Jag satt på lektionen o lyssnade på natur lärarens tråkiga tjat om kolets kretslopp. Snälla vem fan bryr sig ens, inte jag iallafall. Jag kollade runt omkring mig och såg att alla i klassrummet var upptagna med allt annat än att lyssna på läraren. Selma satt längst bak och hade ansiktet nere på bänken, hon halvsov säkert. Fy vad jag hatade bestämda platser, speciellt när den mest irriterande tjejen i skolan sitter bredvid dig.
Jag kollade åt min högersida och såg att Ella stirrade i sin mobilskärm och tuggade på sitt tuggummi högt. Jag kikade på hennes skärm, och vad ska det vara om inte en snygg killes insta det är hon kollar på.
- Ella, du stör, sluta tugga så fucking högt! Fräste jag åt henne.- Mind your own buisness girl, fräste hon tillbaka.
- Jag kommer köra ner den där tuggummit i din hals om du inte slutar med dedär, viskade jag medans jag böjde mig åt hennes håll.
Hon blev tyst omedelbart och slutade tugga, stor käft är vad hon har. Men hon kan vara en av de fegaste jag känner.
Tiden gick så sakta, jag kollade på klockan och det var fortfarande 13:20. Lektionen slutar om 10 minuter, och då har jag historia lektion med världens bästa lärare. Det här kommer vara första lektionen jag har med honom efter vi åkt tillbaka från Stockholm. Jag undrade hur han skulle vara mot mig, kommer han särbehandla mig eller vara hård. Det enda jag kunde tänka på var på Dani och hur sexig han brukade vara när han höll i sina föreläsningar. Innan jag hann fantisera vidare så hörde jag läraren säga att lektionen var över. Jag plockade ihop mina grejer och gick fram till Selma. Hon låg fortfarande på sin bänk, vilken sömntuta.
Jag klappade till hennes huvud och hon vaknade upp helt stressad.
- Ta det lungt, sade jag till henne och brast ut i skratt av hennes reaktion.- Det var fan inte kul, skräm inte upp mig sådär igen, sade hon och puttade till mig.
- Ska du gråta också? Flicka lilla, hånade jag henne ännu mer.
Jag hade redan träffat Selma någon dag efter jag kom tillbaka till Norrköping och berättat allt för henne. Hon kunde nästan inte tro på allt jag gått igenom, inte heller på att jag och Dani gjort så mycket på så kort tid. För mig var tiden allt annat än kort, men aja. Jag lovade henne att jag skulle försöka introducera henne för Ally, han var verkligen hennes typ. Hon började även nästa gråta när jag berättade om allt jag gått igenom, hon är verkligen en äkta vän hon.
Hela klassen började gå mot den andra salen, där vi skulle ha historia lektion med Dani. Hela magen pirrade av tanken, Dani som är min kille men samtidigt min lärare, samt en gangsterboss. Jag kan själv inte tro på hur sjukt det lät.
Dani öppnade dörren till salen och jag såg direkt hur hans ögon letade genom hela rummet tills de stannade på mig. Han log ett litet leende och släppte in oss alla i salen.
- Äntligen är du här Dani, vi alla har saknat dig som fan, hörde jag Ella fjäska.
Jag knäppte ihop mina händer och grävde mina naglar i handflatan. Jag vill inte råka misshandla den här tjejen idag.Dani svarade inte på henne vilket var bäst för honom, tänkte jag och log stort. Men direkt när jag satte mig ner så såg jag att Dani vände sig om från tavlan och log mot Ella.
- Och jag har saknat er, sade han med ett leende på läpparna.
Jag himlade med ögonen och tog ut mina skolböcker från väskan och lade de på bänken framför mig. Jag vände mig om till Ella som satt bakom mig och kollade henne upp och ner. Hela mitt inre skrek åt mig att jag borde slita sönder hennes ansikte, men jag lugnade ner mig själv och vände mig om igen.Dani knäppte upp ärmarna på sin skjorta och drog upp den lite och böjde sin arm. Jag kunde inte vända bort min blick från hur sexiga armar han hade, och hur hans ådror poppade. Hans händer och fingrarna som kan göra under. Plötsligt så märkte jag hur Selma vinkade med sin hand framför mitt ansikte och väckte mig genast från min dagdröm.
- Nån som har lite våta drömmar, sade hon och skrattade till.- tyst, sade jag och kollade åt Danis håll för att säkra att han inte hade hört det hon sagt. Då såg jag hur han höll sig för skratt och förstod att han hört Selma. Jag suckade och vände mig mot henne.
- kolla vad du gjort nu! Sade jag argt.
- Vaaad, jag skojade ju bara, ska du gråta eller? Sade hon och hånlog mot mig.
- Nån som söker till sig lite stryk, sade jag och puttade henne.
- Oj va arg, lugna ner dig din kåta jävel, skrattade hon.
Jag himlade med ögonen och började bläddra fram till sidan i boken som vi skulle läsa. Sedan kollade jag upp mot Dani som höll på med att ta fram sin power point. Åh vad jag längtar tills lektionen är över, så att jag och Dani kan bete oss normalt. Jag orkade verkligen inte låtsas som att allt vi gått igenom inte hade hänt och att vi bara var elev och lärare.
Tiden gick snabbt och lektionen var snart över. Dani hade bara gått runt och hjälpt folk med att skriva sin uppgift under lektionen. Jag skrev allt själv utan att få hjälp som vanligt. Ella däremot räckte upp handen och smörade för Dani under hela lektionen.
- Lektionen är slut nu, ni kan plocka ihop, sade Dani högt.
- Det var verkligen en jättetrevligt lektion Dani, jag hoppas du aldrig blir så sjuk igen, vi klarar oss inte utan dig, hörde jag Ella sig medans hon tuggade sitt tuggummi högt och lekte med sitt hår.
Åh vad jag bara vila boxa henne rakt i ansiktet.- Din jävla hora, råkade jag säga en aning för högt.
Hela klassens blickar var riktade mot mig och Dani gav mig en mördarblick.- Omg Dani, hörde du vad hon sa! Stönade Ella och sprang fram till honom.
- Alla kan gå nu förrutom Leiah! Ropade Dani ut med sin mörka röst som skrämde halva klassen.
Ella kollade bak på mig och hånlog, jag stannade på min plats och väntade på att alla skulle gå ut. När alla var ute så låste Dani klassrummets dörr och började närma mig försiktigt. Snart var han så när mig att mellanrummet mellan oss stängdes. Plötsligt så tog Dani upp sin hand och tog ett stryptag runt min hals. Han puttade dig mig hårt mot väggen och viskade " Du sköter inte dig som du ska ".
- Straffa mig då, sade jag med en hes röst och försökte kippa efter luft.
- Jag ska straffa dig så hårt att du glömmer ditt namn Leiah, sade han och bet i sin läpp.
- Mycket snack och lite verkstad, hann jag säga innan han släppte taget om min hals och och vred mina höfter hårt och snabbt mot sig.
Hej, jag är tillbaka och ska föröska uppdatera hela sommaren❤️
YOU ARE READING
Icecold love
RomanceEn berättelse om Leiah som brottas mellan rätt och fel. En tjej som föll för sin lärare trots hur mycket än hon försökte motstå det. Daddy issues och ensamheten spelade Dock på hennes känslor, hon hade inget val längre. Men var han verkligen den hon...