TW, Känsligt innehåll. * Var snälla och läs det jag skrivit i slutet av Kapitlet.
När jag satte mig i hans varma bil så började mitt hjärta att slå snabbare och jag visste plötsligt inte hur jag skulle andas. Han kollade på mig fast jag kollade rakt fram i rutan. Han suckade och lade sin hand på växeln, jag såg direkt att hans knogar var brutna och blodet som hade torkat på de. Hade han slagit väggen igen eller var det något annat? Jag kände mig genast orolig för honom igen, Leiah varför är du så svag.
Äntligen hade jag samlat upp mitt mod och vågade kolla honom i ansiktet, de perfekta käkbenen var spända och påsarna under hans ögon hade blivit grövre. När jag lade märke till hans spruckna läpp fick jag svar på mig fråga. Han hade slagits med någon. Han skulle berätta till mig vad som hade hänt honom. Visst jag undrade eftersom att jag brydde mig och ville stötta honom men jag ville inte att han skulle känna sig tvingad att berätta.
Han kollade tillbaka på mig och hans blick mötte min. Jag drog bort blicken direkt. Hans hand rörde sig försiktigt från växeln till mitt lår. Han klämde lite då och då vilket lugnade mig. Jag hade just slappnat av i sätet när vi var framme vid hans lägenhet. Han gick ut från bilen, öppnade dörren åt mig och tog tag i min hand sedan förde han mig mot hans lägenhet utan att säga ett ord.
När vi var inne så kröp jag direkt i soffan i vardagsrummet. Dani satte sig bredvid mig och försökte få ögonkontakt med mig men jag gav mig inte. Jag kom ihåg hur han hade betett sig mot mig imorse och hur hans ord han grävt sig djupt in i mig. Jag ville skrika och berätta för honom exakt hur han hade krossat mig men på något sätt lyckades jag hålla mig lugn.
Dani öppnade och stängde munnen flera gånger i försök att säga något men han fick inte fram något.
- Le, jag trodde att han var din pojkvän, förlåt för hur jag betedde mig imorse. Men det är mycket som pågår i mitt liv just nu, jag vet att det är fel att jag tog ut min ilska på dig, Sade han tillsist.- Jag skulle aldrig vara otrogen om jag hade pojkvän och det hoppades jag att du visste, känner du ens mig? För det finns dagar jag inte känner igen dig alls.
- Jag vet att jag kan vara svår att läsa av ibland, det finns mycket du inte vet om mig som du heller inte behöver veta.
- Vad menar du? Vi kan inte hålla på som vi har gjort Dani. Antigen är du ärlig mot mig och litar på mig eller så bryter du kontakten med mig.
- Jag vet, Leiah. Det handlar inte om att jag inte litar på dig, jag är rädd för hur du kommer reagera om jag berättar till dig.
- Du kan berätta allt för mig, jag är inte heller perfekt Dani, mitt liv har också varit svårt och jag vet att jag kommer förstå dig.
- Le, kom hit, sade han och sträckte ut sina armar.
Jag kramade om honom och lade mitt huvud på hans bröstkorg.- Är det bättre med dig, frågade jag honom.
- Det som hänt kommer följa med mig hela livet, svarade han.- Vad det än är hoppas jag att det blir bättre och jag vet att du kommer ta dig igenom det. Jag kommer finnas här när du är redo för att prata om det, Svarade jag och kramade honom tajtare.
- På något sätt så blev jag lugnare av att du var med mig den dagen. Att ha dig i min famn fick mig att må bättre, ingen har någonsin lugnat ner mig på det sättet när jag är arg och ledsen.
Hans ord gick rakt in i mitt hjärta, jag är glad att jag har den effekten på honom. Han har samma effekt på mig.- Jag älskar dig, Dani. mumlade jag så lågt att han inte hörde.
- Hur länge har du tagit ledigt från skolan? Frågade jag.
- i 1 vecka, jag ska åka till Stockholm imorgon. Jag vet inte när jag är tillbaka, Svarade han.
- Varför ska du till Stockholm? Fan jag kommer sakna honom.
- Jag behöver fixa några grejer och möta upp gamla kompisar, de du såg här bor egentligen i Stockholm, svarade han.
- Har det något med det som hänt att göra? Jag kunde inte hålla mig ifrån att sätta ihop de lösa trådarna. Jag ville verkligen veta vad som pågick i Danis liv.
- Ja, dels, kan du sluta ta upp det snälla. Du är den enda som får mina tankar bort ifrån det som har hänt. Så snälla sluta påminn mig, svarade han.
- Förlåt, jag kommer sakna dig.
- jag kommer sakna dig mer, sade han och kollade mig i ögonen.- Ally min vän kommer vara här, du kan prata med honom om du behöver något. Han kommer även vara i baren när du jobbar imorgon, sade Dani.
- Pårikigt, jag är ingen bebis som behöver en barnvakt. Jag vill inte att någon av dina kompisar ska vara där. Sade jag och lyfte min kropp från hans.
- Jo, Ally är samma kille som var där förra gången. Han är 25 år, jobbar med mig och även jätte snäll och det viktigaste jättestark så han kan slå ut varenda en som försöker röra dig. Skrattade Dani.
- Du är så gullig när du är arg, sade han och tog tag i min haka.Han pressade sina läppar mot mina, jag öppnade min mun och hans tunga gled in i min mun. Kyssen fördjupades och våra tungor smekte varandra. Dani tog tag i mina ben och slingrade de runt sin midja. Sedan gick han upp och förde oss mot sitt rum.
- Jag behöver en distraktion, viskade han i mitt öra, jag är mer än glad att jag kan distrahera honom från vad som pågår i hans hjärna.Han slängde mig på sängen och tog av sin tröja snabbt. När han satte sig på sängen så klättrade jag på hans knä och fortsatte kyssa honom. Jag började röra min röv i cirklar mot hans hårda kuk. Han avslutade kyssen och gick över till min nacke. Hela min kropp rös av hans närhet och hur hans tunga smekte området under öronsnibben. Jag släppte ifrån mig ett sexigt stön som fick han att svära under sitt andetag.
Hans bruna whiskey ögon var nu nästan kolsvarta och fyllda med lust. Han drog av min tröja snabbt och och även min bh. Han slickade och sög på mina små bröst tills mina bröstvårtor hade hårdnat och min kropp var full av rysningar. Han vände om min kropp så att vi var doggy ställningen nu och sedan drog han av mina byxor. Han lade sin stora hand under mina underkläder och kände hur våt jag var. Han slank in sina 2 fingrar enkelt och och smekte min klitoris med tummen. Jag älskade när han gjorde det. Känslan bara hans fingrar kunde ge mig var helt obeskrivligt. Han drog ut de när jag var nära på att komma och sedan kände jag hans hårda längd mot mig. Han rörde sig in och ut medans han viskade snuskiga ord i mitt öra. Jag skrek hans namn flera gånger tills vi kom och han kollapsade över mig.
Han kysste mig godnatt och sen sjönk han in i djup sömn, jag hoppas att han sover bra idag. Jag somnade med hans armar runt mig ett tag efter honom.
Hej Alla! Hoppas ni haft en bra dag, det har längesedan jag uppdatera men jag lovar att nästa kapitel kommer snart. Jag undrar om ni vill ha längre kapitel eller om kapitlen är bra som de är?
Skulle ni gilla om jag gjorde ett kapitel där ni fick ställa frågor till karaktärerna och de svarar, jag menar om ni undrar något om de.
Tack för 2k läsningar, när jag började trodde jag inte att jag skulle nå mer än 100🥺❤️
Ta hand om er❤️
YOU ARE READING
Icecold love
RomanceEn berättelse om Leiah som brottas mellan rätt och fel. En tjej som föll för sin lärare trots hur mycket än hon försökte motstå det. Daddy issues och ensamheten spelade Dock på hennes känslor, hon hade inget val längre. Men var han verkligen den hon...