Jag öppnade upp ögonen försiktigt och märkte att jag låg på en säng, inte på en äcklig madrass i ett litet instängt rum. André var inte här utan danis ansikte vilade på mitt bröst och hans arm vart runt min midja. Jag kan inte tro att jag äntligen är här med honom, att han ligger här i samma säng med mig. Att jag kan känna hans hjärtslag och hans andetag. Gårdagens händelser kom rusade tillbaka till mitt sinne som en film. Hur Dani och jag grät tillsammans och hur vi botade varandras hjärtan tillsammans. Hur han lovade att vara där för mig vad som en händer.Dani började röra på sig, han höll på o vakna. Jag reagerade med att blunda snabbt och låstas sova. Jag ville veta hur han skulle reagera. Medans jag blundade kände jag hur han tog upp sitt huvud från mitt bröst och lade sig igen bredvid mitt hår. Han kramade om min midja och grävde sitt huvud i mitt hår för att lukta på den. Han började försiktigt rita cirklar på min mage och pussa min nacke.
- Jag vet att du är vaken bebis, viskade han i mitt öra, sedan bet han försiktigt i mitt öra.
- Har du inte lärt dig att jag inte går på dessa trick, sade han och slickade på min nacke.Jag öppnade upp mina ögon vände mig om så att vi var ansikte mot ansikte. Han kollade på mig som om jag vore en hel 3 rätters middag och han var det hungrigaste lejonet i djungeln.
Han gick plötsligt upp och tog tag i telefonen.
- Jag ska beställa frukost. Något speciellt du vill äta? Frågade han.- Beställ extra smält choklad med jordgubbar, bad jag honom. Fy va jag älskade smältchoklad.
- Come tu veux, ma cherié, sade han med sin hesa morgonröst. Han fick mig och nästan skita i frukosten och gå äta honom istället.
- Hur fan kan du franska ändå är du inte från Argentina? Frågade jag.
- När du växer upp i orten så lär du dig många språk, sade han och blinkade med ett öga.
- Så vilka språk kan du? Frågade jag.
- Franska, spanska, italienska, svenska, engelska, tyska och lite arameiska, sade han och skrattade.
- Jag kan också spanska, engelska, svenska och lite franska, sade jag.
- Smart tjej, sade han och tryckte upp mig mot väggen. Jag var helt naken men han hade klätt på sig kalsonger.
Han kollade upp och ner på min kropp.
- Men det är inte bara språk som du är bra på, du är väldigt bra i sängen också, sade han och kollade på mina läppar.- Du är inte så dålig heller, sade jag och bet min läpp.
- Gör om det där och jag tar dig här och du, sade han med lustfyllda ögon.
Innan han hann säga något Annat så plingade dörren och han hämtade frukosten. På vagnen fanns ett stort chokladfontän, jag blev så jävla glad att jag börja hoppa som en idiot.
Dani tog en jordgubbe och doppade den i chokladen sedan så förde han sin hand till mina läppar. Jag tog det som en signal att han ville mata mig men innan jag vet i jordgubben så vände han sin hand och åt upp den själv.- Självisk, sade jag och kollade snett på honom.
- Kolla inte sådär, sade han.
- Va ska du göra? Frågade jag och gjorde om det.
Plötsligt så doppade han sin hand i fontänen och innan jag visste ordet så fick jag ett hårt slag på rumpan av handen med choklad.
- Så du vill leka din snusk apa, sade jag och doppade både mina händer i chokladen. Jag gick fram till honom och han kollade oroligt på mig.
- Fan, nej snälla skitsamma, jag borde inte ha gjort det där, sade han och skyddade ansiktet med armarna.- Försent sade jag och klistrade min ena hand på hans kuk och den andra på hans rygg. Jag grävde även mina naglar bakom honom och rev tvärs över hans rygg.
- Okej sade han och tog tag lade smält choklad i sin mun. Därefter så slickade han mig tvärs över ansiktet med choklad på tungan.
Fy va äckligt.- Låt mig ta bort det, sade han och slickade om på mitt ansikte och åt upp chokladen som han lagt där.
- Vill du också städa upp sade han och kollade ner på sitt könsorgan.
- dröm vidare, sade jag och tog i choklad fontänen och hällde nästan allt över honom.
- LEIAHHHH, skrek han medans han blundade. Han kunde knappt se. Jag försökte hålla in mitt garv men han såg så rolig ut när han desperat försökte torka bort chokladen från sina ögon. Jag brast ut i skratt och kunde inte kontrollera att jag föll ner på golvet. Jag skrattade nästan så att jag fick ont i magen när jag upptäckte att Dani fått bort chokladen från ögonen. Och allt jag kunde se var hämndlystna bruna ögon. Jag fick en adrenalinkick och började springa.
- Vart tänkte du gå? Frågade han och tog tag i min handled. Han drog in mina i sina armar och plötsligt så var hela jag också choklad.- Dani släpp migggg, du gör mig choklad, skrek jag.
- Som man bäddar får man ligga sade han medans han gnuggade sin kropp mot min för att jag skulle bli lika chokladig som han.
- Daniiii, slutaaaaaa. Sade jag och gjorde allt för att komma loss hans grepp men det gick inte.
- hey, hey, Leiah. Ta det lungt, det är bara lite chokladen, sade han och lade liten på min näsa. Jag lugnade ner mig och kom på att han faktist har rätt. Det är bara lite choklad. Plötsligt så drunknade jag i hans bruna ögon och kunde inte få bort min blick.
Vi stod där helt täckta med choklad i varandras armar och stirrade i varandras ögon. Jag undrar om han såg mig på samma sätt som jag såg honom. Jag undrade om han också gick vilse i mina ögon, så vilse att han inte kunde finna tillbaka vägen till verkligheten.
Plötsligt tog han tag i min handled och förde mig mot badrummet. Visst behövde vi en dusch.
Efter att jag och o Dani hade duschat klart och blivit rena så klädde vi på oss.
- Le, vi åker hem idag. Vi har varit här i 2 veckor, sade han.
2 veckor? Det kändes som evigheter.
- Mina kläder är redan packade, jag har missat så mycket i skolan, sade jag.- Du tar nog igen det lika snabbt, svarade han.
- Det gör jag, sade jag.
- Jag kommer säga upp mig från jobbet, informerade han. Jag blev helt förvånad.
- Varför? Du sa ju själv att du alltid velat vara lärare, frågade jag.
- Det är inte rätt, inte just nu. När jag och du har våran grej, svarade han.
- Varför inte? Vi kommer se varandra varje dag och du kommer kunna undervisa mig, hur skönt är inte det? Frågade jag.
- Leiah, jag kommer ändå behöva jobba 2 månader över för uppsägningstid, svarade han.
- då får jag jag iallafall 2 månader till med dig, svarade jag och rufsade till hans blöta hår.
Vi plockade ihop allting och klädde på oss. När allt var klart så gick vi neråt och satte oss i Danis dyra sportbil igen. Den här gången skulle vi hem, hem. Jag vet inte hur jag borde känna över att åka hem, men jag vill inte vara där nu. Men jag kan vara vart som helst, sålänge jag är med Dani.
Bilfärden varade i 1 och en halv timme. Jag hade lyckats somna och vaknade upp på Danis lår, han hade rufsat till mitt hår så jag vaknat. Dani lät mig dock inte gå utan han var upp mig från sätet i sina armar och det sista jag kunde känna innan jag föll i sömnen var hans varma säng.
Ettttt snabbt kapitel för alla som skrivit.
Jag ser och hör er, men det är väldigt mycket som pågår i mitt liv just nu.
Jag ska verkligen försöka uppdatera mina kära vänner❤️
YOU ARE READING
Icecold love
RomanceEn berättelse om Leiah som brottas mellan rätt och fel. En tjej som föll för sin lärare trots hur mycket än hon försökte motstå det. Daddy issues och ensamheten spelade Dock på hennes känslor, hon hade inget val längre. Men var han verkligen den hon...