Kaptiel 19

2.8K 46 7
                                    


TW, Känsliga läsare

Jag kunde se hur hård han var under kalsongerna, jag kollade upp på honom.
- Bara dina läppar räcker för att göra mig hård, sade han andfått.
Jag drog av kalsongerna och började suga på hans längd. Hela hans längd fick inte plats i min mun så jag använde min hand till resten. Jag rörde mina läppar fram och tillbaka på hans längd. Min tunga slickade på honom och min hand pumpade.
- Fortsätt, Le, Stönade han och jag fortsatte snabbare den här gången.

Han lade sin hand på mitt hår och började dra. Jag fortsatte att suga tills jag fick hans komma i min mun som jag sedan spottade ut. Jag kröp upp till hans famn och lade mitt huvud på hans bröstkorg.

Han började röra sig och jag visste att han ville ge mig något.
- Dani, inte idag. Jag pallade verkligen inte med något annat idag, mannen från baren kunde inte släppa mina tankar.
Dani gick tillbaka till sin position och jag låg på hans bröstkorg igen.

- Kommer du ihåg när du och dina vänner var på baren jag jobbar på? Frågade jag

- Ja, hurså?

- Din vän var där idag och han stirrade på mig hela tiden, lyckades jag äntligen få fram.

- Oroa dig inte om honom, han är säkert där för att han gillade platsen.

- Dani, han satt där helt ensam och stirrade på mig hela tiden, jag blev nästan rädd.

- Leiah, oroa dig inte, sade han igen.

- Kan du sluta undanhålla sanningen för mig, jag känner på mig att något är fel, jag höjde min ton åt honom.

- Okej, fine. Jag bad honom att se till att ingen skulle röra dig och att han från förra gången inte skulle dyka upp igen för att trakassera dig.

Jag lyfte på min kropp och flyttade mig från honom.
- Är du seriös? Jag är ingen bebis som du ska ta hand om, jag har jobbat där i 1 år nu och jag har klarat mig fint utan dig. Du kan inte bara komma in och tro att du kan vända om hela mitt liv till vad som passar dig! Skrek jag.

- Exakt därför sa jag inte till dig, du blir arg för att jag vill ta hand om dig, för att jag bryr mig om dig. Det är okej att blir tagen hand om ibland Leiah, sluta se det som ett brott.

- Jag uppskattar att du finns här för mig, men att skicka en livvakt är över gränsen. Speciellt när du inte varnat mig. Hur fan kan du ens be folk att se efter mig sådär? Vem är han? Jag känner inte ens honom.

- Lugna ner dig, han är någon jag litar på. Han skulle aldrig våga skada dig, han är där för att skydda dig, du borde känna dig tryggare när han är där.

Jag vill inte ha någon jävla livvakt, jag kan ta hand om mig själv som alltid. Hur kan Dani ens bara skicka en livvakt efter mig? Vem var Dani?
- Lova mig att du aldrig gör om detta, sade jag medans jag rörde mig till utkanten av sängen för att lägga mig så långt borta från Dani.

- Le, Det enda jag kan lova är att aldrig göra någon som kommer skada dig, och att jag ska göra allt för att skydda dig, hans mörka röst skar igenom mitt hjärta och hans ord lade sig i min själ. Vågar jag verkligen släppa mer av mig till honom.

- kom hit, sade han medans hans strök sina fingrar igenom mitt hår. Jag rörde inte på mig och låtsades sova.
Dani lade sig på sin sida av sängen och lät mig vara.

Efter att ett tag hade gått så kände jag hur hans kropp rörde sig närmare mot min. Han lade sina armar runt min midja och drog min rygg till hans mage. Han stängde mellanrummet mellan oss och började stryka sin hand genom mitt hår. Han drog bort håret från ena sidan till den andra, sedan kysste han min bara nacke. Jag fortsatte låtsas att jag sov. Han lade sina läppar nära mitt öra och viskade " Jag har saknat dig ". Efter att dessa ord lämnade hans läppar så började mitt hjärta slå snabbare och mina tankar sköljdes bort. Det var bara i han jag kunde känna frid, det var bara med han jag kunde blunda och glömma mina tankar, bara med han jag kunde drömma.

När jag vaknade så sträckte jag ut min arm på sängen efter honom, men han var inte där. Jag hörde dock hans röst från köket och han pratade nog i telefon. Jag gick närmare dörren för att hör vad han pratade om.
- Jag sa till dig att vara diskret, inte att fucking trycka upp dig själv i hennes ansikte! Tror du att hon är blind eller? Hörde jag honom viska allvarligt. Jag tryckte upp mig själv mot dörren för att kunna höra bättre.

- Rémy är i Danmark, han ska plocka upp beställningen, så han kan inte den här veckan.

- Hår mår hon? Hörde jag honom säga, vem är hon?

- Ta hand om henne jag vill inte att förra incidenten ska inträffa igen, sade han så lågt att jag nästan inte kunde höra nu. Vem fan pratade han om? Har han en tjej eller är det hans ex? Vad är det som händer här. Att höra honom prata om en annan tjej i hemlighet skrämde mig, det kändes som en pil i mitt hjärta.

Jag hörde hans fotsteg komma närmare dörren så jag kröp ihop i sängen igen för att låtsas sova. Han öppnade dörren försiktigt och gick mot mig. Han satte sig bredvid mig och började stryka sin hand genom mitt hår igen.
- Le, vakna, sade han med en mjuk morgonröst.
Jag sträckte på min armar och låtsades att jag just hade vaknat. Jag öppnade ögonen och mötte hans skarpa ögon direkt.
- Jag vet att du var vaken, sade han och flinade åt mig.

Jag kände hur jag blev varmare på kinderna av hur mycket jag skämdes. Jag tog tag i min kudde och kastade den på hans ansikte hårt.
Han fångade kudden och kastade tillbaka den, kudden landade på min mage och jag skyndade mig att ta den innan honom. Men hans händer hann före än mina och plötsligt satt vi där och drog på varsin sida av kudden tills han fick loss den från mina händer. Han kastade kudden på mig igen och precis när jag skulle ta den så var han över mig. Hans guldiga kedja hängde nerifrån hans hals på mig och hans armar höll upp honom. Han kollade mig rakt in i ögonen och log.
- Vad tänker du på? Frågade jag.
- Jag undrar varför jag känner mig så attraherad av dig, svarade han. Jag kände hans varma andetag på mitt ansikte och värmen från hans kropp som var så nära mig just nu.

Vad tycker ni om hur historien har utvecklats? Vad tror ni det är för hemlighet Dani håller och vart ifrån får han alla konstiga samtal?
Glöm inte att rösta!!

Icecold love Where stories live. Discover now