Louis ile bir yıldan biraz fazla süredir berabersiniz. Siz sevgili olduktan bir süre sonra Louis bir yarışmaya katılıyor. Daha sonra finalde Louis ve diger dört kişiyi daha bir grup yapıyorlar. Bir süredir de çocuklarla daha iyi tanışmak için onlarla bir yerde kalıyor ve vakit geçiriyor, dolayısıyla görüşemiyordunuz. Buna rağmen yine de seni sürekli aramaya çalışıyor, en azından bir mesaj atıyordu. Telefonuna bu sırada bir numaradan mesaj gelir.
Numara:"Merhaba. S/A, değil mi?"
Sen tek kaşını kaldırarak numarayı tanımaya çalışırsın ama daha önce hiç görmediğini fark edersin.
S/A:"Sizi tanıdığımı sanmıyorum."
Numara:"Biliyorum, aslında tanıyorsun ama sadece isimde. Ben Louis'in grup arkadaşıyım, Liam. Louis durmadan seni anlatıyor, çok sevdiğini ve özlediğini. Bende düşündüm ki sana konum atayım ve eğer senin içinde uygunsa buraya gel. Hem ona sürpriz yaparız, mutlu olur."
Birden gülümsersin okuduğun şeyle.
S/A:"Bu çok güzel olur. Sizin için sıkıntı olmaz ama, değil mi?"
L:"Hayır hayır. Louis'in öve öve bitiremediği kız arkadaşını tanımış oluruz bizde."
Bir süre daha konuştuktan sonra Liam sana adresi atar. Bulunduğun yerden çok uzakta değil, bir saatlik yolu falan vardır diye düşünüyorsun. Ailen ile de konuştuktan sonra yanına birkaç eşya alarak çantanı hazırlıyorsun.~ERTESİ SABAH~
Sabah erkenden kalkarak hazırlanıyorsun. Şimdi ise vardın ama yol sanki hiç bitmeyecek gibi gelmiş ve bu daha da sabırsızlanmana sebep olmuştu. Dedikleri eve gelince telefonu çıkararak Liam'a geldiğine dair bir mesaj atıyorsun. Liam'in seni onaylayan ve kapıyı çalmanı istediği mesajı da görünce çalarak beklemeye başlıyorsun. Louis altında bir eşofman ve sweatshirt ile kapıyı açınca gülüyorsun. Bu sweati ona sen almıştın hediye olarak. Louis birkaç saniye şaşkınlıktan açılmış ağzı ile sana baktıktan sonra sonunda kendine gelerek sıkıca sana sarılır ve kucağına alarak etrafında döndürür. İçeriye girdiğinizde seni diğerleriyle de tanıştırır ve beraber kahvaltı yaparsınız. Tüm çocuklar sana karşı çok iyi ve nazik davranırlar. Louis ise yanından bir saniye ayrılmadan sürekli sana sarılır, öper. Bir süre de konuştuktan sonra Niall'in ortaya fikir atmasıyla herkes bir daire oluşturup oturarak şişe çevirmece oynarsınız. Birkaç tur sonra sıra Louis ve Zayn'e geldiğinde Zayn sırıtarak sorar.
Z:"Doğruluk mu Cesaret mi Tommo?"
Louis bir süre sessiz kalarak düşünür.
L:"Sanırım...cesaret."
Z:"HARİKA!"
Zayn bunu kahkahaları arasında söylediğinde herkes ona anlamayarak bakar.
Z:"Eminim S/A'nın yanında birkaç parlatıcı ya da şu kirpik şeyinden vardır. Hadi getir de bir görelim Louis makyajlı nasıl görünecek."
Hep beraber gülerken sen çantanı alırsın ve içinden bir ruj çıkarırsın. Louis'in karşısına geçerek ruju dudaklarına sürersin. Bu sırada ona göstermek için dudaklarını uzattığında o da yapar (Multi) ve herkes iyice gülmeye başlar. Sende gülerek sürerken biraz sonra çekilirsin. Louis dudaklarını birbirine sürttükten sonra dudaklarını yalar.
L:"Aman Tanrım! Bunun tadı çok güzel, bu en sevdiğim olan."
Sen bu haline gülünce yaklaşıp sana sarılır ve hemen dudaklarını öpmeye başlar. Diğerleri "Iyy" gibi sesler çıkarırken Louis hiç umursamaz. Onun yanında kaldığın birkaç gun boyunca sürekli beraber vakit geçirirsiniz ve çocuklarla da iyi anlaşırsınız.Merhabaaa. Nasılsınız? Dün bölümü yazmaya başladım sonra isim var diye bıraktım ve unutmuşum🤦 Aklıma gelince şimdi yazayım dedim bende. Umarım beğenirsiniz. Lütfen oy vermeyi unutmayınn, Sizleri seviyorumm😘❤️❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Direction İle Hayal Et
FanfictionHayal Etmek dünyanın en güzel şeylerinden biridir. Gerçekleşmeyeceğini düşündüğün şeyleri bile sadece gozlerini kapatarak gerçek olduğunu hayal edebilirsin.