633 Kelime
İyi okumalar...
Danny:
"Peki öyle olsun." Anna Espinosa yavaşça mırıldandı. "Elimi sen zorladın!"
Her şey çok çabuk olup bitmişti. Şimşek gibilerdi. Daha gözümü açıp kapayana kadar Anna Espinosa belinden çıkardığı silahı Charlize'e doğrultmuştu. Tam 'şimdi kadın gitti' diyecekken Charlize Anna'ya doğru koşup, kadını belinden kavradığı gibi duvara yapıştırdı. Bu sırada silah Anna'nın elinden düşmüştü.
Boşluktan faydalanan Charlize silaha bir tekme atıp, kadının karın boşluğuna bir yumruk geçirdi. İkinci bir yumruğu vuracakken Anna onu dirseğiyle bloke edip, sol eliyle ensesinden kavrayarak kafasını duvara indirdi. Bunu ikisinin de aynı anda fırlattıkları tekmeler izledi. Tekmelerin etkisiyle ikisi de geriye savrulmuşlardı.
Ne yapacağımı bilmez bir vaziyette, şaşkınlık içinde onları izliyordum. İki kadın da birbirlerine düşmanlık dolu gözlerle bakıyorlardı. Araya girip durdurmayı denemek aklımın ucundan bile geçmiyordu tabi. İkisi de benden uzun ve çevikti. Arada kaynardım. Leşimi çıkarırlardı! Bir hafta önce Gustav ile yaşadığımız olayın anısı hala tazeyken ikinci bir defa yüzüme dişimi gevşetecek kuvvette bir tokat, veya karnıma nefesimi kesip, dizlerimin bağlarını çözecek kadar sert bir yumruk yemek istemiyordum. Bu yüzden tek yapabildiğim Charlize'in kazanması için dua etmekti.
Soluklanmak için duvara yaslanmış, her an saldırmaya hazır duran Charlize hırıltılı bir sesle sordu.
"Çocuğu neden istiyorsun?"
Anna salonun uzak bir köşesinde yerde yatan silaha temkinli bir bakış attıktan sonra yavaşça yanıtladı.
"Quinn için."
Charlize'in biçimli kaşları bu cevapla çatılmışlardı.
"Quinn de kim?"
Anna bana dönüp kısa bir bakış attıktan sonra "çocuğu gördüğüne çok sevinecek biri" diye bağırdıktan sonra silaha doğru atıldı fakat sağ bacağını karnına indiren Charlize ondan daha hızlıydı. Tekmenin peşine bir kroşe atınca Anna seri bir hareketle eğilip, kendi yumruğunu Charlize'nin karnına gömdü. İşte yine başlamışlardı.
.
.
.Dakikalar süren yumruk ve tekmeleşmenin ardından Anna boşluk yakaladığı ilk anda Charlize'in burnunun ortasına aniden ayakkabısının topuğunu indirince kadının başı geri savrulmuş, çenesine doğru kan hücum etmeye başlamıştı. Bu vaziyetteyken dövüşemeyeceğine emindim. Kaybetmiştik. Ama sarışın beklemediğim bir şey yapıp, kanayan burnuna aldırmadan tekrar Anna'ya atılıp, belinden kavradığı gibi hafif havaya kaldırarak yere fırlattı. Şimdi de güreşmeye başlamışlardı. Hunharca birbirlerinin boğazlarına yapışmış kadınları dehşetle izliyordum. Tıpkı MMA dövüşçüleri gibilerdi. Aradaki tek fark bu kadınların daha hızlı olmalarıydı.
Charlize altına aldığı Anna'ya yumruk atacakken kadın seri bir hareketle bileğini kavrayıp, bacaklarını kaldırarak onun boynuna doladı. Onu boğacaktı. Bu sırada Charlize de cebinden kulaklığını çıkarıp altındakinin boynuna doğru sallayınca siyah kablo kadının boynuna sarılmıştı. Sonuç olarak şu an iki kadın da birbirini boğuyordu. Araya girmem gerekiyordu. Şu ana kadar neden girmedin diye sorarsanız biraz korkudan, biraz da heyecandan elim ayağıma dolandığındandı. Hayatımda daha önce hiç dövüşen iki kadın görmemiştim. Evet, eski erkek arkadaşımın evinde UFC izlerken görüyordum ama gerçek hayatta böyle bir olaya hiç tanık olmamıştım. Düzgün düşünemiyordum bile.
Aceleyle etrafıma bakınıp, kadınları ayıracak bir şey aradım. Gözüme ilk ilişen nesne bir vazo olmuştu. Ancak bunu etkili bir şekilde kullanacak bir fikir aklıma gelmediğinden başka bir şey için bakınmaya devam ettim. Şimdi giriş kapısının yanındaki silah gözüme çarpıştı. Anna'nın silahı koridorun öbür ucunda olduğuna göre bu Charlize'inki olmalıydı. H3r şey o kadar hızlı olup bitmişti ki silahın ne ara yere düştüğünü görmemiştim bile.
Fazla düşünmeden elimi silaha uzatıp, bir iki saniyede elime uçmasını sağladım. Elimdeki siyah tabanca beklediğimden çok daha ağırdı. Bu ufak detay üzerinde fazla durmayıp, soğuk metali saran parmaklarımdan birini tetiğe götürerek tavana doğrulttuğum silahı iki el ateşledim.
Silahtan çıkan, kulaklarımı sağır edecek patlama sesi beklediğimden de yüksekti. Boşta bulunup ilkini tavana sıktığım mermilerin ikincisini titreyen elim yüzünden boğuşan kadınların arkalarındaki aynaya isabet ettirmiştim. Sonuç olarak istediğimi elde edip te birbirinden ayrılan, nefessizlikten moraran yüzleri kana bulanmış ikilinin dikkatini çektiğimi anladığımda namluyu onlara doğrultup ciddi çıkarmaya çalıştığım sesimle bağırdım.
"Ayrılın!"
Önümdeki kadınlar birbirlerine temkinli bakışlar attıktan sonra birbirlerinden uzaklaştılar. Yeterince uzaklaştıklarında bana sorgulayıcı gözlerle bakan Charlize'in yanına gidip silahı ona uzattım. Kadını öldürmek istiyorsa bunu kendisi yapmalıydı.
Evet, bir an once romantik kisimlara girmeliyim farkindayim🙄 Millet hot boy moments falan bekliyor ben bitch fight yaziyorum🤣🤣 Efsaneyim anasini satayim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
INCOGNITO (BxB) - Tamamlandı (Düzenleniyor)
ActionHer şey gece mesaimden dönerken çöp konteynerlerinin arasında yatan yaralı maskeli adamı evime almamla başladı... 8 #biseksuel (Voldemortun gri pussysi adina bu etikette de 8 olduk ya...!) 5 #boys 1 #Ajan 13 #boyxboy