Kapitel 18

2.8K 57 2
                                    

TW, känsliga läsare.

När mannen gick emot mig valde jag att gå in i omklädningsrummet för att ta på mina ytterkläder och lämna från bakdörren. Jag ville inte råka ut för något illa idag. Bussen skulle komma om 10 minuter. Dani bad mig att ringa honom när mitt skift var över men jag ville inte störa honom. Jag har alltid tagit bussen och kommer göra det idag också. Jag satte mig på den kalla bänken på busshållplatsen och väntade. Min mobil ringde och jag såg att det var Dani. Jag svarade.
- Hej Dani

- Leiah vart är du?

- Mitt skift är över och jag väntar på bussen, svarade jag.

- Jag sa ju att du skulle ringa mig

- Dani det behövs inte, det är typ 5 hållplatser från baren till dig.

- Okej, jag väntar på dig här hemma.

- Vises, sade jag och lade på.

När bussen var framme så klev jag in och satte mig längst bak. Amanda som jag inte träffat på länge var också på bussen men jag hade ingen lust att prata med henne. Jag satte på Lana Del Rey i mina hörlurar och väntade tills bussen skulle vara framme. Jag skulle inte bo hos Dani länge, bara i någon vecka till. Jag vet inte ens vad han känner för mig, han har aldrig sagt att han älskar mig eller att han ens har fattat tycke för mig. Jag vet att han vet hur jag känner när det gäller honom. Han är min kärlek och min förebild, han är mitt allt. Jag vill inte förlora honom, men jag vill inte heller bli sårad av honom. Han sa att han inte vet vad kärlek är och jag vet inte om jag är den som kommer visa honom vad det betyder. Jag hoppas på det iallafall.

Jag gick av bussen och gick mot Danis lägenhet, han bodde på ett av de finaste områdena i Norrköping. I en stor och modern lägenhet mitt i stan. Han har ju ett företag vid sidan som lärarjobbet så det är nog hur han har råd med allt detta. Jag plingade på dörren och han öppnade genast, han stod framför dörren i gråa mjukisbyxor utan någon tröja. Hans hår har rufsigt och käkben var spända.
Jag hälsade på honom och gick in, det var ganska sent nu klockan var runt 1. Jag gick in i rummet för att klä av mig och han fick efter mig.
- Jag ska byta om, kan du gå ut, frågade jag.

- Le, är du fortfarande arg på mig?

- Nej, men jag vet inte vart jag har dig än Dani, svarade jag ärligt medans jag knäppte bort knapparna på min vita skjorta.

- Vart du har mig? Han rörde sig närmare mig.

- Jag vet liksom inte vad jag är för dig, är jag en hjälplös tjej som du tycker synd om eller har jag en plats i ditt hjärta? Sade jag medans jag drog på en av hans stora märkes t shirts.

- Tror du att det här är välgörenhet eller vadå? Om du tror att du är här för att jag tycker synd om dig så har du jävligt fel. Han lade armen på väggen bredvid mig, vi var väldigt nära nu.

- Så vad är jag för dig då? Frågade jag.
Han stängde varenda centimeter mellan oss nu och våra läppar var några millimeter ifrån varandra. Han lutade sig in och kysste mig, men jag besvarade inte kyssen. Jag skulle inte var dum den här gången. Jag ska inte låta mina känslor ta över, min hjärna ska regera idag. Jag vill ha mina svar annars går jag.

- Kyss tillbaka Le, viskade han i mitt öra.

- Nej, tror du att du kan lösa allt med en kyss eller. Det funkar inte så, jag tänker inte var lättlurad eller dum. Jag tänker inte låta dig såra mig, jag vill veta vem jag är för dig. Han backade undan och strök handen genom håret. En lång tystnad varade.

- Jag tänkte väll, sade jag med gråten i halsen och var påväg ut. Han tog tag i min handled och drog mig in till hans famn.
Jag kände mig sviken ännu en gång, hans tystnad hade bekräftat mina misstankar men varför vill han inte att jag ska gå. Han hade armarna runt mig och jag försökte slita mig ur hans grepp men det gick inte. Jag började slå honom på bröstkorgen och skrika att han skulle släppa mig, men han låtsades som om han inte hörde mig.

- Lugna ner dig, ma chérie. Ma chérie? Älskling? Dessa två ord fick hela min kropp att stelna, nackhåren reste sig och mina ben skaka. Jag hatar effekten han har på mig.

- Om jag kunde svara på din fråga så skulle jag, men jag själv vet inte svaret. Ju längre jag försöker hålla mig ifrån dig ju närmare jag dras till dig. Frågan är till dig, inte mig. Vad har du gjort med mig? Sade han med glöd i sina kanel ögon.

Jag drunknade i hans ögon ännu en gång tills jag kände hans läppar mot mina, denna gången kysste jag tillbaka. Det fanns inget fint eller gulligt med den här kyssen. Det var en kyss av passion, en intensiv kyss mellan 2 personer som vågade kyssas innan de vågade känna. Jag öppnade min mun och Dani gled in sin tunga mellan mina läppar för att fördjupa kyssen. Våra tungor rörde sig i perfekt takt. Varje kyss sände ut stötar igenom min kropp, och varje beröring fick mitt hjärta att le. Jag mådde bra av honom. Han tog tag i nedre kanten av min tröja och drog av den snabbt. Min bh var av lika snabbt. Dani avbröt Kyssen och började kolla på mig. Hans ögon rörde sig upp och ner på min kropp.
- Du är perfekt Le, sade han med hunger i rösten.

- Du ska inte snacka, baby. Sade jag andfått.

- vad sa du? Frågade han för att retas med mig.

- Baby, fortsätt snälla, bad jag honom.
Han tryckte sina läppar genast mot mina igen och gav mig en snabb kyss innan han övergick till min nacke. Min nacke var ett område jag aldrig lät någon annan röra eller kyssa. Min nacke fick ingen röra förut, men Dani var inte någon. Dani var Dani och han fick göra vad han ville med mig. Ett stön lämnade min läppar och han fortsatte sin beröring. Han slängde mig på sängen och han var över mig, men jag ändrade på våran position genom att klättra på hans mage. Jag börja kyssa ner på hans mage tills jag kom till hans mjukisar. Jag drog genast av de.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Hej alla!
Tack så mycket för att ni läser det jag skriver. Jag skulle bli jätteglad om ni kunde rösta också. Kommentera gärna vad ni tycker.

Icecold love Where stories live. Discover now