmazmışçasına söylediği bu cümleyi başımla onaylayıp gülümsedim. Her ne kadar saklamak için büyük bir çaba sarf ediyor olsa da benden korktuğu aşikardı. Bunu yapılı vücuduma yormak istesem de olayın açıklamasının bu kadar basit olmadığının farkındaydım. Ancak bu anlayışla karşılayabileceğüm bir durumdu tabi. Sonuçta tanımadığı bir adamı gecenin bir yarısı evine alıp yaralarını sarmış, sabahleyin de bu adam tarafından uyandırılmıştı.

Çocuğun yüzünü incelerken beyaz tenine tezat, sağ kaşının kenarındaki yaklaşık dört santimlik yara izi gözümden kaçmamıştı.

"Peki siz tam olarak kim oluyorsunuz?"

Ağrıyan başımı ovuşturup "açıklaması zor" diye geveledim.

Orman yeşili gözlerini kısıp soğuk bir sesle "deneyebilirsin" deyip, omuzlarını silkerek devam etti. "Nasıl olsa vaktimiz bol!"

Açıkçası bu beklediğim bir soru değildi. Ben çocuk yaşamı zaten acınası olduğundan teklifimi direkt kabul edecek sanarken o beni sorgulamayı tercih etmişti. Bunu yapmakta haklıydı tabi. Ona bir şey diyemezdim. Sadece sorun çıkaran şeylere veya kişilere pek haz edemediğimden açıklamak istemediğim bir konuyu böyle irdelemesi beni biraz öfkelendirmişti. Zaten dünkü yaralarımın zonklaması da araya girince dişlerimi sıkmadan edememiştim. Yine de ona hissettirmemeye özen gösterip, gözünü korkutmayacağından emin olduğum bir şekilde açıklamaya başladım.

"Ufak, çete benzeri bir şeyiz. Yaptığımız işe gelince..." Bunu onu korkutmadan söylemek mümkün müydü bilmiyordum. Bu yüzden yardımcı olur umuduyla gülümseyip şakacı bir ton eşliğinde devam ettim. "Ara sıra ufak çaplı soygunlar yapıp... bazen de en iyi parayı verenler için bazı kirli işleri hallediyoruz."

Boyandığı belli olan kuzgun siyahı saçlarınına tezat açık kahve kaşlarını kaldırıp bir süre düşündükten sonra pat diye sordu.

"Peki böyle bir grupta benim nasıl bir faydam olmasını bekliyorsun?"

Sorduğu soru ne yalan söyleyeyim beni baya afallatmıştı. Biraz önce kendisine bir suç örgütünün üyesi olduğumu söylememden pek etkilenmiş gibi bir hali yoktu. Açıkçası korkup ağlamasını falan beklemediğimi söylesem yalan olurdu. Fakat tek yaptığı bana sorgu dolu gözlerle bakmaktı. Boğazımı temizleyip konuştum.

"Charlize'in sana uygun bir şey bulacağına eminim."

Evet Charlize buradaki gence gayet uygun bir iş bulabilirdi. Gruba ona sormadan başka birini aldığım için leşimi yere serdikten sonra kanıma bulanan döşemeleri Danny'e temizletebilirdi mesela!

.
Çok aşırı cringe yerler varmış hikayemde ağlayasım geliyor düzenlemeyi yaparken >:{

INCOGNITO (BxB)  - Tamamlandı (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin