Kapitel 31

2.4K 36 12
                                    

TW, Känsligt innehåll

- Här, på exakt den här platsen blev jag skjuten för 2 år sedan. 1 skott i ryggen, men det räckte inte att jag överlevde en gång. De försökte döda mig en gång till, men misslyckades ännu en gång. Det var då vi alla satte oss ner och kom fram till att Stockholm inte var för mig. Jag envisades om att stanna men tillsist blev jag övertalad av de andra. Jag flyttade till Norrköping och skötte mina affärer därifrån. Efter ett tag blev det tråkigt, jag behövde sysselsättning. Jag har alltid älskat historia och de andra Sam ämnena, jag gillade även att hjälpa barn. Jag kom först som vikarie i din skola och sedan när eran Sam lärare plötsligt slutade så stannade jag med er. Jag har aldrig behövt det jobbet men det var roligt att ha något och göra. Att känna sig normal och blir behandlad som vanligt för en gångs skull. Jag valde aldrig det här livet, jag blev boss efter att min farbror dog. Nu vet du allt, sade han och andades ut.

- Vad exakt håller du på med och blev du tvingad? Frågade jag nyfiket.

- Jag äger restauranger, klubbar och hotell över hela Norden. Det sker såklart illegala aktiviter i de. Jag säljer även vapen och droger. Man kan säga att jag är en entreprenör.
Jag levde med min pappa tills jag fyllde 13, då adopterade min farbror mig, han tog hand om mig och uppfostrade mig. Jag glömmer aldrig vart jag kommer ifrån och vad folk har gjort mot mig. Det var mitt arv att ta över allting efter honom, efter allt så hade han tränat mig i flera år, svarade han och log.

- Tack, Dani.

- För vad? Frågade han.

- För att du berättat allt detta för mig, jag hoppas att inget stannar gömt mellan oss. Svarade jag.

Han log, jag älskade hans leende. Han tog tag i min hand och vi gick tillsammans mot bilen. Det var kallt runt omkring oss, fan det måste vara minusgrader tillochmed. Men med Dani var jag alltid varm för någon anledning. Hans beröring gav mig alltid gnistor i magen och röda kinder. Jag kunde inte rå för vad jag kände för denna mannen som höll i min hand. Jag kunde inte hellre rå för att jag hellre skulle gå igenom eld för honom än att lämna honom.
Jag kunde inte heller rå för att undra om han hade gjort samma för mig.

När vi gick in i bilen så kysste han mig på sitt sensuella sätt och jag visste exakt vad jag skulle göra för att få honom att må bättre. Jag fortsatte kyssen men denna gång så klättrade jag över till hans säte och satte mig på hans knä. Våra tungor rörde sig i takt och jag rörde mina höfter runt mot honom. Jag kunde känna hans stånd mot mig och hur han blev hårdare och hårdare. Han började suga och kyssa på min hals vilket fick honom att stöna.

Jag ville ha honom här och nu, jag tänkte inte vänta tills vi kom till hotellrummet. Jag drog av hans tröja och sedan min, han började kyssa på mina bröst. Jag behövde inte mer förspel jag var redan mer än tillräckligt våt. Jag knäppte upp hans bälte och sedan drog jag ner hans dragkedja.
- Fuck, stönade han när jag tog tag i honom och började röra min hand upp och ner.

- Gillar du vad jag gör? Andades jag ut och tog in honom i min mun.

- Lägg av med dedär, sätt dig på mig, sade han medans han tog tag i mitt hår hårt och drog upp mitt ansikte till hans.

- Okej, daddy, kallade jag honom första gången någonsin och satte mig på hans stora kuk. Det var lite svårt att få i hela direkt men så fort den var inne så började jag röra mig i cirklar runt den. Jag rörde mig upp och ner medans Dani pumpade mig fast än jag var över honom.
- Snabbare, stönade han och jag började genast köra snabbare och han pumpade hårdare mot mig.

Icecold love Where stories live. Discover now