TW, känsligt innehåll
Jag avbröt kyssen men gick över snabbt till hans nacke, jag kysste och slickade på olika områden av halsen så att han inte skulle få något sugmärke. Han började andas tyngre och sedan släppte han ett stöndljud som fick mig att vilja fortsätta. Jag rörde mina höfter sakta mot honom medans jag fortsatte kyssa hans hals.
Han började röra sina händer till min tröja och drog av den sedan knäppte han av min BH lika snabbt. Allt jag hade önskat skulle ske, hände just nu i denna sekund och jag kunde inte klaga. Jag gick ner försiktigt med mina kyssar på hans kropp. När jag skulle ta av hans kalsonger så kunde jag se hur hård han var. Jag kollade upp på honom och skulle fortsätta.
- Leiah, vänta, sade han andfått.
- vad är det? Har jag gjort något fel? Frågade jag desperat.
- Nej, nej du är helt underbar men du vet själv att vi inte kan göra det här, sade han.
- Varför inte avsluta det vi redan börjat? Ifrågasatte jag
- Det var ett misstag Leiah och det kommer inte upprepas igen. Han strök sin hand genom sitt hår.
- Skojar du med mig? Varför kysste du mig från början om du tänker avvisa mig nu? Jag ser ju hur jävla hård är du kan inte förneka att du vill ha mig.
- Le.. Sade han och kollade ner. Han hade inga ord och säga han var lika borta som jag.
- här ta den här, sade han och gav mig sin t-shirt.
Jag tog emot den och drog på den snabbt, jag visste att han hade haft på sig den innan eftersom att den luktade som honom. Hans doft fick mig och känna mig som hemma. Jag visste inte vad han ville att jag skulle göra nu, borde jag gå ut eller.. såklart han vill att jag ska ut. Jag var ju tydligen ett misstag för honom.- kom hit, han besvarade mina tankar genom att sträcka ut sina armar.
Jag kände mig hoppfull igen när jag gled in i hans stora armar. Jag kände mig beskyddad och älskad, ofta kände jag mig motsatsen. Jag var inte den typen som gillade att mysa, jag gillade inte att vara känslomässigt bunden till någon. Men han var annorlunda, ända sedan första gången jag såg honom. Jag kollade upp på honom, han hade redan somnat och jag skulle snart också somna.Danis POV
Jag vaknade av solens strålar, klockan var 6 på morgonen och jag hade min elev i min famn. Hennes huvud vilade på mitt bröst medans hennes arm var sträckt över min mage. Hennes långa hår var nästan uppe i mitt ansikte, den luktade vanilj vilket lugnade mig. Hon hade på sig min tröja medans jag var halvnaken. Minnena från gårdagen studsade tillbaka försiktigt och jag fick flashbacks av hennes läppar mot mina. Fan hade jag gjort det igen, jag vet inte ens hur jag hade styrkan till att stoppa henne. Både jag och hon visste hur mycket jag begärde henne. Hur som helst hade jag stoppat henne i tid.
Jag drog mig loss hennes grepp om mig och rörde mig mot badrummet. Jag behövde en kalldusch för att kunna vakna upp.
När jag gick in under det kalla vattnet kom jag och tänka på hur mycket som hände. Hon slängde sig över mig igår, desperat efter närhet. Det är synd att hon aldrig fått den kärleken hon behövt av sina föräldrar. Jag är dock inte den personen som borde ge henne den kärleken, hon känner mig knappt, hon vet inte ett skit om mig. Mina tankar avbröts av att badrums dörren öppnades, fan glömde jag att låsa.Plötsligt drogs draperiet bort och Leiah klev in naken bredvid mig i duschen. Den här tjejen kommer göra mig galen. Hon kollade på mig med glöd i ögonen. Nej, nej, nej hon borde inte vara här, hon gör det så svårt för mig att motstå henne. Hon kort sagt plågar mig, jag vill bara ta tag i hennes höfter och dra henne närmare mig. Hon vet inte vilka sjuka saker hon får mig att fantisera om henne och så går hon in i duschen med mig fucking naken.
- Är du seriös? Sade jag irriterat.- Vad? Jag pallade inte vänta på dig längre plus så behövde jag också duscha. Vad är problemet?
Hur hade hon modet att ens fråga.- Problemet? Problemet är att du är min fucking elev, när ska du fatta det?
Jag vet inte hur jag ska hålla mig lugn men hon fattar inte hur mycket jag vill bära upp hennes lår och knulla henne mot väggen just nu.- Sist jag kollade så hånglar man inte med sina elever och sover med de i samma säng? Sade hon och flinade. Hon gör mig bokstavligt talat galen.
- Det är inte mitt fel att du är på mig hela tiden och ger mig inga val, jag ångrade dessa ord såfort de lämnade min mun. Hennes blick ändrades genast och hon var redo att ge mig en hårdare comeback. Jag kan inte fatta att jag står här i min dusch och argumenterar med min elev.
- Sluta Fucking leka som att det bara är jag, var iallafall ärlig mot dig själv. Kolla på dig, ser du inte själv att du gillar mig mer än vad du vägrar erkänna. Du följde efter mig när jag skulle gå, du besvarade mina kyssar, du lät mig sova i din famn och du låter mig stå här med dig i din dusch. Du kunde ha gått ut men du gjorde inte det. Det är nästan roligt hur du leker värsta psykologen men inte ens förstår..
jag stoppade hennes ord genast med en kyss som hon besvarade. Plötsligt stod vi här och hånglande i duschen efter att ha skrikit på varandra. Och inget skulle kunna stoppa mig nu.Jag bar upp hennes lår och hon virade de runt min midja. Jag fortsatte kyssa henne i en snabb takt och med tunga andetag. Jag kunde se på henne att hon gillade mina kyssar. Jag kunde inte neka att hon var en jävligt bra kyssare för att bara vara 18, bättre än de flesta. Jag fortsatte kyssa neråt till hennes bröst. Jag slickade och sög på de, hennes bröstvårtor hårdnade och hon rös till. Hon stönade och jag fortsatte ner. Jag satte ner henne på badkarskanten och gick ner mellan hennes ben.
Hon särade på de och jag kollade upp på henne.
- vad vill du ha? Frågade jag andfått.
Jag behövde bekräftelse från henne innan jag fortsatte vad jag hade börjat. Även fast jag visste hur mycket hon ville ha det så behövde jag höra orden.
- Fortsätt, snälla, stönade hon.Jag kysste hennes innerlår försiktig och gick sakta in mellan hennes ben. Hon andades häftigt och jag följde hennes andetag. Jag började med att glida in ett finger i hennes våta underliv, shit hon var så jävla våt för mig. Jag lade till ett finger och fortsatte pulla henne medans jag gned min tumme på hennes känsliga punkt.
Hon började stöna högre vilket tände mig ännu mer. När jag visste att hon var nära att komma så grävde jag mitt huvud i hennes underliv och slickade på hennes känsliga punkt, hon lade en hand på mitt hår och drog. Ju närmare hon var ju hårdare hon drog. För att kunna få min del var jag tvungen att stanna exakt innan hon skulle komma.
- Har du kondom? Frågade jag henne
- Jag går på p-piller, sade hon. Nu var det inget som kunde hindra mig längre. Jag tog tag i hennes höfter igen och bar upp henne mot väggen. Jag var så fucking hård jag skulle knappt hålla i 30 sekunder. Jag trängde mig in i henne och forsatte stöta in och ut medans jag kollade henne rakt i ögonen. Vi andades i samma takt och hon började stöna högre. Jag kunde känna henne tajt runt mig. Detta kändes annorlunda, inte som de andra. Det här var extra på något sätt. Jag vet inte det kanske handlar om känslan av hur syndigt och fel det var, det kanske är det som är så sexigt med det. Efter några sekunder så kom jag in i henne, jag hade aldrig känt mig så tillfredsställd förut. Jag fortsatte såklart tills hon också kom och stönade så högt att grannarna hörde.
Efter att hon hade kommit så lade jag ner henne på badkarsgolvet, innan jag hann göra något annat så plingade min dörrklocka. Vem var här så tidigt på morgonen, tänk om de hittade Leiah här.
Vad tycker ni om det här då?
Glöm inte att rösta!
Ha en bra dag❤️
YOU ARE READING
Icecold love
RomanceEn berättelse om Leiah som brottas mellan rätt och fel. En tjej som föll för sin lärare trots hur mycket än hon försökte motstå det. Daddy issues och ensamheten spelade Dock på hennes känslor, hon hade inget val längre. Men var han verkligen den hon...